Ukkola: YLEn salatut koulutukset julki - "pyydä anteeksi jos olet valkoinen cis henkilö"!
Ei ihme, että Yle kieltäytyy luovuttamasta tietoja koulutuksista, kirjoittaa Sanna Ukkola.
Liian pitkä tiivitää mutta kannatta lukea, palkkauksessa etnisyys menee osaamisen edelle, YLE edistää vähemmistöjen "uutta vallankaappausta", 40 eri koulutusta henkilöstölle pelkästää monimuotoisuudesta (joka ei tutkimusten mukaan lisää tulosta), pyydellään anteeksi jos on valkoinen cis henkilö, vähemmistön osaaminen ei riitä joten palkataan työryhmiä avustaman heitä jne.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/808aff2e-86f9-4774-862f-4ffb81028c83
Kommentit (730)
Puoluekannasta viis, mutta ihmisten pitäisi keskittyä oikeisiin töihin , eikä julistaa omaa seksualisuuttaan ja erilaisuuttaan. Se ei ole edes kiinnostavaa.
Ukkolan jutut on bensaa öyhöille. Lukeeko niitä tavalliset ihmiset? Ei lue.
No anteeksi että olen olemassa, sori jos oon syntnyt.
Vierailija kirjoitti:
Astuitte taas miinaan: Ukkola jäi juuri "kiinni" siitä ettei edes itse usko siihen mitä kirjoittaa. Hän kirjoittaa otsikoita/juttuja joiden arvelee hölmöjen tarttuvan ja triggeröityvän.
Tässä taas todistettiin että Ukkolan kassakone metodi toimii. Hölmöt triggeröityivät heti ottamatta selvää miten asia oikeasti on. IL sai klikkejä ja Ukkola bonuksen. Teidän kustannuksella.
No tämä. Lukekaa Ukkolan haastattelu Hesarista. Seuraa klikkausmääriä ja sen mukaan kirjoittaa. Mitä raflaavampi otsikko, sen parempi. Vetää teitä kuin pässiä narussa ja nauraa matkalla pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astuitte taas miinaan: Ukkola jäi juuri "kiinni" siitä ettei edes itse usko siihen mitä kirjoittaa. Hän kirjoittaa otsikoita/juttuja joiden arvelee hölmöjen tarttuvan ja triggeröityvän.
Tässä taas todistettiin että Ukkolan kassakone metodi toimii. Hölmöt triggeröityivät heti ottamatta selvää miten asia oikeasti on. IL sai klikkejä ja Ukkola bonuksen. Teidän kustannuksella.
No tämä. Lukekaa Ukkolan haastattelu Hesarista. Seuraa klikkausmääriä ja sen mukaan kirjoittaa. Mitä raflaavampi otsikko, sen parempi. Vetää teitä kuin pässiä narussa ja nauraa matkalla pankkiin.
Ja ei välitä pätkääkään siitä mitä huhuja saa Laudoilla ja muilla foorumeilla käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei välitä pätkääkään siitä mitä huhuja saa Laudoilla ja muilla foorumeilla käyntiin.
No ei. Edesvastuuton tyyppi.
Ukkola on taas niin oikeassa!
Tehokkain keino vähentää johonkin ryhmään, vaikka etniseen vähemmistöön, kohdistuvia kielteisiä asenteita on tarjota myönteisiä tai edes neutraaleja kokemuksia yhdestä tai muutamasta ihmisestä, jotka kuuluvat kyseiseen ryhmään. Jos antisemitistin naapuriin muuttaa mukava ja avulias juutalainen, vihamielisyys haalistuu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmetytä yhtään, että persut haluaa noilta sekopäiltä rahoituksen pois.
Persut on aina oikeassa.
Ei kestä päivänvaloa nuo Ukkolan tarinat. On ennenkin keksinyt sisältöä.
Ainoa antirasistinen koulutus jota tarvitaan. Tämä ei käy punikeille.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tarinoiden sepittely kuulu henkilökohtaisiin blogeihin.
Vierailija kirjoitti:
Lasken itseni tavalliseksi ihmiseksi. Luen.
Vierailija kirjoitti:
Ylellä on kokoomustaustainen johto.
Ja intersektionalitet feministit toimituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Yle ei siis tilaa mainittuja koulutuksia, ei salaa niihin budjetoidun rahan määrää eikä niitä ole järjestetty jo 40 kpl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis totuus on piilotettava ettei reunavasemmisto pahastu?
Vierailija kirjoitti:
Voitko vaikka lopettaa tuon öyhötyksesi täällä?
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi että olen olemassa, sori jos oon syntnyt.
Punavihreiden vihamielinen ohje kantasuomalaisille.
En pyydä.
Olen valkoinen keski-ikäinen heteromies. En ole tehnyt mitään väärää. Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää.
Niin, ja olen vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on taas niin oikeassa!
Tehokkain keino vähentää johonkin ryhmään, vaikka etniseen vähemmistöön, kohdistuvia kielteisiä asenteita on tarjota myönteisiä tai edes neutraaleja kokemuksia yhdestä tai muutamasta ihmisestä, jotka kuuluvat kyseiseen ryhmään. Jos antisemitistin naapuriin muuttaa mukava ja avulias juutalainen, vihamielisyys haalistuu nopeasti.
Näin toki on, mutta onko Ukkola näin sanonut?
Ei ole täysin julkinen, koska Yle on osakeyhtiö eikä mikään julkishallinnon toimija. Jälkimmäisistä saa julkisuuslain nojalla pyytää vaikka kaikki kuitit tiettyyn asiaan liittyen (kuten Sannan 15 000 euron ruokamässäilyt), mutta julkisuuslaki ei tietysti koske osakeyhtiöitä. Sen perusteella Yle ei kerro esim. näiden hienojen diversiteettikoulutusten kustannuksia, jotka kuitenkin rahoitetaan Yle-verolla.