Emmi Nuogram katuvaisena jäätyään kiinni rasismista, olisiko anteeksipyyntöä tullut ilman vihapuheiden paljastumista?
Onko Emman katumus aitoa vai silmänisku kannattajille? Jokatapauksessa vielä ei ole tehty riittävästi, onko saamelaisneuvosto tuominnut rasistit joukostaan, tarvitaanko saamelaisilta, ja muiltakin vähemmistöiltä, julkilausuma valkoisen valtaväestön kohtaamaan rasismia vastaan?
Jos on jotain yksityisviestejä saatu näiltä nuogramin rasistisiskoilta tai muilta saamelaisilta niin viestit julkaistava, asia nyt tutkittava pohjia myöden ja kansan on saatava antaa tuomionsa.
Viestit todella törkeitä ja rasistisia, viimekesänä paljon säädyllisimmistä viesteistä nousi valtava kohu jota käsiteltiin lehdissä koko kesän ajan ja eduskunnassa ja ihan ulkomaita myöten- jännä että ei vieläkään ole otettu opiksi!
Rikollinen Tokio esiintyy katuvaisena mutta katuuko hän rikostaan vai vain kiinnijääntiään; onko kyseessä aito katumus vai silmänisku niille omille, kaikkein fanaattisimmille kannattajille ja saamelaisyhteidölle, tämän selvittämiseksi pyydetään noita yksityisviestejä mediaakin tutkimaan!
Kommentit (9)
Iikka Kiveä ei kivitetty. Hän kertoi itse että oli tyhmä kusipää ollessaan persunuori.
Eihän näitä yleensä wokevasemmisto ole anteeksi antanut. Välikysymystä pukkaa.
Yle fem-celittelee otsikossaan, että syyllistyi "nuoruudessaan" miesvihaan ja muuhun rasismiin. Kyllä kaksikymppinen on jo ihan karvapersetäti eikä mikään nuori. Pyrkiikö nuorten tiloihin pukeutumalla housuihin ja esiintymällä nuorena?
Ylipäänsä en voi sietää ihmisiä, jotka vetoavat naiseuteen/homouteen/somaliuteen tai mihin tahansa muuhun asiaan, kun kokevat omasta mielestään tulleensa väärin kohdelluiksi. Siihen on kaksi syytä, Nuorgam kirjoittaa blogissaan.
A) Mihin minä, vaaleahiuksinen tavallisen näköinen suomalainen nainen voin koskaan vedota?
Ja kas kun mieli muuttui, nyt minua ei voi pilkata koska joku esi-isä on saamelainen!
Ja kaikki on jo anteeksi annettu, eihän hän ole mikään perussuomalainen jonka tulisi olla vastuussa vanhoista sanomisista, kaikki ovat tasa-arvoisia, jotkut vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä en voi sietää ihmisiä, jotka vetoavat naiseuteen/homouteen/somaliuteen tai mihin tahansa muuhun asiaan, kun kokevat omasta mielestään tulleensa väärin kohdelluiksi. Siihen on kaksi syytä, Nuorgam kirjoittaa blogissaan.
A) Mihin minä, vaaleahiuksinen tavallisen näköinen suomalainen nainen voin koskaan vedota?
Ja kas kun mieli muuttui, nyt minua ei voi pilkata koska joku esi-isä on saamelainen!
Ja kaikki on jo anteeksi annettu, eihän hän ole mikään perussuomalainen jonka tulisi olla vastuussa vanhoista sanomisista, kaikki ovat tasa-arvoisia, jotkut vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.
Varmaankin kaikki ovat vastuussa vanhoista kirjoitteluistaan, mutta niihin suhtautuminen voi vaihdella eri tapausten välillä. Tietääkseni Nuorgam pahoitteli vanhoja juttujaan niiden noustua esille, kun taas esimerkiksi perussuomalaisten Riikka Purran reaktio vanhojen kynäilyjen paljastumiseen oli sanoa, ettei hänelle tulisi mieleenkään pahoitella niitä tai irtisanoutua niistä.
Varmasti jostain löytyy yksityisviestejä hesarille julkaistavaksi!
Tarkastakaapa sähköpostit ja puhelimet!
NuorKam oli silloin vielä NuorSuomalainen !!
Huvittavinta on, että kirjoituksista paljastui kuinka Emmi ei ollut vielä ymmärtänyt olevansa saamelainen, joka voi uhriutua vähemmistönä.
Tuolloin emmi vielä ihmetteli, että mitän hän voisi suomalisena uhriutua mistään.
No, nyt emmi on keksinyt tuonkin.