Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu ja Sirpa Selänteen lapset eivät saaneet sopimusta

Kommentit (429)

Vierailija
241/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää luoda oma uransa, ei sitä vanhempien teoilla ja maineella saa.

Vierailija
242/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne mene sitten töihin ihan niinkuin muutkin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mestiksessä parhaat pelaajat saavat palkkaa maksimissaan 1000 euroa kuukaudessa. Nämä veljekset olivat kaukana parhaista ja varmasti henkilökohtaisten sponsori(e)n rahoilla pärjäsivät. 

Henkilökohtaisten sponsorien eli isän. 

Meneehän se tasan kun vanhin työskentelee isin ravintolassa. 

Likka saa harrastella tennistä samalla.

Selena Selänne!

Ei kateuskerhon mielestä Selänteen lapset saa harrastaa urheilua? Menkää tekin vähän lenkille ja muuta. Kaunis ilta. Pää selvenee eikä ketuta niin paljon.

Vierailija
244/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan niillä sopimus ensi kaudeksi joka nyt yhteisymmärryksessä purettiin.

Sulle ap. Katso peiliin ja mieti tarkasti miksi olet niin vihamielinen ja valehteleva ihminen. Mieti tarkkaan. Erityisesti Selänteet ovat sinulle pakkomielle. Outoa.

Näinpä. Nyt pojat vain tavoittelemaan unelmiaan jääkiekkoammattilaisina uudelle tasolle. En tunne lajia niin paljon että osaisin nimetä, mikä se voisi olla.

Jos ei pärjää Mestis tasolla, niin uudet tasot voi unohtaa.

Vierailija
245/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Sippe! Wow, täyden 10:n kirjoitus. Vaikkakin veikkaan, että vassarit ja reppanat ei siitä tykkääkään

Ootko jo hyvässä nousussa?

Pari tönikkää vasta mennyt. Teme lähti eilen hakemaan lisää mut ei ole vielä tullut takaisin.

T. Erityiskasvattaja Sippe

Älä huoli, Sippe! Teme kiertänyt kolkuttelemassa vaan kiinni olevia Alkoja. Kyllä se maanantaiksi jo kotiin tulee.

Vierailija
246/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut omassa elämässäni. Että jos itseään korostaa ja toistaa halveksii, niin ihan kuin karma kostaisi. Isosiskoni on aina halveksinut minua lapsesta lähtien ja korostanut itseään. On itse juristi ja minä sairaanhoitaja. Sitten hänelle tulikin syöpä ja oli todella huonossa kunnossa välillä, mutta kuitenkin parantui. Ja nyt kun Sirpa kehui omia kasvatusmetodejaan ja halveksi muita vanhempia, niin vähän kuin karma näpäyttäisi. En halua olla ilkeä, mutta tällainen tulee mieleen. 

Vierailija
247/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta paistaa kateus

Ja siksi sinäkin olet täällä?

Ääliön kommentti. Ei kait tuo yo kadehdi, jos näkee, tämän kateellisuuden ja sanoo siitä. Kateellisia on ne, jotka heittelee myrkyllisiä kommentteja. 

Vierailija
248/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut omassa elämässäni. Että jos itseään korostaa ja toistaa halveksii, niin ihan kuin karma kostaisi. Isosiskoni on aina halveksinut minua lapsesta lähtien ja korostanut itseään. On itse juristi ja minä sairaanhoitaja. Sitten hänelle tulikin syöpä ja oli todella huonossa kunnossa välillä, mutta kuitenkin parantui. Ja nyt kun Sirpa kehui omia kasvatusmetodejaan ja halveksi muita vanhempia, niin vähän kuin karma näpäyttäisi. En halua olla ilkeä, mutta tällainen tulee mieleen. 

Sirpalla on kyllä käynyt sellainen mäihä eläessään, ettei pitäisi olla MITÄÄN valittamista. Teemu on sentään tehnyt töitä menestyksensä eteen.

Vierailija
249/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta paistaa kateus

Ja siksi sinäkin olet täällä?

Ääliön kommentti. Ei kait tuo yo kadehdi, jos näkee, tämän kateellisuuden ja sanoo siitä. Kateellisia on ne, jotka heittelee myrkyllisiä kommentteja. 

Omia vikoja on vaikeempi huomata kuin toisten. Koskee myöskin Sirpaa.

Vierailija
250/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen olet todella. Vai karma kostanut maisteripojille. Nuo pojat pelaavat siksi, kun vielä voivat, koska rakastavat urheilua ja ovat urheilleet ikänsä. Hehän ovat maistereita molemmat joten nyt sitten touhuavat muuta. Onhan perheellä yrityksiäkin ja hyvät suhteet. Perheellä ei ole pikkurahasta pula, joten saavat nauttia urheilusta ja tutustua toiseen kotimaahansa myös. Urheilun kautta tulee paljon hyvää elämään.  Mikäs siinä, hieno juttu. 

Vierailija
251/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpalla on kyllä käynyt sellainen mäihä eläessään, ettei pitäisi olla MITÄÄN valittamista. Teemu on sentään tehnyt töitä menestyksensä eteen.

Teemu on valinnut Sirpan, joten ei pitäisi muillakaan olla valittamista. Sirpan kanssa halunnut kymmenet vuodet elämänsä, rahansa ja elämänsä jakaa. 4 hienoa lastakin perheessä. Sirpa on herttainen ja ahkera nainen. 

Vierailija
252/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää vaan vaikeita asioita. Esim. urheilulla rikastuneet ovat itse tehneet kovan duunin lapsesta asti ja sitten heidän lapsensa elävät ihan toisenlaisen lapsuuden. Ei varmasti helppoa ole noilla lapsillakaan. Koko ajan verrataan vanhempaan. 

Vierailija
253/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mestiksessä parhaat pelaajat saavat palkkaa maksimissaan 1000 euroa kuukaudessa. Nämä veljekset olivat kaukana parhaista ja varmasti henkilökohtaisten sponsori(e)n rahoilla pärjäsivät. 

Valmentaja-iskä ei henno sanoa, että läskin tilalle pitäis saada lihasta?

Olet paha ja sairas ihminen, kun lahjakasta ja lihaksikasta lasta koitat haukkua. Veera on täyttä tulta koko tyttö. 

Vierailija
254/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt noin älykkäiden vanhempien lapset töitä saa.

Vierailija
255/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitää luoda oma uransa, ei sitä vanhempien teoilla ja maineella saa.

WOW!

Vierailija
256/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nää vaan vaikeita asioita. Esim. urheilulla rikastuneet ovat itse tehneet kovan duunin lapsesta asti ja sitten heidän lapsensa elävät ihan toisenlaisen lapsuuden. Ei varmasti helppoa ole noilla lapsillakaan. Koko ajan verrataan vanhempaan. 

Ei se ole olennaista mitä muut ajattelee ja puhuu. Harvoin todella menestyneen lapsista tulee itsestään yhtä menestyneitä. Näille nuorille riittää varmasti vähempikin. Ja ovat jo nyt paljon. Maistereita ja ikänsä urheilleita. Täysipäivisiä. Kahden maan kansalaisia.

Vierailija
257/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojat jo muuttaneeet pois pikku yksiöistä Teemun takapihalle?

Vierailija
258/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmentaja-iskä ei henno sanoa, että läskin tilalle pitäis saada lihasta?

Olet paha ja sairas ihminen, kun lahjakasta ja lihaksikasta lasta koitat haukkua. Veera on

Mites, kun kuori tyttö on jo nyt menestyneempi kuin kukaan meistä. Ilman sinun kateellista kuikuttelua. Anna fiksun tytön käydä lukiota ja treenata.

Vierailija
259/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällä Selänteellä ollut rahaongelmia? Oli joutunut pummimaan kaverilainoja 150 000 euroa. Joko niistä on selvitty?

Vierailija
260/429 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden poikien pitää vaan vaihtaa johonkin harvinaisempaan lajiin, kyllä sillä joku mestaruus irtoaa, että kelpaa perheeseen. Eikä Sipe hauku tiellämakaajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi