Ruisrock alkaa.Oletko joskus käynyt?
Festarilla ollut ylä- ja alamäkensä.Muistan alle 4000 henkeä vesisateessa kuin myös rantalavan edustan hytkymään saaneet auringonpaisteessa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen 90-luvulla jolloin oli rentoa ja mukavaa. Sai olla omat juomat mukana ja bussi vei portille saakka. Nykymeno ei kiinnosta.
Heh, mistä tiedät mitä se nykymeno on? 😂
Ihan parasta nuorena oli Kaivarin ilmaiskonsertit Stadissa. Niihin matkustettiin HSL:n bussilla kuukausilipulla ja yöksi pääsi omaan kotiin nukkumaan, omaan sänkyyn. Vaikea minkään festarin voittaa noita.
Näin mm. Shakiran pyllynpyörityksen todella läheltä. Eli esiintyjätkin oli ihan maailman huippuja. Ja Helsinkihän oli tosi kaunis kesäkaupunki. Ysärillä oli vielä aikas rauhallinenkin kesäisin, kun monet matkusti maalle pois kaupungista. Eikä kukaan ahdistellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 90-luvulla jolloin oli rentoa ja mukavaa. Sai olla omat juomat mukana ja bussi vei portille saakka. Nykymeno ei kiinnosta.
Äitini kertoman perusteella veikkaan, että nykymeno on siistiinpää kuin kuin kyseisten festareiden alkuaikoina. Nyt sentään edes yritetään hillitä sitä päihteidenkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kultaa muistot ja muisti alkaa pätkimään ja ennen kaikki oli paremmin.
Katsoin huvikseni tämän vuoden esiintyjät, eikä paljon herättänyt innostusta. Samat Behmit ja Sannit pyörii joka paikassa.
70-luvulla tuli käytyä. Hienoa oli ja ainoat festarit siihen aikaa, joissa tuli käytyä. Suoraan syvään päähän monessakin mielessä.
Olikohan se just Ruisrock missä oli joku tarkka yleisön kuvaus-systeemi järjestäjien toimesta. En ole todellakaan menossa.
Joskus kävin mutta festarit on nykyään täynnä surkeaa musaa. Räppi paskaa on joka festareilla joten en käy enää missään.
Kaikki nämä tapahtumat pitäisi lopettaa, käykää oopperassa.
Hultsferd
Mikä hultsfred fesival on?