Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiennyt, että hoitajat ovat lähinnä kakanpyyhkijöitä hakiessani hoitoalalle

Vierailija
05.07.2024 |

Tätä se oli jatkuvasti vuodeosastolla päivästä toiseen. Samalla halveksuntaa ja lyöntejä yms. Työkaverit saattoivat antaa potilaalle ulostuslääkettä väkisin edessäni ja sitten käski minun suihkuttaa hänet. Päivässä saatoin suihkuttaa lähemmän 10 potilasta. Saappaat olivat kaikkien käyttämät, joita säilytettiin suihkuhuoneessa ja sain niistä tauteja. Kaikki muutkin ihmiset halveksivat minua edelleen, pitävät tyhmänä ja kai minä olenkin, kun alalle ylipäätään hain. Minulla ei ole ketään. Kukaan ei halunnut koskaan olla kanssani. Ei miehet eikä ketään. Vihaan yhteiskuntaa, ihmisiä ja itseäni. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin kovasti edes kerran elämässäni treffeille.

Vierailija
42/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytpähän tiedät. Itse lähdin terveydenhoito-alalta 10 vuoden jälkeen. Enkä ole ikinä katunut.

Minäkin lähdin, mutta se ei lähtenyt minusta. Olen rikki fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti. Tuntuu kuin olisin saanut jonkun rangaistuksen. Minua kiusattiinkin niin paljon...

Olisko sinussa jotakin vikaa? Kiusatut ovat yleensä vajaita. 

Ja sinäkö et ole vajaa?

Yleensä tuollaiset reppanat ovat soveltumattomia alalle jos kiusatuksi joutuvat :D

No minua kiusattiin myös. Ei ollut koulutusta silloin meillä sijaisilla. Kerran sitten kun pomo tuli kokoustamaan ja oltiin kaikki paikalla, hän sanoi minulle kaikkien kuulleen näin: "Mene sinäkin nyt jo kouluun! Sulla on virka täällä heti kun saat todistuksen, niin paljon on asiakkaat sinusta tykänneet ja palaute on ollut kaikin puolin loistavaa"! Eli siis olin johtoportaan mielestä erittäinkin soveltuva alalle. Pari vuotta minua siellä oltiin seurattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en hakenut insinööriksi, taloustieteilijäksi tai joksikin en tiedä? Minulla olisi voinut olla kavereita, mies ja perhe. En olisi tällainen halveksittu luuseri...

Kuka sinua halveksii? En minä ainakaan. Teet arvokasta työtä, ja nyt sinun pitää alkaa arvostamaan itseäsi ja tekemisiäsi. Halveksin, jos joku tekee rikollisia juttuja tai satuttaa jotakuta, mutta en ikinä ihmisiä, jotka auttavat toisia!

Vierailija
44/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyö ON masentavaa. Käy mielenterveyden päälle.

Huono työilmapiiri, hankalat omaiset, huonoa johtamista, työpaikkakiusaamista. Alati vaihtuvat työkaverit, epäasiallinen arvostelu, työ on  raskasta ja yksitoikkoista...jne

Pitäisi esittää reipasta ja iloista. Ihme teeskentelyä huonolla palkalla.

Vierailija
45/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajan tutkinnolla teet lähihoitajan hommia ja sairaanhoitajan tutkinnolla sairaanhoitajan. Ja joutuu ne lääkäritkin työntää sormia ihmisten paskaisiin perseisiin, tutkia haisevia mätähaavoja ym. Puhumattakaan niistä mätäsuista, joita hammaslääkärit pääsevät näkemään.

Vierailija
46/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en hakenut insinööriksi, taloustieteilijäksi tai joksikin en tiedä? Minulla olisi voinut olla kavereita, mies ja perhe. En olisi tällainen halveksittu luuseri...

Kuka sinua halveksii? En minä ainakaan. Teet arvokasta työtä, ja nyt sinun pitää alkaa arvostamaan itseäsi ja tekemisiäsi. Halveksin, jos joku tekee rikollisia juttuja tai satuttaa jotakuta, mutta en ikinä ihmisiä, jotka auttavat toisia!

Hän halveksuu itse hoitajia. Siksi näissä hänen aloituksissaan kaikki vihaavat hoitajia, hoitajat haisevat ulosteelta, hoitajilla ei ole perhettä ja miestä, jne jne. Sama tyyppi tekee ketjuja farmaseuteista, jotka vihaavat asiakkaita, tekeytymällä itse tuollaiseksi farmaseutiksi. Kyseessä on ikivanha palstahullu, riehunut täällä viimeiset 10 vuotta vähintään. 

Vierailija
47/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän halveksuu itse hoitajia. Siksi näissä hänen aloituksissaan kaikki vihaavat hoitajia, hoitajat haisevat ulosteelta, hoitajilla ei ole perhettä ja miestä, jne jne. Sama tyyppi tekee ketjuja farmaseuteista, jotka vihaavat asiakkaita, tekeytymällä itse tuollaiseksi farmaseutiksi. Kyseessä on ikivanha palstahullu, riehunut täällä viimeiset 10 vuotta vähintään. 

