Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kerran sähköstä

Vierailija
04.07.2024 |

Muutin usean vuoden ulkomailla asumisen jälkeen Suomeen ja kauhistuin sähkösopimuksia.. ensinnäkin niitä on aivan julmettu määrä ja toisekseen suurelta osin mainonta on harhaanjohtavaa, esim tällä meidän laskun summalla x voit varautua sähkölaskun suuruuteen ennakkoon. Mutta ei, sieltähän tulee vielä lähes samansuuruinen siirtomaksu.. Jos haluat pienentää laskua niin olet velvoitettu kyttäämään sähköyhtiön appia.. Ja suomalaiset vaan maksaa kiltisti. Ei missään muualla sähköstä revitä enää tällaisia summia. Sähkökriisi meni jo!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan lupaava trolli. Harjoittele vielä muutama vuosi niin kyllä se siitä sitten nousee lentoon!

Vierailija
2/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli? Kyllä tämä oli ihan sydänverellä järkyttyneenä kirjoitettu! Fortumin S= 25€/kk +siirtomaksu 15-22€. Voi kunpa ei olisikaan totta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sähköverkot myytiin ulkomaille, koska ME ANSAITAAN TÄLLÄ! Pekka ja Jyrki varmaan ansaitsivatkin kunnon bonukset puljauksen mahdollistamisesta, me muut sen sijaan jouduimme maksumiehiksi. Ei meidän sähkönsiirronhinnat alene, koska ulkomaisilla omistajilla ei ole mitään mielenkiintoa suomalaisten ostovoiman heikennystä kohtaan. Niin kauan lypsetään kun maitoa tulee, sitten viedään luuska teurastamolle.

Vierailija
4/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tämä on olo! Ap

Vierailija
5/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Ihmiset riitelee täällä nykyään lähinnä siitä, että kuk on muka ollut fiksuin sähkösopimuksen valinnassaan. Ei puhettakaan, että kritisoitaisiin siirron tai sopimusten hintoja 

Vierailija
6/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Kerrotko vielä paljonko se sähkö ulkomailla maksaa?

Vierailija
7/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisi ehkä meni  jo, mutta nyt maksetaan Tuppuraisen 'ei tule kansan maksatettavaksi' Uniper-tappioita.

Vierailija
8/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on pörssisähkö ja halpa siirtomaksu.

Vuosi 2023 oli 4.6c/kWh ja 2024 5.7c/kWh tähän mennessä.

Vierailija
9/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa sähköverkot myytiin ulkomaille, koska ME ANSAITAAN TÄLLÄ! Pekka ja Jyrki varmaan ansaitsivatkin kunnon bonukset puljauksen mahdollistamisesta, me muut sen sijaan jouduimme maksumiehiksi. Ei meidän sähkönsiirronhinnat alene, koska ulkomaisilla omistajilla ei ole mitään mielenkiintoa suomalaisten ostovoiman heikennystä kohtaan. Niin kauan lypsetään kun maitoa tulee, sitten viedään luuska teurastamolle.

Heh

Vierailija
10/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mistä minä tulin mun asunto oli n. 65neliötä, 2x ilmastointilaite päällä 24/7 ja tietysti muu normaali elämä. Sikäläisinä talvikuukausina sähkölasku oli n 15-20€ ja kesäkuukausina kun lämpötilat nousi 45 ja ylikin, maksoin 30-35€. Nyt maksan 25 neliön yksiön sähköstä 40-45€/kk.. ei ilmastointilaitteita, ei saunaa, ei lattialämmitystä.. Ap

Vierailija
11/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asunut useamman vuoden Ruotsissa?

Vierailija
12/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on halpaa, kun sähkövero on jo 3 snt/kWh.

Tai sitten et vain osaa laskea muuta kuin kissan ulos ja housut alas.

Vierailija
13/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄLYTYS! HÄLYTY!

OL3 RÄJÄHTI! SÄHKÖN HINTA NOUSEE 30€/KWH!

TIEDOTUS PÄÄTTYY!

Vierailija
14/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä mistä minä tulin mun asunto oli n. 65neliötä, 2x ilmastointilaite päällä 24/7 ja tietysti muu normaali elämä. Sikäläisinä talvikuukausina sähkölasku oli n 15-20€ ja kesäkuukausina kun lämpötilat nousi 45 ja ylikin, maksoin 30-35€. Nyt maksan 25 neliön yksiön sähköstä 40-45€/kk.. ei ilmastointilaitteita, ei saunaa, ei lattialämmitystä.. Ap

Mikä oli kWh hinta ja siirtomaksu? Mikä maa? Ei sun sähkölaskujen suuruudella ole mitään tekemistä tässä asiassa.

Vierailija
15/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on halpaa, kun sähkövero on jo 3 snt/kWh.

Tai sitten et vain osaa laskea muuta kuin kissan ulos ja housut alas.

Tuossa pelkkä sähköenergia. Siirto meillä noin 4.2c/kWh veroineen.

Vierailija
16/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtomaksut pärähtivät silloin ylöspäin. Kun sähkö firmansa sai valita mistä halusi. Siirtoa kun ei voi valita.

Kun sähkön hinta nousi ei siirtomaksu tuntunut enää niin pahalta. Nyt 2 kk siirtoa 27-33 ja 4 kk sähköä 30-62. Kerrostalossa sähkönkäytön määrä ei niin kauheasti muutu. Mutta talvella sähkön hinta muuttuu.

Vierailija
17/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli kWh hinta ja siirtomaksu? Mikä maa? Ei sun sähkölaskujen suuruudella ole mitään tekemistä tässä asiassa.

No mä tuun maasta jossa ajatellaan että asiakkaalle kuuluu vaan laskun loppusumma, laskun erittelyn saa pyytämällä, eli en tiedä mikä oli siirtoa, mikä sähköä

Vierailija
18/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tuun maasta jossa ajatellaan että asiakkaalle kuuluu vaan laskun loppusumma, laskun erittelyn saa pyytämällä, eli en tiedä mikä oli siirtoa, mikä sähköä

Voisitko nyt vaan kertoa sen maan?

Vierailija
19/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se maa on?

Vierailija
20/20 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se maa on?

Qatar

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän