Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla paljon luomia?

Vierailija
06.07.2024 |

Mulla ei ole yhtään sellaista "kunnollista" luomea iholla.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vaimolla paljon pieniä tummia ne on seksikkäitä tykkään.tosi isot koholla olevat ei hyvii.

Vierailija
22/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi paljon tummia luomia. Eniten selässä. Sellaisia litteitä ne on. Äidilläni oli myös. Naamassa on pari alkua, jotka voivat muuttua ruskeiksi.

Vanhuus ei tule yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollu tosi paljon luomia ja muuten todella vaalea iho, vanhemmilta peritty. Kasvoissa ei juurikaan ja muutenki pärjäilen näiden kanssa, eivät ole pahanlaatuisia. Ja pieniä pigmenttiluomia suurin osa mutta niitä on kyllä paljon... Muutama poistettu ulkonäkösyistä ja pari voisi taas poistaa. En osaa niitä tai itseäni rumana pitää sen takia, enkä jotenki usko et kukaan mieskään on mua tän takia yökötelly 😀 Seuraa ja ihan suhteeseen kumppaneita on löytynyt ja naimisiinkin oon päässy. Jotenki ajattelen et jos muuten on suht hyvännäköinen tai edes tavallinen niin siinä ei normaalit luomet juuri haittaa vaikka niitä olis satoja niinku mulla 

Vierailija
24/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyn näköistä varsinkin kasvoilla. Tekis mieli sanoa sellaiselle että miksi ei poistata niitä. 

nainen 52

Siksi että siitä poistattamisesta jää myös arvet, jotka saattaa olla pahemman näköisiä kuin itse luomet.

Vierailija
25/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanheneminen ja diabetes aiheuttaa luomia.

On myös perinnöllistä miten paljon luomia alkaa tulemaan vanhetessaan. 

Vierailija
26/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Geneettinen ominaisuus, molempien vanhempieni puolelta. Käytän aina aurinkorasvaa pilvisinäkin päivinä, koska ihotyyppini kuuluu ihosyövän riskiryhmiin.

Vierailija
27/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanheneminen ja diabetes aiheuttaa luomia.

On myös perinnöllistä miten paljon luomia alkaa tulemaan vanhetessaan. 

Ja luomien tulihan alkaa jo lapsena. Itselläni oli jo lapsena paljon luomia. Iän myötä lisääntyvät vieläkin.

Vierailija
28/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee ihmisillä geenikokeita. Joillakin voi olla paljon ihokasvaimia. Toki joillakin ohut ja vaalea iho, silti.

Vierailija
29/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyn näköistä varsinkin kasvoilla. Tekis mieli sanoa sellaiselle että miksi ei poistata niitä. 

nainen 52

Mä oon joskus yrittänyt vihjailla jollekin asiasta. Hyi helv 🤢

mites sun läskit? ne pitäis poistattaa.hoikka luominen nainen on tosi seksikäs mut läski ei kiinosta tippaakaa hyi helv

Vierailija
30/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen 52

No ne poistata, kun ei itseä häiritse. En nyt toisten ihmisten takia ala niitä poistattaa. Katso sivuun, jos häiritsee.

Ethän sä itse niitä joudukaan katsomaan, vaan muut.

Vierailija
31/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen 52

No ne poistata, kun ei itseä häiritse. En nyt toisten ihmisten takia ala niitä poistattaa. Katso sivuun, jos häiritsee.

joudutaan mekin katsomaan sun läski naamaa.

Vierailija
32/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Geneettinen ominaisuus, molempien vanhempieni puolelta. Käytän aina aurinkorasvaa pilvisinäkin päivinä, koska ihotyyppini kuuluu ihosyövän riskiryhmiin.

Kaikkien pitäisi suojautua uv-säteilyltä pilvisinäkin päivinä, koska edes sadepilvet eivät vähennä säteilyn määrää. Pitää olla kunnon ukkosmyräkkä, jotta pilvien paksuus riittää blokkaamaan säteilyä edes jossain määrin. 

Vierailija
33/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran. Kaveri piirteli aikanaan sinisellä kuulakärkikynällä pisteestä pisteeseen mun sääret (luomesta luomeen) kun sammuin, eli nukuin sikeästi. Hyvä jäynä, huusin suoraa huutoa kun heräsin. Näytti siltä kuin verisuonet olisi räjähtäneet. Vieläkin naurattaa, kun muistaa sen kauhun ja helpotuksen tunteen.

Vierailija
34/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki Luojan luomia.

Vierailija
35/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on, peukalonpäänkokoinen luomi pakarassa ja toinen pienempi kyljessä. En aio poistattaa koska niistä ei ole mitään haittaa ja olen erittäin varma että peppuluomi on merkki kuninkaallisesta syntyperästä. Joku päivä se luomi paljastuu ja joku huomaa että olen se aito oikea kruununperillinen ja sitten minusta tulee Ruotsin kuningatar. Ikä ei kyllä täsmää, mutta ei takerruta pikkuseikkoihin.

Vierailija
36/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operoivan kirurgin mukaan minulla ei ole paljon luomia mutta nyt jokainen on tarkkailun alla jatkossa, koska melanooma.

Vierailija
37/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin 100 luomea löytyy, jos kaikki pikkuiset pilkutkin lasketaan. 

Vierailija
38/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pisamaiset punatukat ovat seksikkäitä.

Vierailija
39/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri määrä luomia iholla on yhdistetty pidempään elinikään. Tämä voi vaikuttaa yllättävältä, koska monet pitävät luomia mahdollisina riskeinä ihosyöpien, erityisesti melanooman, kehittymiselle. Tutkimukset ovat kuitenkin osoittaneet, että ihmisillä, joilla on paljon luomia, on usein pidempiä telomeereja.

Telomeerit ovat kromosomien päitä suojaavia rakenteita, jotka lyhenevät jokaisen solunjakautumisen yhteydessä. Telomeerien pituus on yhdistetty solujen ikääntymiseen: pidemmät telomeerit liittyvät hitaampaan ikääntymisprosessiin ja pienempään riskiin sairastua moniin ikään liittyviin sairauksiin. Tästä syystä pidemmät telomeerit voivat viitata pidempään elinikään.

Vierailija
40/51 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen 52

Ei ole pakko katsoa. Kuljet vaikka paperipussi päässä, jos muut ihmiset häiritsevät.