Täyteaineiden "vanhentava" vaikutus, Love island
Mediassa ym. on hiljattain ollut paljon puhetta täyteaineita ja botoxia ottavista parikymppisistä naisista, jotka näyttävät todella paljon ikäistään vanhemmilta. Yksi esimerkki on realitysarja Love Island Uk:n uudet osallistujat, joiden vanhasta ulkonäöstä suhteessa (hyvin nuoreen) ikään on noussut kohu:
Olen itsekin huomannut parikymppisenä naisena, että jotkut saman ikäiset naiset näyttävät siltä, miltä olen aiemmin olettanut nelikymppisten itsestään huolta pitävien näyttävän. Em. naisilla ei toki ole ryppyjä vielä, mutta mittavat kosmeettiset toimenpiteet jotenkin automaattisesti pään sisällä yhdistää siihen, että heillä on jo jotain korjattavaa.
Mitä mieltä?
Kommentit (24)
Sitten kun nuo vielä siirtyy poskipäiltä alemmas ja huulilta leukaan, niin sittenpä vasta on vielä nätimpää.
Eipä tuosta voi johtopäätöksiä vetää kun joka toisella nuorella muijalla on nykyisin fillerit eikä ne kaikki oo vanhan näköisiä
Täytyy vain todeta, että kyllä naiset on sakeita!
Näyttää järkyttävältä. Olen kuitenkin varma että jokaisella noistakin naisista kävisi reippaasti parempi flaksi Tinderissä kuin minulla, joka olen 100% luomu.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää järkyttävältä. Olen kuitenkin varma että jokaisella noistakin naisista kävisi reippaasti parempi flaksi Tinderissä kuin minulla, joka olen 100% luomu.
no kävisi varmasti, kun ovat laitettuja julkkiksia/influensereita. osaavat somenkäytön paremmin ja samanlaiset "statusihmiset" havittelee heitä mutta myös tavismiehet koska uskovat että pitää jahdata tuollaisia.
Katsopa tämän naisen poskea. Tältä ne täyteaineet näyttää kun vähän liikkuvat.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/e1936179932659f06fbed9af2327a7e0.jp…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no kävisi varmasti, kun ovat laitettuja julkkiksia/influensereita. osaavat somenkäytön paremmin ja samanlaiset "statusihmiset" havittelee heitä mutta myös tavismiehet koska uskovat että pitää jahdata tuollaisia.
No siinäkin tapauksessa kävisi vaikka eivät olisi julkkiksia/influenssereita. Tuo on tämän päivän kauneusihanne ja sen mukaiselta jokaisen pitää näyttää, ja sen näköisen naisen melkein kaikki miehet haluavat. Varsinkin kun tuohon päälle laitetaan joku filtteri, saadaan aikaan se "täydellinen ulkonäkö", jolle sataa tykkäyksiä Tinderissä. Nykyään ei ole niin suuresti väliä miltä näytät IRL, vaan ainoastaan sillä miltä näytät somessa.
Samoin vahva meikki vanhentaa, ja eniten näitä älyttömiä pakkelikerroksia näkee parikymppisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinäkin tapauksessa kävisi vaikka eivät olisi julkkiksia/influenssereita. Tuo on tämän päivän kauneusihanne ja sen mukaiselta jokaisen pitää näyttää, ja sen näköisen naisen melkein kaikki miehet haluavat. Varsinkin kun tuohon päälle laitetaan joku filtteri, saadaan aikaan se "täydellinen ulkonäkö", jolle sataa tykkäyksiä Tinderissä. Nykyään ei ole niin suuresti väliä miltä näytät IRL, vaan ainoastaan
eivät kaikki halua, monet miehet tykkää luonnonkauniista ja jopa ihan taviksista. väittäisin, että useimmat.
Tyhmästä päästä kärsii koko keho.
Kyllä toi trendi on nuorten naisten (max 30v) juttu. Etenkin ne huulet ihan karseen näköiset. Mun mies tykkää luomusta ja niin moni muu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet ei kyllä jahtaa näitä filleriankkahuulinaamoja. T. Ihan tavallinen vakosamettihousuinen mies
Psykiatreja todella tarvitaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatreja todella tarvitaan lisää.
Kyllä, diagnosoimaan narsisteja.
Meikki jo yksin vanhentaa. Piilottaa ihon nuorekkuuden ja tekee silmistä raskaat. Fyllinki päälle ja näyttää tosiaan epätoivoiselta nelikymppiseltä.
Tuonne valitaan (muka) hyvän näköisiä nuoria Mutta kyllä useat, varsinkin naiset, on vanhan näköisiä.
Odotan aikaa ( olisiko jo ensi kaudella) , kun mukaan otetaan luomu ihmisiä. Oikeast i nättejä.
Ja nuo suttuisen lisäkkeet on karseita, jos ei ole omaa hiusta, niin ei nyt kannata moppiakaan päähänsä asetella.
Nuo tosiaan näyttävät joltain 60-vuotiailta, jotka ovat yrittäneet leikellä itsestään nuorekkaan näköisiä. Surullista.
Brittiläiset näyttävät ikäänsä vanhemmilta muutenkin. Nuo tv-naiset eivät ole poikkeustapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Brittiläiset näyttävät ikäänsä vanhemmilta muutenkin. Nuo tv-naiset eivät ole poikkeustapauksia.
Brittinaisia tarkoitin.
Eikös niitä siksi oteta että halutaan näyttää vanhemmalta?