Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiennyt, että hoitajat ovat lähinnä kakanpyyhkijöitä hakiessani hoitoalalle

Vierailija
05.07.2024 |

Tätä se oli jatkuvasti vuodeosastolla päivästä toiseen. Samalla halveksuntaa ja lyöntejä yms. Työkaverit saattoivat antaa potilaalle ulostuslääkettä väkisin edessäni ja sitten käski minun suihkuttaa hänet. Päivässä saatoin suihkuttaa lähemmän 10 potilasta. Saappaat olivat kaikkien käyttämät, joita säilytettiin suihkuhuoneessa ja sain niistä tauteja. Kaikki muutkin ihmiset halveksivat minua edelleen, pitävät tyhmänä ja kai minä olenkin, kun alalle ylipäätään hain. Minulla ei ole ketään. Kukaan ei halunnut koskaan olla kanssani. Ei miehet eikä ketään. Vihaan yhteiskuntaa, ihmisiä ja itseäni. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Tuon on vain pieni osa hoitajan työstä. Olit ilmeisesti paikassa, jossa väkeä vaan makuutettiin. On parempia ja kuntouttavampiakin paikkoja työskennellä.

Vuodeosastolla lähihoitajan homma on nimenomaan tuota paskaa. Turha sitä on kaunistella. Pelkkää kääntelyä, pesua, perseen pyyhkimistä. Hoidettavat ovat täysin vihanneksen tasolla. Ei sellaista työtä kestä normaali ihminen. 

-ohis

Vierailija
22/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sinä ap luulet että gynekologit ronkkii aamusta iltaan, ja yötkin ajatteleevat? Tai sisätautilääkärit, tai gastrologit, urologit yms?? Sehän on kaikki tuota pissiä kakkaa, veristä vuotoa. Jos ei kestä miätän niin oisit pyrkinyt ballerriinaksi.Tai aianahn voit mennä vaikka metsuriksi opiskelemaan. Se on hikistä hommaa varo voit likaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Tuon on vain pieni osa hoitajan työstä. Olit ilmeisesti paikassa, jossa väkeä vaan makuutettiin. On parempia ja kuntouttavampiakin paikkoja työskennellä.

Vuodeosastolla lähihoitajan homma on nimenomaan tuota paskaa. Turha sitä on kaunistella. Pelkkää kääntelyä, pesua, perseen pyyhkimistä. Hoidettavat ovat täysin vihanneksen tasolla. Ei sellaista työtä kestä normaali ihminen. 

-ohis

Olen ollut palvelukeskuksesta ambulanssiin töissä. Kaikkialla se on samanlaista.

Vierailija
24/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v nyt Kristallikissa. Et ole hoitaja. 

Muillekin tiedoksi, aloittaja keksii aina näitä "olen hoitaja ja kaikki vihaavat minua siksi" -juttuja. Hän on itse katkeroitunut jollekin hoitavalle taholle ja näissä ketjuissa mielestään nokkelasti pilkkaa hoitajia. Muita saman aloituksia löytyy, kun hakee sanalla "hoitaja". Kun joku kuitenkin menee lankaan taas. 

Vierailija
25/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytpähän tiedät. Itse lähdin terveydenhoito-alalta 10 vuoden jälkeen. Enkä ole ikinä katunut.

Minäkin lähdin, mutta se ei lähtenyt minusta. Olen rikki fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti. Tuntuu kuin olisin saanut jonkun rangaistuksen. Minua kiusattiinkin niin paljon...

Olisko sinussa jotakin vikaa? Kiusatut ovat yleensä vajaita. 

Ja sinäkö et ole vajaa?

Yleensä tuollaiset reppanat ovat soveltumattomia alalle jos kiusatuksi joutuvat :D 

Vierailija
26/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä sinä ap luulet että gynekologit ronkkii aamusta iltaan, ja yötkin ajatteleevat? Tai sisätautilääkärit, tai gastrologit, urologit yms?? Sehän on kaikki tuota pissiä kakkaa, veristä vuotoa. Jos ei kestä miätän niin oisit pyrkinyt ballerriinaksi.Tai aianahn voit mennä vaikka metsuriksi opiskelemaan. Se on hikistä hommaa varo voit likaantua.

Lääkärit nyt eivät voi ottaa itse edes sukkaa pois potilaalta. Heille sentään maksetaan kunnolla tästä paskasta niin voivat hoitaa itseään. 

Vierailija
27/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisen puolen lääkärien tehtävä on kirjoittaa buranareseptejä ja 2 päivän saikkuja. kuinka ylevää kuvittelin lääkärien alapuolella olevien hoitajien työn olevan?

Vierailija
28/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä työ on kroonikko-osastoilla; puolikuoleille tungetaan soseruokaa suuhun, myöhemmin ne suseerataan toisesta päästä ulos. Välillä potilaita käännellään, ettei tule makuuhaavoja. Kerran viikossa suihku.

Miksei eutanasiaa ole jo laillistettu?

