Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin kuusi vuotta sitten ja uhittelin, että lähden heti ensimmäisen miehen matkaan

Vierailija
05.07.2024 |

Joka vaan ehdottaa jotain. Eipä ole tarvinnut vieläkään lähteä :D En ole saanut ainuttakaan ehdotusta koko tänä aikana, en edes epämääräisiltä kadunmiehiltä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa myöskään somessa mitään epämääräisiä viestejä tai ehdotteluja.

Ap

Vierailija
2/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa sinulla kauhea kohtalo. Tervetuloa ihan tavallisten miesten arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas meinasin etten enää halua enkä jaksa tutustua kenenkään ja päinvastoin, mutta niin vaan tapasin puoli vuotta eron jälkeen miehen joka muutti tuon kaiken.

Vierailija
4/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt aktiivisesti etsiä kumppania? Käynyt deittitapahtumissa ja deittisovelluksissa, jne.

Vierailija
5/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt aktiivisesti etsiä kumppania? Käynyt deittitapahtumissa ja deittisovelluksissa, jne.

En. Miksi olisin?

Ap

Vierailija
6/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä tullut joku teinien Bees & Honey palsta?

Vierailija
7/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi olisin?

Ap

No en ihmettele yhtään, ettet ole saanut treffikutsuja miehiltä. Ei ne kotoa tule sua pyytämään. Huoh.

Vierailija
8/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus parikymmentä vuotta sitten uhosin että menen naimisiin heti kun joku kosii, vaikka tuntematon.

No ei ole häitä tullut :D Joku onneton suhde vain, mutta itse on pitänyt olla aktiivinen, ja olen tainnut olla vähän liiankin, koska ei nuo tyypit minua oikeasti halunneet, kunhan sitten rupesivat, koska, niin, olin niin aktiivinen.

Vierailija
9/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
10/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien jotka haluaa löytää seuraa tulee ladata tinder/bumble/hinge/okcupid/FB dating

Vierailija
11/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi olisin?

Ap

No en ihmettele yhtään, ettet ole saanut treffikutsuja miehiltä. Ei ne kotoa tule sua pyytämään. Huoh.

Vietän kyllä aikaani paljon muuallakin kuin kotona, joten en niitä ehdotuksia kotisohvalla odota. Hyvänen aika sentään.

Ap

Vierailija
12/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ap on rehellinen. Voisi moni nainen harkita kerran jos toisenkin eron ottamista, ja ehkä suostua enemmän miehen mieliksi asioihin, jos olisi selvillä se, että kun eroat aikuisena, erityisesti jos lapsia jo tehtynä, niin harva nainenkaan löytää sitä unelmakumppania, rikasta ja komeaa ja pitkää miestä, joka jumaloi läskiä tavisnaista eikä suutu vaikka nainen hengaa muiden miesten kanssa ja on tehnyt lapsetkin muille miehille.

Vierailija
13/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The perception that modern women are very demanding in relationships is a complex and nuanced topic. Here are several factors that may contribute to this perception:

Changing Gender Roles: Traditional gender roles have evolved significantly, with women now pursuing careers, higher education, and personal ambitions. This shift can create new expectations in relationships, where women seek partners who support and complement their goals.

Increased Autonomy: Women today have more financial independence and autonomy, allowing them to be more selective in their relationships. They may prioritize emotional compatibility, shared values, and mutual respect over financial support.

Higher Standards for Relationships: Modern women often seek deeper emotional connections, mutual respect, and equal partnerships. This can be perceived as demanding more, but it reflects a desire for healthier, more fulfilling relationships.

Societal Changes: Society has become more accepting of diverse relationship dynamics, including those where women are more assertive about their needs and boundaries. This shift can be misinterpreted as women demanding more than they offer.

Self-Awareness and Personal Growth: Many women are increasingly focused on personal growth, self-care, and mental health. They may seek partners who also value these aspects, leading to higher expectations for emotional intelligence and communication.

Cultural Narratives: Media and cultural narratives often highlight stories of women with high expectations in relationships, which can shape perceptions. These stories may not represent the average womans expectations but can influence societal views.

Economic Realities: In many cases, both partners need to contribute financially due to economic pressures. Women may seek partners who are equally committed to building a stable future, which can be perceived as demanding more.

Historical Context: Historically, women were often expected to settle for less or compromise more in relationships. Modern women, aware of these historical inequities, may strive for more balanced partnerships.

Mutual Support: Women often look for relationships where both partners can support each others aspirations and challenges. This mutual support can be misinterpreted as women asking for more than they give.

Misunderstandings and Communication: Sometimes, what is perceived as demanding more can stem from misunderstandings or communication gaps. Open and honest communication about needs and expectations is crucial for any healthy relationship.

It's important to recognize that these points don't apply universally to all women or relationships. Every individual and relationship is unique, with its own dynamics and expectations.

Vierailija
14/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin joskus parikymmentä vuotta sitten uhosin että menen naimisiin heti kun joku kosii, vaikka tuntematon.

No ei ole häitä tullut :D Joku onneton suhde vain, mutta itse on pitänyt olla aktiivinen, ja olen tainnut olla vähän liiankin, koska ei nuo tyypit minua oikeasti halunneet, kunhan sitten rupesivat, koska, niin, olin niin aktiivinen.

Eli tavoittelit ja teit itseäsi aktiivisesti tykö itseäsi huomattavasti suositummille miehille, välillä onnistuenkin.

Vierailija
15/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosta erotessa tuli vannottua samaa, tai anaalipakkomielteisestä nörtistä. Kuka tahansa tervepäinen heteromies kävelee vastaan ja vie, niin se sitten vie.

Ei enää ikinä mitää bi miestä. Hyi vttu! Kaikki kävi perseessä paistilastoja myöten.

Vierailija
16/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen halpa lumppu kun tuollaista uhoaa. Mutta tietysti sopii kun ei kelpaa kenellekkään.

Vierailija
17/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tavoittelit ja teit itseäsi aktiivisesti tykö itseäsi huomattavasti suositummille miehille, välillä onnistuenkin.

Ei niille miehille kyllä ollut löytynyt ketään vuosikymmeniin, joten miten niin suosituille :D Voi raasu kun näkisit heidät.

Vierailija
18/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homosta erotessa tuli vannottua samaa, tai anaalipakkomielteisestä nörtistä. Kuka tahansa tervepäinen heteromies kävelee vastaan ja vie, niin se sitten vie.

Ei enää ikinä mitää bi miestä. Hyi vttu! Kaikki kävi perseessä paistilastoja myöten.

Oliko sulla tennismaila perseessä kun leikitte majavaa?

Vierailija
19/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoinen halpa lumppu kun tuollaista uhoaa. Mutta tietysti sopii kun ei kelpaa kenellekkään.

Uskispojat yrittää nolata ja huooritella naisia. Ihan samaa kielenkäyttöä kuin lapsuudessa. Vanhat ihmiset horisi tällaisia. Me vannottiin, ettei meistä tule samanlaisia.

Mutta sitten kaikilla ei käynytkään flaksi ja lopputulos on, että osa taantui omiksi isovanhemmikseen. Sodan runtelemiksi skitsopäiksi.

Vierailija
20/34 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla tennismaila perseessä kun leikitte majavaa?

Ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä