Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun soitetaan eikä laiteta perään mitään viestiä

Vierailija
05.07.2024 |

En tykkää vastata puheluun tietämättä kuka soittaa, koska minulla on aina tuhat eri asiaa käsittelyssä samaan aikaan enkä voi ikinä tietää mitä puhelu koskee. Kerran jo tapahtui se mitä pelkään, eli joku soitti ja vastasin suoraan. Hän joutui toistamaan monta kertaa mistä soittelee ennen kuin sain selvää. Sitten kun mitään viestiä ei viitsitä laittaa perään, koko asia unohtuu. Ei puhelu vaikuta kovin tärkeältä, jos sen jälkeen ei laiteta viestiä että yritin soitella asiasta x, soitatko takaisin kun pystyt jne. Ja kun usein nämä OVAT tärkeitä puheluja, mutta ne vain unohtuvat lopulta😑

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun googlettamallakaan ei aina saa tietoa että kenen numerosta on soitettu.

Vierailija
2/6 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap sönköttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää nykypäivänä soita takaisin.

Vierailija
4/6 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää vastaa tuntemattomiin numerohin. Joku lehtimyyjä tai muu pummaaja siellä kuitenkin on. Jos jollakulla on asiaa, niin laittakoon viestin ensin.

Vierailija
5/6 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää vastaa tuntemattomiin numerohin. Joku lehtimyyjä tai muu pummaaja siellä kuitenkin on. Jos jollakulla on asiaa, niin laittakoon viestin ensin.

Tai soittakoon ei-tuntemattomasta numerosta.

Vierailija
6/6 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, ettei sitä puhelinmyyntiä voi yksinkertaisesti kieltää? Onhan ovelta ovelle kaupustelukin kielletty. Se on kotirauhan häirintää. Puhelimeen tunkeutuminen on ihan yhtä lailla kotirauhan häirintää.