Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan edelleen hämmentävän paljon katseita vaikka ikää on 43

Vierailija
04.07.2024 |

Millonhan tuo miesten mielenkiinto oikein loppuu??

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ystävä, joka AINA yhdessä ollessamme valittaa, kuinka joku mies häntä häiritsevän ihastuneesti tuijottaa ja näitä "tuijottaja miehiä" on yleensä useita yhdessä olomme aikana. Kun sitten vilkuilen näitä miehiä, niin en huomaa minkäänlaista mielenkiintoa meidän eli hänen suuntaan.

En tiedä, ehkä hän sitten yli nelikymppisenä kaipaa ihailua miehiltä tai haluaa kertoa minulle, kuinka suosittu miesten keskuudessa on? Olen itse parisuhteessa ja hän on ollut sinkkuna jo kauan. Jotenkin surullista.

Vierailija
22/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitteletkö tissejä joita ihmiset katsoo. Miksi ihmiset katsoo minua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos olet sinkku.

Vierailija
24/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauneus ikää katso

Niinpä. Nelikymppinen ei edes ole mikään ikäloppu ja jos on pitänyt itsestään huolta, niin miksipä ei viehättäisi edelleenkin miesten silmää?

Aivan sekopäisiä nämä kommentit täällä pellemaalauksista jne.

Kateelliset läskit asialla

Vierailija
25/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt tuossa iässä lopu. 45+ alkaa rupsahtaminen, yksilölliseen tahtiin tietty. 

Vierailija
26/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin katsottiin paljon, mutta olinkin pukenut paidan nurinpäin. 

Vierailija
27/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha vai oikein saat. Olen jonkin verran vanhempi ja edelleen mua kytätään. En tiedä syytä, mutta en myöskään tykkää.

Vierailija
28/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ystävä, joka AINA yhdessä ollessamme valittaa, kuinka joku mies häntä häiritsevän ihastuneesti tuijottaa ja näitä "tuijottaja miehiä" on yleensä useita yhdessä olomme aikana. Kun sitten vilkuilen näitä miehiä, niin en huomaa minkäänlaista mielenkiintoa meidän eli hänen suuntaan.

En tiedä, ehkä hän sitten yli nelikymppisenä kaipaa ihailua miehiltä tai haluaa kertoa minulle, kuinka suosittu miesten keskuudessa on? Olen itse parisuhteessa ja hän on ollut sinkkuna jo kauan. Jotenkin surullista.

No tiedän tämmösiä naisia. He otse kyylää huomiota herättävästä nii toki saavat vilkuilua että mitähän tuo katsoo? Onko tuttu? Onko asiaa? Tms.

Vierailija
29/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni A. , eikö se jo riitä että mainoksissa ihailet itseäsi ?

Vierailija
30/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi lisää niin rupsahdus tapahtuu yhdessä yössä. Malta odottaa hetki.

Vierailija
31/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki saan ku aamu kasilta oon jo terassilla oottamassa että pulju aukiaa. Vähä saattan haista kun paskat on housussa ja oksennukset rinnalla.

M56

Vierailija
32/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoihoislapsettoman feministinaisen ilonaiheet

Vierailija
33/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutamaa vuotta vaille 60 ja saan edelleen katseita ja kehuja.

Vierailija
34/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta 39, miehet toljottavat etenkin näin kesäisin, minä tuijotan hullu ilme naamalla takaisin. Alkaa jo ärsyttää se töllöttäminen, ei vammaisiakaan saa jäädä tuijottamaan, miksi naisia.

Kaikista oksettavimpia ovat nämä katsekontaktia jahtaavat kyylät, päini pälyily tai ujo hymynkare nyt saattaa joskus jopa piristää mutta nämä kyylät, huoh. 

Vierailija
35/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista jos olet sinkku.

Mitä surullista siinä on?

Ap

Vierailija
36/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kukaan kovin pitkään tuijottaa, mutta todennäköisesti sulta on menee ohi nämä hetket, kun miehet ottaa katsekontaktia ystävääsi. 

Ap

Vierailija
37/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmekös tuo, ihminen parhaassa iässä!

Vierailija
38/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kukaan kovin pitkään tuijottaa, mutta todennäköisesti sulta on menee ohi nämä hetket, kun miehet ottaa katsekontaktia ystävääsi. 

Ap

Tai sitten kaveri edustaa sitä huomiohuoranaistyyppiä kuten sinäkin. Nuorena heilutellaan hiuksia ja tehdään muita teennäisiä eleitä, "se kattoo mua, hihihi.". Vanhemapanakin vielä sitten kuvittelevat, että kaikki vahtaavat heitä. Nuupahtaneita keski-ikäisiä akkoja. Ymmärrän möllötyksen vain, jos nainen on huomiotaherättävän kaunis ja tällaisia ei vanhemmissa enää käytännössä ole. Jos henkilö on näyttelijä tms. julkkis, tuijotus on ihan loogista.

Vierailija
39/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun paat tissisi ja persuksesi pois tyrkyltä ja keskityt olennaiseen.

Vierailija
40/42 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tai sitten kaveri edustaa sitä huomiohuoranaistyyppiä kuten sinäkin. Nuorena heilutellaan hiuksia ja tehdään muita teennäisiä

Sulla on jotain ongelmia. Hanki apua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi