Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
HM:n äitiysfarkkujen mitoista?
01.02.2007 |
Hei! Onko kellään noita tällä hetkellä nettimyynnissä olevia hm:n äitiysfarkkuja n. kokoa 44 - 46? Jos on, niin voisitko mitata housujesi reidenympäryksen ja mahanympäryksen? Ei viitsisi turhaan tilata, jos malli on ihan väärä. Näyttää aika kapealta. Vastaavatko muuten asiakaspalvelussa tällaisiin kysymyksiin, tuli vasta nyt mieleen että sitäkin voisi kokeilla.
Tiu
Kommentit (2)
nii h&m:llä saattaa olla kaks just samanlaista vaatetta, joissa on just sama kokonumero hyvinki eri kokosia...ainaki ite oon törmänny semmoseen
että melkeen kannattaa käyä paikan päällä aina kokoeilemassa, ellei luota hyvään tuuriin että tilaamalla saa justiinsa sopivat
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mun piti ostaa HM:ltä äippäfarkut, mutten sitten ostanutkaan, kun kävin niitä sovittamassa. Sovitin suurinta myynnissä olevaa kokoa, joka taisi olla 48, ja ne mahtuivat ihan juuri ja juuri - ja kun mulla ei ole vielä edes vauvamasua, niin eipä niitä sitten kannattanut ostaa. Yllättävän pieniä ne oli kaikki, osa malleista kinnasi juuri reisistä eniten. Minulle kuitenkin muuten mahtuu koon 48 housut!