Aijaa, no se selittää ihme ulinan

Vierailija
48/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos nyt aletaan oikein rautalangasta vääntämään niin jokainen ihminen jolla on toimivat kädet on kakanpyyhkijä vähintään itselleen.

Vierailija
49/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eikä voi edes mennä jäätelölle, kun kaikki sielläkin halveksuvat hoitajaa. Jos edellisiä ketjuja ei ole kaikkia poistettu, sieltä löytyy esimerkkejä siitä, mihin suuntaan ap taas vie keskustelua. 

Vierailija
50/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin sairaala siivoojaksi ilman koulutusta tai oli muun alan 3v koulutus ja vaihdoin eri alaan jossa tienasi pyhä lisillä enemmän ja ystäväni kävi 2v hoitoalan koulutuksen perseitä pesemään niin siltikin oli mielestään arvostetummassa ammatissa. Minä siivooja en ollut mitään ja ammattiani hävettiin. Vaikka jos ei siivoojia ei olisi niin mikään muukaan ei toimisi. Sehän onkin maailman tärkein ammatti vaikka sitä ei arvosteta.

Kusi nousi päähän kun opiskeli hoitajaksi ja sitten sanoi että se olikin vain paskan pesemistä. 😂 Kuvitteli ruusuisissa kuvitelmissaan että saa vain mitata verenpaineita, sokereita jutellen ja kahvitellen asiakkaidensa kanssa.

Vierailija
51/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en todellakaan halveksi hoitajia. Minä halveksin lääkäreitä ja kaiken maailman asiantuntijapamppuja.

Vierailija
52/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Eikä voi edes mennä jäätelölle, kun kaikki sielläkin halveksuvat hoitajaa. Jos edellisiä ketjuja ei ole kaikkia poistettu, sieltä löytyy esimerkkejä siitä, mihin suuntaan ap taas vie keskustelua. 

No en voi mennä.

Vierailija
53/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät. En tiennyt, että sosionomit olisivat kakan pyyhkijöitä hakiessani alalle.

Vierailija
54/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en voi mennä.

Niin, koska olet sama ihminen, joka on sepittänyt näitä juttuja vuodesta toiseen. Kuka tahansa muu ymmärtäisi, ettei työelämässä oleva hoitoalan ihminen voi samalla tehdä työtään päivästä toiseen ja samalla pelätä jäätelöllä käymistä, koska muut siellä jäätelöllä saavat tietää hänen olevan hoitaja. Jotakin kaunaa sulla varmasti on hoitajia kohtaan, jokin niistä voi olla jopa aiheesta. Asioiden keksiminen ei kuitenkaan helpota mitään. 

Vierailija
55/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap: se ihmisten erittämä paska ei ole yhtikäs mitään verrattuna siihen paskaan mitä esim. tämä herttainen soteuudistus on tuonut tullessaan. Ihmisulosteen kanssa sentään tietää minkä kanssa on tekemisissä mutta kun seuraa tätä hyvinvointialuehommaa niin se on aika monelta osin paskaa koreassa paketissa. Semmosta.

Vierailija
56/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa työstä on kakkaa, pissaa ja eritteitä, joskus verta ja kyyneleitä.

Krooninko-osastolla onkin. Esim.päivystyksessä vähän jotain muutakin.

Vierailija
57/59 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä työ on kroonikko-osastoilla; puolikuoleille tungetaan soseruokaa suuhun, myöhemmin ne suseerataan toisesta päästä ulos. Välillä potilaita käännellään, ettei tule makuuhaavoja. Kerran viikossa suihku.

Miksei eutanasiaa ole jo laillistettu?

Sinäkö sen päättäisit oman turhautumisesi perusteella, että koska on aika joku eutanisoida? Olette huonoja hoitajia huonoja kaikki, jotka eivät potilaansa muuta näe, ettekä osaa muuta tehdä kuin perusminimin.

Vierailija
58/59 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ollut sairaalassa, siis potilaana. Liekö olleet sairaanhoitajia vai mitä, valkoiset asut niillä oli. En nähnyt niiden muuta tekevän kun yöllä herättivät ja mittasivat kuumeen, aamupäivällä mittasivat kuumeen, toivat kipulääkettä ja ruokaa jakoivat, taluttivat vessaan, en ollut kuumetaudissa. En ymmärrä miten tuollaisesta työstä pitäisi saada kovinkaan suurta palkkaa, nuo osaa tehdä kuka vaan. Uskon että teho-osaston hoitajat on sitten eri juttu.

Vierailija
59/59 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitotyö ON masentavaa. Käy mielenterveyden päälle.

Huono työilmapiiri, hankalat omaiset, huonoa johtamista, työpaikkakiusaamista. Alati vaihtuvat työkaverit, epäasiallinen arvostelu, työ on  raskasta ja yksitoikkoista...jne

Pitäisi esittää reipasta ja iloista. Ihme teeskentelyä huonolla palkalla.

Lisäksi samaa työtä päivästä toiseen. Hoitokodissa samat potilaat makaa, samat syötöt, samat saunotukset.. lähdin myös 1,5 vuoden jälkeen ja tuntuu tuo hoitajan leima olevan tiukassa vaikka en alalle ole palaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi