Härnäävä/provosoiva pukeutuminen huomion kerjäämiseen. Isot tissit laitetaan usein esille, pienet piiloon
Tarkoituksena kai huomiota halutuilta ihmmisiltä. Siinä sivutuotteena tulee myös erektio niille, joille ei sitä haluaisi aiheuttaa. He eivät saisi edes katsoa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Naisten paidat on nykyisin tosi avokaulaisia.
On kyllä huomattu että jotkut naiset myös kerjäävät huomiota joiltain miehiltä laittamalla puseron jossa rintojen yläosa näkyy, myös varatut.
Onko sitten ok, jos isorintainen nainen laittaa päälleen poolopaidan? Veikkaan, että löydät siitäkin paheksuttavaa. Niitä isoja rintoja kun ei saa piiloon mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huomattu että jotkut naiset myös kerjäävät huomiota joiltain miehiltä laittamalla puseron jossa rintojen yläosa näkyy, myös varatut.Ei ole kaikki paidat. Mulla ei näy tissivako.
Iso osa on, jos ei halua t-paita tms. päällä kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä ärsykkeitä mutta jokainen päättää itse mihin reagoi.
Et voi syyttää muita patologisesta eli taudinomaisesta runkkariudestasi.
Biologisia reaktioita on äärimmäisen vaikeaa ellei mahdotontonta tukahduttaa. Paljastavasti pukeutuva tietää saavansa katseita ja reaktioita.
Erektio on tahdosta riippumaton. Jos olen vaikka puettujen naisten seurassa, niin kyllä mulla alkaa se pippeli nousta ylös. Vaikkei ne katsoisikaan sitä.
Kuvottavat neitsytmiiehet menevät rinnoista sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huomattu että jotkut naiset myös kerjäävät huomiota joiltain miehiltä laittamalla puseron jossa rintojen yläosa näkyy, myös varatut.Ei ole kaikki paidat. Mulla ei näy tissivako.
Iso osa on, jos ei halua t-paita tms. päällä kulkea.
Mulla on monelaisia paitoja. Ei vain t-paitoja. Olen tarkka mun vaatteista että ei näy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavat neitsytmiiehet menevät rinnoista sekaisin.
ei se liity mitenkään neitsyyteen, tuhkamunat on sitten erikseen.
Hämäävä pukeutuminen kuriin! Mitähän sekin mahtaa olla?
No, itse ainakin pukeudun vaatteisiin joissa tunnen itseni nätiksi ja seksikkääksi. Ei sillä kenenkään huomiota haeta, vaan sitä että oma peilikuva miellyttää. Tätähän on miehille toki ihan turha sanoa, kun kaikkihan pyörii heidän napansa ympärillä.
Säkkiin pitäisi pukeutua, ettei näy yhtään tissien muotoa. Sen verran on kokoa. Vissiin sitten tämä islamilainen kokovartalokaapu on ap:n silmille ainoa sovelias vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä ärsykkeitä mutta jokainen päättää itse mihin reagoi.
Et voi syyttää muita patologisesta eli taudinomaisesta runkkariudestasi.
Biologisia reaktioita on äärimmäisen vaikeaa ellei mahdotontonta tukahduttaa. Paljastavasti pukeutuva tietää saavansa katseita ja reaktioita.
Olen eri, mutta ei kai sitä erektiota tarvitsekaan tukahduttaa? Kyse lienee pikemminkin siitä, saako ahdistella tai häiritsevästi tuijottaa. Ei kai se sinun erektiosi ketään häiritse, jos et itse tuo sitä esiin.