Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko päätyneet parisuhteeseen vain päättäneet olla parisuhtessa

Vierailija
05.07.2024 |

Mielenkiintoinen ajatus ja voi olla perustetukin. Me päätimme nuorina olla yhdessä ja ollaan edelleen.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010542103.html

Olettko päätyneet vain päättäneet suhteesta

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Viimeksi äsken mietin mikä mussa on vikana kun oon 100% tyytyväinen siitä että oon sinkku. En vain halua parisuhdetta kun oma vapaus on parasta kaikesta. Kokeilin jopa deittisivuja sillä mielellä koska "kyllähän nyt kaikilla joku pitää olla", mutta ei. Ei oo mun juttu, näin on hyvä :)

P.s. miehet on silti ihania <3

N32

Vierailija
2/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys. Viimeksi äsken mietin mikä mussa on vikana kun oon 100% tyytyväinen siitä että oon sinkku. En vain halua parisuhdetta kun oma vapaus on parasta kaikesta. Kokeilin jopa deittisivuja sillä mielellä koska "kyllähän nyt kaikilla joku pitää olla", mutta ei. Ei oo mun juttu, näin on hyvä :)

P.s. miehet on silti ihania <3

N32

En usko, että mitään vikaa. Et vain ole kohdannut sellaista miestä joka on sinun sielunkumppanisi. Kun kohtaa että edes mieti sitä, että olet sinkku tai haluaisit olla. Et  mieti mitään kun haluat vain olla hänen kanssa. Oma vapaus onkin yhtäkkiä yhteinen vapaus. Järjellä tässä ei ole mitään tekemistä joten jos osuu kohille, niin aivosi kytkee järjen ekana pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta parisuhteeseen!

Vierailija
4/9 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunnista itseäni päätyjäksi artikkelin kuvauksesta, mutta vastasin silti että päädyttiin. Meille kävi niin, että illanvieton jälkeen nukuimme (tai enemmänkin makasimme silmät kiinni) vierekkäin sohvalla muutaman aamun varhaisen tunnin, vaatteet päällä ja edes toisiamme koskettamatta. Tiesin hänet jo ennestään, ja sen perusteella hänen olisi pitänyt olla mitä epätodennäköisin kumppani minulle. Niin vain silti kävi, että tuosta illasta ja aamusta alkoi yhteinen elämämme, parin viikon kuluttua aloimme käytännössä asua yhdessä ja parin kuukauden kuluttua ostimme ensimmäisen yhteisen huonekalun (parisänky, mikäs muukaan...)

Minkäänlainen päätös se ei todellakaan ollut, se vain tapahtui, eriskummallisin kokemus minun elämässäni. Artikkelissa sanottiin, että päätyjät päätyvät myös muita helpommin eroamaan. 28 vuoden ja kolmen nyt aikuisen lapsen jälkeen sitä suhteen kriisivaihetta odotellaan vielä. Ehkäpä silti juhlimme ensin hopeahäitä, jotka tässä ovatkin ihan käsillä.

M54

Vierailija
5/9 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka harrasteltiin seksiä kuin kaniinit eli naitiin, naitiin ja naitiin. Naitiin kotona ja sitten työmatkoilla ja tulimme niin riippuvaisiksi seksistämme että päätimme niin että nykyinen vaimoni muutti asuntooni. Eli päätimme olla yhdessä, jotta voimme harrastaa seksiä useammin. Samalla teimme sopimuksen että seksistä ei toisenbsitä halutessa kieltäydytä koskaan ja tämä lupaus on pitänyt 11v.

Vierailija
6/9 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun perin varmasti vaan päädyttiin yhteen. Oltiin kovin nuoria. Sittemmin yhdessä olo on kehittynyt enemmän siihen suuntaan, että meitä pitää yhdessä vahva tahto elää yhteistä elämää ja ratkaista ongelmat. Tosin ei niitä ongelmia hirveästi edes ole. 

Vierailija
7/9 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyttiin yhteen. Kaikki alkoi reipas 20v sitten seksi suhteella kun tämä opiskelija tyttö oli vielä 17 vuotias ja itse 24v. Asuin pienessä yksiössä ja hän tuli aina luokseni hakemaan sitä mitä halusi. Pikkuhiljaa rupesi kertymään hänen tavaroita luokseni ja vietettiin paljon yhteisiä öitä.

Sitten ehkä tapahtui se ratkaisevin kun appiukkoni myi heidän talonsa kun lapset olivat jo aikuisia. No loputkin tavarat kissaa myöten päätyi kämppääni. No luukku kävi pieneksi niin vuokrasin isomman. Sit tietenkin vuokran hinta nousi samalla ja ajattelin sitten rakentaa talon kun tuntui tyhmältä maksaa paikasta missä ei edes viihdy. No talo valmistui ja vieläkin muistan sen tavaran määrän mitä kuskattiin monella pakulla ja kärryllä. Itse kun kotoonta aikanaan lähdin niin mahtui tavarat peräkonttiin ja sänky kärryyn:)

Jossain välissä tämä opiskelija tyttö sai opintonsa loppuun ja sai vakituisen työn, mentiin kihloihin,tehtiin lapset ja hän osti minulta puolet talosta.

No nyt on se perinteinen että on talo saimaan rannalla jossa vene laiturissa, autot, lapset ja pankkilainat. Muuten hyvä mutta yhteiset yöt parisängyssämme voi laskea sormilla mitä siellä vuodessa vietämme.

Vierailija
8/9 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyttiin yhteen. Kaikki alkoi reipas 20v sitten seksi suhteella kun tämä opiskelija tyttö oli vielä 17 vuotias ja itse 24v. Asuin pienessä yksiössä ja hän tuli aina luokseni hakemaan sitä mitä halusi. Pikkuhiljaa rupesi kertymään hänen tavaroita luokseni ja vietettiin paljon yhteisiä öitä.

Sitten ehkä tapahtui se ratkaisevin kun appiukkoni myi heidän talonsa kun lapset olivat jo aikuisia. No loputkin tavarat kissaa myöten päätyi kämppääni. No luukku kävi pieneksi niin vuokrasin isomman. Sit tietenkin vuokran hinta nousi samalla ja ajattelin sitten rakentaa talon kun tuntui tyhmältä maksaa paikasta missä ei edes viihdy. No talo valmistui ja vieläkin muistan sen tavaran määrän mitä kuskattiin monella pakulla ja kärryllä. Itse kun kotoonta aikanaan lähdin niin mahtui tavarat peräkonttiin ja sänky kärryyn:)

Jossain välissä tämä opiskelija tyttö sai opintonsa loppuun ja sai vakituisen työn, mentiin kihloihin,tehtiin lap

Parisuhteen erottisen tilanteen voi todeta sängynleveys- barometrilla. Mitä leveämpi sänky, sen vähemmän seksiä.

Vierailija
9/9 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde alkoi myös tulisesti ja sitten naitiin jatkuvasti. Sitten vaimo halusi puoliväkisin jo kihloihin vaikka molemmat asuttiin vanhempiemme luona. Parin vuoden sisällä naimisiin kuin vaimo innostui kiimaisena naimaan paljaalla kun kumista jäi rengas ensin jäljelle. Siitä sitten vaimo raskaana naimisiin ja omaan kämppään. Silloin jo päätettiin, ettei seksistä saa pihdata, eikä käydä vieraissa kun kotona on seksiä ja ollaan satavuotiaiksi yhdessä.  Nyt ollaan jo eläkkeellä, naitu edelleen säännöllisesti muutaman päivän välein ja vaimo olisi hallunnut jo eilen, mutta futiksen vuoksi siirrettiin tälle päivälle. Yleensä seksi vaimon kanssa on mennyt kaiken edelle. Molemmat oltu nuoresta lähtien sellaisia, että tiedetty mitä haluttu ja osattu tehdä isotkin päätökset heti, eikä joskus jossitellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi