Sukulaisperhe yöpyy kylässä, löytyykö tästä aamupalasta kaikille jotain?
aikuisia ja lapset 8v ja 14v
tarjolle ruis- ja kauraleipää, salaatinlehtiä, kurkkua ja paprikaa, keitettyjä kananmunia, juustoviipaleita, levitettä, ab-jogurtti, veteen keitetty kaurapuuro, mansikoita, maitoa, kahvia
Kommentit (170)
Mitä leipää mulle? En syö ruista enkä kauraa allergian takia. Maissimuroja kiitos ja mustaa teetä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä leipää mulle? En syö ruista enkä kauraa allergian takia. Maissimuroja kiitos ja mustaa teetä.
No syöt sitten vaikka kananmunaa ja jugurttia.
Minulla on aina mukana omat eväät kun en voi syödä sitä enkä tätä. Ei nirsoilua vaan valitettava totuus. En odota että kyläpaikassa varattaisiin juuri minulle sopivia ruokia ja juomia. Syön yhteisestä pöydästä mitä voin ja loput kaivan repustani. Näin se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti hyvä aamiainen, luulisi jokaiselle jotain löytyvän. Ja jos jollekulle ei löydy, sanoisin että vika ei ole tarjoiluissa, vaan vieraasssa.
No hei kiitti. En pysty syömään meijerituotteita, enkä kotimaisia viljoja. Mansikoille allerginen. Mustaa kahvia, kurkkua ja salaatinlehtiä pystyisin tuosta syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti hyvä aamiainen, luulisi jokaiselle jotain löytyvän. Ja jos jollekulle ei löydy, sanoisin että vika ei ole tarjoiluissa, vaan vieraasssa.
No hei kiitti. En pysty syömään meijerituotteita, enkä kotimaisia viljoja. Mansikoille allerginen. Mustaa kahvia, kurkkua ja salaatinlehtiä pystyisin tuosta syömään.
Ja olet myös täysin kyvytön kertomaan asiasta etukäteen, tai ottamaan eväitä? Pyydetäänkö sinua usein kylään?
Löytyykö mehua tai kaakaota, jos lapset ei juo kahvia? Entä teetä?
Syötävien puolesta on riittävä tarjonta (jos ei ole ruokarajotteita, mutta eiköhän ne olisi osattu ottaa huomioon).
Aamiainen ilman kinkkua ei ole aamiainen
Katan n.tunnin päästä aamiaisen. Meillä on täällä mökillä sukulaisperhe. Pöytään tulee vaaleaa ja tummaa leipää, Viola tuorejuustoa, palvikinkkua, kurkkuviipaleita. Jokaiselle on Arlan mustikkajugurtti ja good morgen omenamehua lasillinen. Vedenkeitin on tason päällä, sinne laitan murukahvia, mustaa teetä ja valmiskaakaojauhetta. On myös pussipuuroa, jos joku haluaa.
Lisäksi on iso vesimeloni, sen voisi halkaista ja viipaloida ainakin toinen puolisko.
No on tuo hieman niukka. Muroja, mehua, leikkelettä, sit ois parempi.
Vierailija kirjoitti:
Katan n.tunnin päästä aamiaisen. Meillä on täällä mökillä sukulaisperhe. Pöytään tulee vaaleaa ja tummaa leipää, Viola tuorejuustoa, palvikinkkua, kurkkuviipaleita. Jokaiselle on Arlan mustikkajugurtti ja good morgen omenamehua lasillinen. Vedenkeitin on tason päällä, sinne laitan murukahvia, mustaa teetä ja valmiskaakaojauhetta. On myös pussipuuroa, jos joku haluaa.
Lisäksi on iso vesimeloni, sen voisi halkaista ja viipaloida ainakin toinen puolisko.
Aamiainen oli jo tunti sitten, tuo on jo lähes brunssi. Lämmin ruoka puuttuu
Vierailija kirjoitti:
No on tuo hieman niukka. Muroja, mehua, leikkelettä, sit ois parempi.
Niukka? Ehkä hotellissa olisi niukka, mutta nyt onkin kyse kotitason aamiaisesta ja sellaiseksi on ihan hyvä.
Ap:n listasta puuttuu voi ja kerma.
Kuulostaa herkulliselta, mansikat kruunaa aamupalan! Mulle riittää kananmuna, pala leipää ja musta kahvi yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kyllä illalla sovittiin, että aamiainen on noin puoli yhdeksän aikaan. Lähtevät sitten jatkamaan matkaa kohti pohjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka syö mökillä aamiaisen 6:30? Meillä keitellään aamukahvi siinä yhdeksän jälkeen.
Ruhtinaallista, yksinkertaista ja hyvää
Tosi hyvää. Ovat varmasti tyytyväisiä.
Kiitos, kun ei ole tapettuja eläinparkoja tarjolla 🐴🐥🐑🐷🐄💚👍
Olisin järkyttynyt, jos mökillä tarjolla olisi pussipuuroa ja murukahvia. En menisi yoiste.
Mä ihmettelen kommentteja lukiessa, että oikeestiko jengi hörppii mehua aamulla? Siis ei siinä mitään jos maistuu, mutta kiinnitti huomion, kun ei kuulu omiin tapoihin. Ap:n listaan mä lisäisin kinkun, mutta ilmankin pärjäisin.
Hyvältä kuulostaa ja kyllä löytyy, jos eivät ole vegaaneja. Tuskin ovat, sillä vegaanit pitävät aina niin jumalatonta meteliä ruokavaliostaan, että tietäisitte kyllä jos olisivat.