Millaisen ihmisen kanssa et jaksaisj olla samassa paikassa hetkeäkään?
Itselläni on vaikeuksia sietää (miehistä) sellaisia, joilla uhoa on enemmän kuin järkeä. Tyyppiesimerkki on joku mömmöillä päänsä sotkenut bodari. Samoin, jos (naisilla) ulkonäkö alkaa hallita elämää ja siinä erityisesti kaikki överiksimenevä silikonien yms käyttö. Myöskään ylikorostunut pieniltä vaatteilta paljaaksi jäävä pinta julkisilla paikoilla ei mua miellytä.
-m49-
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vihreän ideologisen hörhön, joka ei millään tavalla hahmota tosiasioita eikä omaa loogista päättelykykyä.
Mistähän moinen löytyisi? Vihreät on maan korkeimmin koulutettujen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päälle puhujan. Aikuisten ihmisten pitää keskustelussa antaa toisen sanoa sanottavansa loppuun ilman että ruvetaan puhumaan suuhun. On toki myös vallankäytön mekanismi ja siksi onkin niin vastenmielinen tapa. Taitaa olla erityisesti savolaisten suosiossa.
Mut sehän kertoo vain että jäät kakkoseksi ja häviät jatkuvasti hänelle. Todennäköisesti häviäisit myös voimankoitoksissa.
Keskustelussa ei ole tarkoitus voittaa. Se, että olet huono keskustelija ja turvaudut väkivaltaan, kertoo kaiken olennaisen sinusta.
Pedofiilin.
Mökkinaapuri on tällainen kuolaaja-kyttääjä. Kiinnostus nuoriin nousee pintaan humalassa. Jos olisi omia lapsia, olisin vaihtanut tonttia jo ajat sitten. Tuollaisen kanssa ei voi jakaa samaa tilaa.
Li Anderssonin, Ohisalon, Tytti Tuppuraisen, Sanna Marinin, Krista Kiurun, elokapinalaisten, Anni Sinnemäen, jne jne
Tällä hetkellä jokainen, joka vinkkailee henkilökohtaisen avustajan, siivoustyön ja pikaruokaravintoloiden ja pizzerioiden yms. avoimista työpaikoista. Onhan se hiton katkeraa tajuta, että on vuosia itse pyrkinyt ja opiskellut täysin eri suuntaan ja saman ajan ovat "rakastvat" kanssaihmiset koko ajan yrittäneet lykätä takaisin entiseen shaissendaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Aggressiiviset ihmiset.
Aggressiivisin tuntemani ihminen on eräs nainen, joka ei peittele vihaansa millään tavalla. Yhtään syytä en ole antanut, mutta jotkut vihaa omista pään sisäisistä syistään, joita muiden on mahdotonta arvata.
En kestä edes minuuttia samassa huoneessa, sillä se raivokas tuijotus on niin myrkyllistä.
Tämä. Näitä on myös bussissa ja kaupan kassalla. Uskon että he kenties tekevät päätelmiä siitä, mitä näkevät ja olisi mielenkiintoista tietää, mikä vaikutelma kullekin tällaiselle on syntynyt, että esimerkiksi minun kaltaiseni herättää sellaista vihaa. Epäiln että osasyy voi olla ainakin aiemmin että olin hoikka, sporttinen nainen, ja ehkä joidenkin mielikuvien mukaan esim pinnallisen näköinen, joskin vain hyvin vähän meikkiä, mutta vaikutelma on saattanut silti tällainen olla, kuvittelen siis itse omassa mielessäni. Sellaista tuppasin kuulemaan usein tuohon aikaan että tuokin pääsee niin helpolla, tai jotain vastaavia.
Elämässäni on ollut kolme ihmistä, joiden seurassa oleminen on niin epämiellyttävää, että on ollut pakko hakeutua fyysisesti pois samasta tilasta.
1. Erittäin tyhmä ja laiska nainen. Täydellinen vastakohta niille, joita idolisoidaan. Oli nelikymppinen, mutta keskustelutyyli oli kuin alakoululaisen suusta. Ei ollut ollut koskaan palkkatöissä, vaan eli miehensä siivellä (joka tajusi erota tästä naisesta). Kuulemma heidän kotinsa oli hyvin sotkuinen, eikä tämä nainen koskaan laittanut ruokaa, vaikka vietti kaiket päivät kotona.
2. Hyvin sosiaalisesti taitamaton opiskelukaveri (yliopistossa). Töksäytteli kaikkia päin asiattomuuksia ja esitti todella typeriä kysymyksiä luennoilla. Ei varmaan tajunnut kuinka suuri osa salissa istujista veti aina syvään henkeä kun hän alkoi esittämään kysymystä luennoitsijalle.
3. Puolisoni hyvä kaveri (valitettavasti). Pitkät likaiset hiukset, ylipainoinen, tupakoi, käyttää viikonloppuisin säännöllisesti alkoholia, pukeutuu mauttomasti. Luonne ei kompensoi mitenkään ulkoista luotaantyöntävyyttä. Ei osaa keskustella vaan möllöttää vain. Joskus luulin että hiljainen möllötys johtuu vain meidän totaalisesta kemian (ja yhdistävien tekijöiden) puutteesta, mutta eivät kyllä keskustele paljon puolisonikaan kanssa. Yhteistä heillä vaikuttaa olevan vain pikkupaikkakunnan menneisyys ja musiikkimaku. Onneksi en joudu olemaan tekemisissä usein, en pysty olemaan yhtään mukavasti samassa tilassa hänen kanssaan.
Tähän itse lisään myös nämä palstalla muiden asioista keskustelijat ja maalittajat. Se on myös selån takana pahaa puhumista. Niiden tarkoitusperää en sisäistä enkä hyväksy. En hyväksy kiusaamista myöskään.