Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluatte hotellihuoneelta ulkomailla matkustellessanne?

Vierailija
04.07.2024 |

Mikä on hyvä hotellihuone, minkä verran maksatte ja jos olette tehneet pitkiä matkoja, joissa hotellit vaihtuu tiuhaan tahtiin, niin mistä olette valmiita tinkimään, kunhan vaan pääsette siirtymään eteenpäin seuraavaan kohteeseen? 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rahaa matkustaa, tämä on mielikuvitusjuttu. Haluaisin merinäköalan, liukuovet, parveke. Hyönteisiä ei saa olla. Haluaisin ilmaistuotteita jotka kuuluvat hintaan luomuna.

Vierailija
2/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä sänky tai kaksi erillistä sänkyä, oma wc ja suihku, siisti, lähellä ruokapaikkoja. Se mitä maksetaan riippuu ihan hintatasosta mutta sellaista keskihintaista tai vähän parempaa, harvemmin luksusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuoneelta haluaisin ne vastaukset. En vaadi, mut helpottaishan se. Mikään ei oo niin piinaavan tuskaista kuin epätietoisuus.

Vierailija
4/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky nyt ainakin olis kiva olla.

Vierailija
5/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi!!!! Varsinkin jenkeissä tosi harvinaista että löytyy. Maksan siitä mielelläni ekstraa.

Vierailija
6/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuone on tarkoitettu vain sitä varten, että on paikka, missä levätä ja syödä. Riittää siis, että huone on turvallinen, siisti ja puhdas, mahdollisesti joku fööni, vedenkeitin yms. perusasia on myös hyvä olla lisänä.

Vain kerran olen ollut hotellissa, jossa satsasimme myös asumiseen. Silloin olimme porukalla matkalla ja myös oleilimme huoneistossa enemmän, sen terassilla yms. Silloin meillä oli 2-kerroksinen huoneisto keittiöllä ja isolla terassilla. Mutta tavallisesti hotelli varataan vain lepoa ja ruokailuja varten.

Vierailija
7/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointi kuumalla ja amme on kiva kun ei ole himassa sekä hiljaisuutta.

Vierailija
8/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti on tärkein. Siisti, ei luteita (tästä ei ole takuita vaikka olisi kuinka hieno hotelli), minijääkaappi, kassakaappi, vedenkeittomahdollisuus. Vähintään kolme tähteä. Monipuolinen aamiainen. Jos viivyn yli kolme yötä, lakanoiden vaihto.

Vierailija
9/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti puhdas hiljainen, hyvä patja.

Vierailija
10/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi luteita. Serkkuni on tuholaistorjuja, ja hänen mukaansa luteiden tuominen ulkomailta on nykyään jo älyttömän yleistä. Monissa maissa luteista ollaan tietoisia, suomalaiset eivät ole, joten tuovat ne hotellista mukanaan. Toki myös suomalaisissa hotelleissa on myös luteita. 

Vierailija
11/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointi, siisti ja puhdas, oma allas, hyvä sänky ja ei liian korkea tyyny. Vanhemmiten hotskuhuonettakin on alkanut arvostamaan, että saa nukuttua hyvin. Yleensä mennään Thaimaahan omaan taloon, niin on vielä oma rauhakin.

Vierailija
12/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole rahaa matkustaa, tämä on mielikuvitusjuttu. Haluaisin merinäköalan, liukuovet, parveke. Hyönteisiä ei saa olla. Haluaisin ilmaistuotteita jotka kuuluvat hintaan luomuna.

Ei ollut minullakaan, mutta tein ison muutoksen ja luovuin kaikesta ja päätin reissailla seuraavat pari vuotta. Suomessa ei minulla ole enää mitään muuta kuin muistot ja sukulaiset.

Vierailija
13/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme matkustelleet paljon. Ja olen tehnyt hyvän hotellin etsimisestä taidetta. Luen aina tripadvisorin, vaikka olisi vain yhden yön pysähdys. Katson paljon sisustusta. Sen pitää olla kaunis. Ulkouima-allas on aina hakusessa, mutta ei pakollinen. Olen valmis tinkimään aamiaisesta, oli kyse pitkästä tai lyhyestä yöpymisestä.

Yleisellä tasolla Ensisijaisesti etsin viiden tähden hotellia, mutta jos hinnat ovat korkeat, niin etsin hyvän neljän tähden. Viisi tähteä siksi, että niissä on takuuvarmemmin äänieristetyt ja pimennetyt huoneet. Neljässä tähdessä nämä helposti puuttuvat. 200 e on hyvä hinta, ja kipurajani menee 250 eurossa. Tietty riippuu maasta ja sijainnista: suhteutan hinnan kaikkien hotellien hintoihin.

Jos olemme vain yhden yön hotellissa, niin voin mennä kolmen tähden hotelliin. Siitä maksan max 100 e. Silloin etsin ko alueen parhaan hinta-laatutason. Sisustuksen pitää olla hyvä, esim. Italiassa on ihania vanhan tyylisiä hotelleja. 

Vierailija
14/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen hinta  oma wc ja suihku, hyvien liikenneyhteyksien äärellä. Siinä tärkeimmät, aamiainen plussaa.

Vierailija
15/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellihuone on tarkoitettu vain sitä varten, että on paikka, missä levätä ja syödä. Riittää siis, että huone on turvallinen, siisti ja puhdas, mahdollisesti joku fööni, vedenkeitin yms. perusasia on myös hyvä olla lisänä.

Vain kerran olen ollut hotellissa, jossa satsasimme myös asumiseen. Silloin olimme porukalla matkalla ja myös oleilimme huoneistossa enemmän, sen terassilla yms. Silloin meillä oli 2-kerroksinen huoneisto keittiöllä ja isolla terassilla. Mutta tavallisesti hotelli varataan vain lepoa ja ruokailuja varten.

Ihana. Onko ne siis yleensä kolmen tähden hotelleja, millaista hintatasoa? Vinkkejä vähän olen metsästämässä.

Vierailija
16/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kylpyhuone ja aamiainen saatavilla. Sijainti tärkein. Muuten ei väliä. 

Vierailija
17/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edullinen hinta  oma wc ja suihku, hyvien liikenneyhteyksien äärellä. Siinä tärkeimmät, aamiainen plussaa.

Aamiainen itselleni melkein ehdoton. Olen nälkäinen ihminen ja kun liikkuu paljon painavien laukkujen kanssa niin pakko saada ruokaa. Kun on edes kunnon tankkaus aamulla pohjana, niin jaksaa sitten tutustua siihen paikalliseen ruokakulttuuriinkin tarkemman myöhemmin päivällä/illalla, eikä suuntaa heti vaan lähimpään pikaruokalaan että saisi jotain nopeasti hotkaistua.

Vierailija
18/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänky nyt ainakin olis kiva olla.

Tää riittää mullekin, en halua satsata rahaa siihen hotelliin vaan muuhun elämiseen reissussa mielummin.

Vierailija
19/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

me olemme matkustelleet paljon. Ja olen tehnyt hyvän hotellin etsimisestä taidetta. Luen aina tripadvisorin, vaikka olisi vain yhden yön pysähdys. Katson paljon sisustusta. Sen pitää olla kaunis. Ulkouima-allas on aina hakusessa, mutta ei pakollinen. Olen valmis tinkimään aamiaisesta, oli kyse pitkästä tai lyhyestä yöpymisestä.

Yleisellä tasolla Ensisijaisesti etsin viiden tähden hotellia, mutta jos hinnat ovat korkeat, niin etsin hyvän neljän tähden. Viisi tähteä siksi, että niissä on takuuvarmemmin äänieristetyt ja pimennetyt huoneet. Neljässä tähdessä nämä helposti puuttuvat. 200 e on hyvä hinta, ja kipurajani menee 250 eurossa. Tietty riippuu maasta ja sijainnista: suhteutan hinnan kaikkien hotellien hintoihin.

Jos olemme vain yhden yön hotellissa, niin voin mennä kolmen tähden hotelliin. Siitä maksan max 100 e. Silloin etsin ko alueen parhaan hinta-laatutason. Sisustuksen pitää olla hyvä, esim. Italiassa on

Olisin kiinnostunut näistä Italian hotelleista, jos haluat jakaa? Pari ei niin hyvää kokemusta tässä takana, niin kaikki neuvot kelpaisi!

Vierailija
20/46 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti. Hyvä sijainti mielellään kävelyetäisyydellä paikoista, joissa haluan käydä. Turvallinen alue - sikäli kun sitä voi määritellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme