Ukkola: YLEn salatut koulutukset julki - "pyydä anteeksi jos olet valkoinen cis henkilö"!
Ei ihme, että Yle kieltäytyy luovuttamasta tietoja koulutuksista, kirjoittaa Sanna Ukkola.
Liian pitkä tiivitää mutta kannatta lukea, palkkauksessa etnisyys menee osaamisen edelle, YLE edistää vähemmistöjen "uutta vallankaappausta", 40 eri koulutusta henkilöstölle pelkästää monimuotoisuudesta (joka ei tutkimusten mukaan lisää tulosta), pyydellään anteeksi jos on valkoinen cis henkilö, vähemmistön osaaminen ei riitä joten palkataan työryhmiä avustaman heitä jne.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/808aff2e-86f9-4774-862f-4ffb81028c83
Kommentit (730)
Vierailija kirjoitti:
Ukkola kirjoitti kaupallisen median edustajana kriittisesti Ylen ajankohtaisohjelmsta ( jälleen kerran ja aina jaksaa kritisoida rahoitusta ) ja maalitti toimittajaa.
Kuuntelija sitten antoi palautetta, johon Jokinen vastasi. Nyt Ukkola jakaa tätä yksityisviestiä somessa ja maalittaa Jokista. Hän on eettinen toimittaja ja uhri. Jokinen ja Yle väärässä, kun kritisoivat hänen valheellista kolumniaan.
On se aika venkula - tuohon ei moni pystyisi.
Sun logiikalla Hesarikin toimi väärin julkaistessaan Rydmanin yksityistä kirjeenvaihtoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somalit, romanit... näitä ei näy viroissa ja päättämässä, koska eivät yksinkertaisesti ole älyllisillä ansioillaan sinne asti selvinneet. Ei se ole tasa-arvoista, että syrjitään parasta osaaja ja otetaan kiintiöafro tai kansallispukuinen, jotta voidaan näyttää monikulttuuriselta ja tiedostavalta. Jos nämä eivät osaa, he eivät osaa ja silloin pätevämpi valitaan. Tuo on jo törkeää rasismia ja syrjintää valtaväestöä kohtaan, että jätetään valitsematta väärän etnisyyden, uskonnon tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Keinotekoinen suosiminen ei muuta kuin pahenna näiden tilannetta.
Eikös anonyymi rekrytointi tarkoita sitä ettet tiedä hakijasta mitään taustoja?
CV ja CV:n puute paljastaa paljon ja totuus hakijasta tulee ilmi joka tapauksessa haastattelussa. Harva paikka täytetä
Mitä papereita he tuonne edes lähettäisivät? Hyvä kun peruskoulusta selviävät ja kieltä eivät siltikään kunnolla osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5e0d30c7-0354-4c8c-b4a2-dfc14706f…
Iltalehti itse todistaa "kolumnistinsa" esittämät väiteet täysin tuulesta temmatuiksi.
Siis referoitu YLEn edustajien väitteitä. Ei muuta. Asiasta tehtävä riippumaton ulkopuolinen selvitys joka julkaistava koko kansan nähtäväksi. Vain siten luottamus YLEen voidaan palauttaa.
Juu, minä toivoisin kovasti että kansanedustajat ja ylen henkilöstö käyttäisivät aikaansa johonkin pikkasen tärkeempään. Onko teistä ihan aikuisten oikeesti täâ Ukkolan sekoilukohtaus joku merkittäväkin juttu kansalaisten kannalta?
Ei savua ilman tulta. Kukaan ei ole pystynyt osoittamaan Ukkolan kirjoituksen sisältäneen asiavirheitä
Vierailija kirjoitti:
Ukkola kirjoitti kaupallisen median edustajana kriittisesti Ylen ajankohtaisohjelmsta ( jälleen kerran ja aina jaksaa kritisoida rahoitusta ) ja maalitti toimittajaa.
Kuuntelija sitten antoi palautetta, johon Jokinen vastasi. Nyt Ukkola jakaa tätä yksityisviestiä somessa ja maalittaa Jokista. Hän on eettinen toimittaja ja uhri. Jokinen ja Yle väärässä, kun kritisoivat hänen valheellista kolumniaan.
Mites case Rydman ja HSn julkaisemat yksityisviestit? Vastaapa kysymykseen että tuomitsetko HSn tekemän julkaisupäätöksen aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
KENELTÄ V l T T U SUOMALAISEN PITÄÄ ANTEEKSI PYYTÄÄ?
Meiltä on viety meidän alkuperäinen luonnonusko. Meiltä yritettiin viedä oma kieli. Meitä pidettiin mongoloideina, maaorjina. Meitä myytiin orjiksi. Meidän kansaa vastaan hyökättiin ja silti me maksettiin sotakorvauksia. Me on kärsitty nälänhätää ja koettu kansanmurhaa. Me saatiin oma maa takaisin 100 vuotta sitten, satojen vuosien kolonialismin jälkeen.
Kenelle me ollaan mitään velkaa? Mä en pyydä keneltäkään anteeksi sitä, että olen suomalainen. Kysykääpä ruotsalaisilta onko suomalaiset valkoisia.
Hehehe! Ruotsalaiset ja venäläiset pitivät meitä siirtomaanaan. Siinä olet kyllä oikeassa. Venäjä on muuten maailmanhistorian suurin riistäjä ja kymmenien kansojen tuhoaja. Kommunismin kaudella Venäjä yritti kolonisoida koko maailman ja sillä olikin kymmeniä valtioita näpeissään, joita se riisti ja joiden kehityksen se esti.
Iso osa Ukrainaa on ollut Venäjän imperialismin ja ryöstettävän siirtomaan roolissa todella kauan jopa satoja vuosia.
Ruotsin vallan aikaakin on kaunisteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites case Rydman ja HSn julkaisemat yksityisviestit? Vastaapa kysymykseen että tuomitsetko HSn tekemän julkaisupäätöksen aiheesta.
Ukkola ei ole kansanedustja tai Jokinen eiköä kumpaakaan epäillä rikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti itse todistaa "kolumnistinsa" esittämät väiteet täysin tuulesta temmatuiksi.
Siis referoitu YLEn edustajien väitteitä. Ei muuta. Asiasta tehtävä riippumaton ulkopuolinen selvitys joka julkaistava koko kansan nähtäväksi. Vain siten luottamus YLEen voidaan palauttaa.
Kansalla on vakaa luottamus Yleen. Vain putinistipersut yrittävät jatkuvasti heikentää luottamusta.
Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7af801cb-fb57-4f2a-8340-47ee727d6b87
Nyt Ukkola rikkoi jo kirjesalaiuuttakin ylevastaisessa hurmoksessaan. Viesti ei millään lailla liity Ukkolan esiinnostamiin seikkoihin Ylestä vaan on puhtaasti henkilökohtaisesta katkeruudesta julkaistu. Sopivaisuuden rajat Ukkola on ylittänyt jo aikapäiviä sitten. Ukkola on uhri!
Hän on ihan sekaisin. Onneksi ei tarvitse kuunnella hänen ja Turkkilan aamupalaturinoita. Paranoia on voimakkaana heissä.
No, hänellä on tulevaisuus vain roskakolumnistina pasqalehdessä. Turhake.
Jokisen esikuntako nyt kommentoi?
Ainakin tyylilaji näyttää olevan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, minä toivoisin kovasti että kansanedustajat ja ylen henkilöstö käyttäisivät aikaansa johonkin pikkasen tärkeempään. Onko teistä ihan aikuisten oikeesti täâ Ukkolan sekoilukohtaus joku merkittäväkin juttu kansalaisten kannalta?
Ei savua ilman tulta. Kukaan ei ole pystynyt osoittamaan Ukkolan kirjoituksen sisältäneen asiavirhei
Koska siinä ei ole mitään virheellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yllättävää että tähän kysymykseen ei saadakaan vastausta. Paljon melutasn mutta sitten kun laitetaan suora kysymys niin paetaan paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit on täysiä paskoja ja valehtelijoita suksikaa v....n siitä.
Samat sanat persuista. Edellisen lisäksi täysiä älykääpiöitä. Aivan kuin sinä. Painu sinne rakkaan putinisi helmoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin ilmiantamassa Ukkola-paasauksen ylläpidolle. Laitoin myös joistain sen ja tämän ketjun kommenteista kopiot Poliisin Nettivinkkiin. poliisi.fi/nettivinkki
Rasistinen vihapuhe ja Putinin agendan edistäminen on laitonta puuhaa Suomessa. Samoin kirjepommien lähettely ja ihmisten uhraaminen, vaikka miten persu olisi.
Toisinajattelijoiden ilmiantaminen onkin sosialistisista totalitarismeista tuttua kommareiden lempipuuhaa. Turvassa eivät ole edes ystävät ja perheenjäsenet, kun puolueen etu niin vaatii.
Samanlaista se on persulla kuin n*tsisaksassa. Persuilla se on vaan parempaa ilmiantamista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei savua ilman tulta. Kukaan ei ole pystynyt osoittamaan Ukkolan kirjoituksen sisältäneen asiavirhei
Tulkintavirheitä sitäkin enemmän.
Näyttötaakka tulkintavirheiden osalta on sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on väärin joutua pyytämään itseään anteeksi ihon värin perusteella. en aio koskaan pyytää anteeksi omaa ihonpigmenttiäni. eikä minua kiinnosta mikä se pigmenttimäärä muillakaan on.
Valkousilla heteroilla ei ole enää Suomessa ihmisoikeuksia. Haukutaan rasisteiksi, jos haluaa puolustaa omaa turvallisuuttaan, ei oteta töihin väärän ihonvärin takia vaikka koulutus olisi ja osaamista. Ei liehu liput pressanlinnan katolla heidän kunniakseen, pitää ymmärtää kaikkia karvaperseitä uimahallissa, kun pervot rynnivät naisten puolelle verukkeella, että onkin nainen. Kaikkia friikkejä tulee ymmärtää, vaikka olis ymmärryksen kohde täysin kahjo. Jos tuot esille mielipiteesi, ettet ymmärrä, niin olet huono ja ilkeä ihminen. Jne jne
Näköjään on aika monta Suomea. Minulla ei valkoisena heterona ole ollut kertaakaan elämässäni kuvaamasilaisia ongelmia. Kuinka monta kertaa sinä olet esim. joutunut ymmärtämään karvapersettä naisten tiloissa? Kuulostaa kovin oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Näyttötaakka tulkintavirheiden osalta on sinulla.
Ei minulla ole mitään näyttötaakkaa, kultaseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astuitte taas miinaan: Ukkola jäi juuri "kiinni" siitä ettei edes itse usko siihen mitä kirjoittaa. Hän kirjoittaa otsikoita/juttuja joiden arvelee hölmöjen tarttuvan ja triggeröityvän.
Tässä taas todistettiin että Ukkolan kassakone metodi toimii. Hölmöt triggeröityivät heti ottamatta selvää miten asia oikeasti on. IL sai klikkejä ja Ukkola bonuksen. Teidän kustannuksella.
No ei ole ainut lehti ja toimittaja, jos noin asian ymmärrät. Otsikoiden ja juttujen pitää myydä, se on se pointti iltapäivälehdillä.
Mutta itse asiaan. Näkeehän tuon kuka tahansa, että asiassa on perää ja Ukkola sohaisi oikeaan paikkaan, kun aukaisee yletv- kanavat. Woke on päivän sana heillä ja noudattavat tehokkaasti ohjeistuksia. Sitäkin olen ihmetellyt mihin ovat kadonneet miehet ajankohtaisohjelmien haastateltavista? Onko todellakin niin, että on saatavilla vain naisia a
Katsopa vaikka viimeisten a-studioiden vieraita. Kovin on tasaista, ja itse asiassa hyvin usein neljästä vieraasta kolme on miehiä. Hatustako te vedätte näitä väittämiänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astuitte taas miinaan: Ukkola jäi juuri "kiinni" siitä ettei edes itse usko siihen mitä kirjoittaa. Hän kirjoittaa otsikoita/juttuja joiden arvelee hölmöjen tarttuvan ja triggeröityvän.
Tässä taas todistettiin että Ukkolan kassakone metodi toimii. Hölmöt triggeröityivät heti ottamatta selvää miten asia oikeasti on. IL sai klikkejä ja Ukkola bonuksen. Teidän kustannuksella.
No ei ole ainut lehti ja toimittaja, jos noin asian ymmärrät. Otsikoiden ja juttujen pitää myydä, se on se pointti iltapäivälehdillä.
Mutta itse asiaan. Näkeehän tuon kuka tahansa, että asiassa on perää ja Ukkola sohaisi oikeaan paikkaan, kun aukaisee yletv- kanavat. Woke on päivän sana heillä ja noudattavat tehokkaasti ohjeistuksia. Sitäkin olen ihmetellyt mihin ovat kadonneet miehet ajankohtaisohjelmien haastateltavista? Onko todellakin niin, että on saatavilla vain naisia a
Mitä on sivistyksestä jäljellä, mikäli arvotetaan synnynnäiset ominaisuudet esim. osaamisen edelle? Eikö tuollaista voisi pitää jopa rasistisena?
Hyvä että tästä on tullut kohu. Yle ei ole ainoa paikka missä on pistetty tasa-arvo osaamisen edelle.
Minä luen ja olen tavallinen ihminen.