Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette sillä aikaa, kun miehenne on Ikeassa?

Vierailija
05.07.2024 |

Jos joudutte miehelle autokuskiksi Ikeaan, niin kuinka saatte ajan kulumaan parkkihallissa?

Itse yleensä surffailen tai pelaan jotain nettipeliä. Tällä kertaa huomasin naisen yhdessä toisessa autossa, joten selkeästi kohtalotovereitakin on.

Mietin, eikö Ikean kannattaisi järkätä johonkin kohtaan hallia drive-in elokuva. Tai koska ihmiset tulee eri aikoihin, niin ehkä ennemmin stand-uppia katseltavaksi. Menisi mukavammissa merkeissä tämä odottelu eikä tulisi niin kärttyisälle päälle, kun mies epäilemättä luuhaa siellä Ikeassa tarpeettoman kauan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menin itsekin ja kävin vessassa. 

Usein pelaan South Parkia sen ajan.

Vierailija
2/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin treffisivuille ja etsin miehen joka on HETERO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö! Minun mieheni ajaa sinne Ikeaan ihan itse. Minä saatan olla vaikka töissä sillä aikaa. Tai kotona tekemässä asioita, joita nyt yleensäkin kotona teen. Esim. ruokaa itselleni ja lapsillemme.

Vierailija
4/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailen.

Vierailija
5/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään yhdessä. Mä en aja.

Vierailija
6/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt yksin shoppailevaa miestä Ikeassa. En koskaan. En sano etteikö heitä olisi, mutta minä en ole koskaan sellaiseen törmännyt. Käyn useimmiten itse aina yksin Ikeassa ja aina olen ollut ainut yksin liikkeellä oleva silloin, tuntuu että Ikea on sellainen paikka mihin tullaan kaverin, puolison, koko perheen tai omien vanhempien kanssa.

Vierailija
7/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö! Minun mieheni ajaa sinne Ikeaan ihan itse. Minä saatan olla vaikka töissä sillä aikaa. Tai kotona tekemässä asioita, joita nyt yleensäkin kotona teen. Esim. ruokaa itselleni ja lapsillemme.

Minunkin mies ajaisi tavallisesti itse. Mutta välillä näitä 'pitäis käydä Ikeassa' -kuvioita tulee kesken yhteisen ostosreissun. Ja nyt olen kuskina, kun mies on terveyssyistä ainakin 3kk ajokiellossa.

Vierailija
8/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatkaan vitttuani sillä aikaa.

Vierailija
9/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies ajaisi tavallisesti itse. Mutta välillä näitä 'pitäis käydä Ikeassa' -kuvioita tulee kesken yhteisen ostosreissun. Ja nyt olen kuskina, kun mies on terveyssyistä ainakin 3kk ajokiellossa.

Hän ei terveyssyistä voi ajaa autoa, mutta voi kuitenkin 3kk sisään käydä useampaan otteeseen käpyttelemässä Ikean tavaratalossa? Ja mitä hän sieltä tarvitsee noin usein? Eikö niitä asioita voi kerralla ostaa tuon ramppaamisen sijaan? Ja miksi sun pitää hömelönä venata autossa?

Vierailija
10/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hauska. :D

Vierailija
11/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa lasten osastolta maton kun sitä ei löytynyt matto-osastolla.

Vierailija
12/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme siellä käy? Onpa miehelläsi huono maku.

Vierailija
13/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt yksin shoppailevaa miestä Ikeassa. En koskaan. En sano etteikö heitä olisi, mutta minä en ole koskaan sellaiseen törmännyt. Käyn useimmiten itse aina yksin Ikeassa ja aina olen ollut ainut yksin liikkeellä oleva silloin, tuntuu että Ikea on sellainen paikka mihin tullaan kaverin, puolison, koko perheen tai omien vanhempien kanssa.

Minä käyn kyllä yksin ikeassa, muuten en suostuisikaan menemään. Yksin se on vartin sisään-ulos reissu, jos vaimo on mukana niin mikään aika ei tunnu riittävän...

Vierailija
14/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei voi ajaa sinne yksin?

Vierailija
15/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on stressaava paikka ja siellä on huono sisäilma. Muutama vuosi sitten käytiin vaan syömässä halpoja hodareita. Siinä oli ihan tarpeeksi sitä lafkaa. 

Vierailija
16/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin varmaan sitä parkkihallia tuon ajan, kun ei siellä minun tietääkseni sellaista ole.

Vierailija
17/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän isi käy koskaan Ikeassa. Mitä hän siellä tekisi? 

Vierailija
18/20 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet kerran ikean läpi niin se tuntuu, että olisi osallistunut maratoniin.

Vierailija
19/20 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelet kerran ikean läpi niin se tuntuu, että olisi osallistunut maratoniin.

Shoppailu on yllättävän tehokasta liikuntaa.

Vierailija
20/20 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies käy siellä tyttärensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän