Missä te kivat naapurintyttönaiset olette näin perjantai-iltaisin?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mökillä. Täällä ei kuulu edes puhelin niin saa olla ihan rauhassa :)
Toivottavasti karhu syö sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä. Täällä ei kuulu edes puhelin niin saa olla ihan rauhassa :)
Toivottavasti karhu syö sinut.
Täällä on vain janoisia karhuja ja kukkoja :)
Töiden jälkeen kävin kaupassa ja sen jälkeen olen ollut kotona. Viikonloppuna menen yleensä luontopoluille kävelemään ja jos ei sada, mattopyykille. Yleensä käyn myös jossain kahvilassa, koska pitää myös hemmotella itseään.
Mä masturboimassa. Hihi😊mietin kilttimiestä samalla
Tänään elokuvissa.
Mutta mietin myös mistä löytyy 30-vuotiaat viisaat hyvinkasvatetut miehet.
Itse olen uskossa, eli jotain samanhenkistä arvomaailmaa toivon.
Vierailija kirjoitti:
Makaan sängyllä ja mietin jälleen kerran, että miksi elämä on minut tähän pisteeseen tuonut. Paljon olen kyllä saanut, mutta monet haaveet jääneet toteutumatta. Surettaa, mutta näillä mennään. Kaipa tämä elämä näinkin ihan hyvää on.
Täällä toinen sängyssä makoilija. Voisi olla mun näppikseltä tuo tekstisi. Tämä on mun osaltani viimeinen kesä yksin. Teen vielä viimeisen "perhosen lentoni" ennen syksyä. Ensi vuonna minua ei välttämättä enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole kiltti naapurintyttö.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kivat naapurintyttösinkkunaiset laittaa vaikka jonkun hihamerkin, niin kiltit miehet uskaltaisivat tulla juttelemaan?
Jaa jaa... Miksiköhän ihmisten jaotteluun tarkoitettavista merkeistä tulee jotenkin negatiivinen mielleyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ovat, meillä on ihanat orgiat menossa.
Pääsitkö sinäkin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Nukahdin jo puoli tuntia sitten sohvalle.
Unissakirjoittaja... Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kilttityttö. Oot tuhma tyttö.. tuhma tuhma tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaan sängyllä ja mietin jälleen kerran, että miksi elämä on minut tähän pisteeseen tuonut. Paljon olen kyllä saanut, mutta monet haaveet jääneet toteutumatta. Surettaa, mutta näillä mennään. Kaipa tämä elämä näinkin ihan hyvää on.
Täällä toinen sängyssä makoilija. Voisi olla mun näppikseltä tuo tekstisi. Tämä on mun osaltani viimeinen kesä yksin. Teen vielä viimeisen "perhosen lentoni" ennen syksyä. Ensi vuonna minua ei välttämättä enää ole.
Ketään meistä ei ensi vuonna välttämättä enää ole.
Yliksellä ja hommalla.