Vierailija
29/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä happea ja ala rauhassa suunnitella muutosta. Tiedän mitä koet. Olen ollut kouluttamattomana sijaisena aikoinaan, kun ei vaadittu lähärin pätevyyttä. Onneksi en mennyt kouluun, vaan eri alalle.

Ikuista vttuilua, kieroilua, kun antoivat tietämättömälle ja kokemattomalle tulokkaalle kaikki omat paskojansa pestäväksi. Pitkään jouduin hoitamaan yhtä erittäin väkivaltaista miestä, joka kävi päälle.

Ja kas, kun ei koskaan tullut minua hakkaamaan, vaan teki yhteistyötä ja tuli vapaaehtoisesti suihkuteltavaksi. Arvaan jo miten olivat häntäkin kohdelleet ja suoraan solvanneet. Ja tämä sama, oikea hoitajansa, jäi joka kerran pään takia saikulle, kun tuli hänen vuoronsa ottaa tämä hankala mies listalleen. Nämä kiersivät jotenkin.

Valheita ja ivallista kiusaamista, joukolla, jossa yksi johti laumaa ja vähäpätöisemmät peesasivat. Pyörittelivät siinä sitten silmiään. Mutta aina näissä sijaispaikoissa löytyi se yksi ihana, joka tuli lohduttamaan, ihmettelen tätä vieläkin. Sillä jaksoi.

Kun sanoin, etten juo ollenkaan kahvia, alkoi kunnon kiusaaminen. Raportille mentäessä minulle oli "kaadettu jo valmiiksi iso kupillinen" ja ylipainooni vihjailtiin "otahan nyt pullaakin, että jaksat".

Niin surkeaa ja törkeää porukkaa, myrkyllisiä ja pahoja ihmisiä, hyi olkoon. Muistan ikuisesti.

Lähde, ennen kuin palat loppuun.

Vierailija
30/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytpähän tiedät. Itse lähdin terveydenhoito-alalta 10 vuoden jälkeen. Enkä ole ikinä katunut.

Minäkin lähdin, mutta se ei lähtenyt minusta. Olen rikki fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti. Tuntuu kuin olisin saanut jonkun rangaistuksen. Minua kiusattiinkin niin paljon...

Ja sinäkö et ole vajaa?

Yleensä tuollaiset reppanat ovat soveltumattomia alalle jos kiusatuksi joutuvat :D 

Luuletko, että jonkun ulina vauvapalstalla vaikuttaa minuun enää mitenkään? 

Vierailija
31/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Olen ollut palvelukeskuksesta ambulanssiin töissä. Kaikkialla se on samanlaista.

Aika outoa, jos ambulanssissa työ oli muka vain potilaiden suihkuttamista. Se nyt on toki ihan alaan kuuluva homma, että eritteiden kanssa joutuu olemaan tekemisissä melkein joka paikassa. Väärä ala, jos ei sitä kestä. 

Vierailija
32/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä työ on kroonikko-osastoilla; puolikuoleille tungetaan soseruokaa suuhun, myöhemmin ne suseerataan toisesta päästä ulos. Välillä potilaita käännellään, ettei tule makuuhaavoja. Kerran viikossa suihku.

Miksei eutanasiaa ole jo laillistettu?

No eipä ne yleensä kovin montaa vuotta elä silloin kun ovat jo tuossa kunnossa. 

Vierailija
33/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit nyt eivät voi ottaa itse edes sukkaa pois potilaalta. Heille sentään maksetaan kunnolla tästä paskasta niin voivat hoitaa itseään. 

Minulta on lääkäri riisunut sukat ja jopa puki ne takaisin päälleni, kun käteni eivät toimineet. 

Vierailija
34/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Aika outoa, jos ambulanssissa työ oli muka vain potilaiden suihkuttamista. Se nyt on toki ihan alaan kuuluva homma, että eritteiden kanssa joutuu olemaan tekemisissä melkein joka paikassa. Väärä ala, jos ei sitä kestä. 

Älä nyt viitsi vääristellä asioita. 

Vierailija
35/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö et ole vajaa?

Säälittävä ja osaamaton oot :D 

Vierailija
36/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajana voi tehdä muitakin töitä kuin mennä vanhusten vuodeosastolle. On paikkoja, joissa ns. paskahommia ei tartte tehdä lainkaan.

Vierailija
37/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän hoitaja mahdoit olla? Lähi- vai sairaanhoitaja? Leikkurissa ei ole kenenkään paskoja tarvinnut siivota.

Vierailija
38/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä löytyikin heti yksi kiusaajapiru ilmoittautumaan! Nimittelet täällä tuntematonta vajaaksi! Turhaan laitoit kysymyksen muotoon, tarkoitus ihan selvä.

Vierailija
39/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Aika outoa, jos ambulanssissa työ oli muka vain potilaiden suihkuttamista. Se nyt on toki ihan alaan kuuluva homma, että eritteiden kanssa joutuu olemaan tekemisissä melkein joka

Siitähän sinä enimmäkseen valitit. Että pitää suihkutella ja paskoja pyyhkiä. 

Vierailija
40/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö et ole vajaa?

No yhyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä