Oletteko kohdanneet kerrostalokyyliä? Miten tälläisten kanssa voi toimia?
Asun kerrostalossa ja eräs ihminen seisoo aina pihalla kun lähden töihin ja sitten kun tulen töistä takaisin. Jos häneen päin katsoo niin ilme on murhaava ja tuijottaa. Viettää myös paljon aikaa seisoskellen ja istuskellen kerrostalon portailla. On hieman noloa, kun esim tulen vieraan kanssa kotia niin istuu alaportailla ja joudumme "väistelemään" häntä. En oikein ymmärrä mikä tälläisten ihmisen diili on? Itseä on jopa alkanut v*tuttaa niin paljon, että mietin pois muuttoa, mutta mietin jos toisessa kerrostalossa on taas samanlainen kyylä. Jopa vieraani sanoi, että vaikutti aika epänormaalilta että joku vain "hengailee "kerrostalon käytävillä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kun asui narkkipaskoja talossa, ,kerrostalokyttääjät olivat hyödyllisiä.
Sama meillä. Ainoastaan tässä asiassa olen kiitollinen kyttääjille.
Olen kerrostalokyylä.
Tykkään kytätä toisten menemiset ja tulemiset. Lisäksi kuuntelen korva seinässä naapurin muijan huutamista sen miehelle, eli viikon juorujen tarve tulee siinä täytetyksi.
Nyt viimeisin havaintoni on, että vastapäisen huoneiston naisen miesystävä muutti pois. Eli bänät tuli. Pari kerrosta alenpana tapahtui vesivahinko. Nyt siellä ukkoa hyppää.
Mukavaa tämä kyylääminen.
Olen itse. Vien koiraa ulos 4 kertaa päivässä ja roskatkin ehkä vielä kertaalleen, olen huomannut että tapaan kaikkia naapureita ja kun kaikki tykkää koirasta ja silittelee sitä niin tulee siinä sitten perehdyttyä ihmsten tulemisiin, menemisiin ja mietteisiin. Ruuvalien myös usein autoa tuossa autotallilla, tai sitten lasten polkupyöriä tai omaani. ihmiset järjestään tulee katsomaan ja juttelemaan, tenavatkin. Olen hyvää vauhtia matkalla kerrostalokyttääjäksi.
Aikaisemmassa taloyhtiössä olin toiminnantarkastaja, tylsä mutta nopea homma. Hoidin sen mahdollisimman asiallisesti ja kuitenkin nopeasti, mutta sehän olisi kerrostalokyttääjän unelmaposti, näkis heti kuka on maksanut yhtiövelkansakin, kenellä taas on vastikerästejä ja kuka on saanut hallitukselta satikutia mistäkin asiasta.
Haukuin päin näköä sen kun huomasin että kyylää.