Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin houkutella masentunutta ystävää sateella ulos, kun ei auringolla lähtenyt

Vierailija
03.07.2024 |

Ei kuulema halua kastua. Ei sellaista ilmaa olekaan, että hän voisi olla ulkona. Hukkaan heittää elämänsä, minäkin jo mietin, saanko hänestä mitään. Miksi näille vielä tukia maksetaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite myit ittes omalle miehelles.

Vierailija
2/8 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama. Ei ihme että ystäväsi on masentunut, kun olet tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilustako ne tuet maksetaankin? Äkkiä ulos, tulisikohan heti tonni lisää. 

Vierailija
4/8 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukia maksetaan, koska meillä on inhimillisyyttä. Ja ihmisillä on erilaisia vaikeuksia, sairauksia, työstä irtisanomisia, konkursseja, lasten vaikeuksia, onnettomuuksia, kaltoinkohtelua jne. ja palkkatyötä ei ole aina kaikille.

Vierailija
5/8 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen masentunut ja koen siitä syyllisyyttä. Syyllisyys taas aiheuttaa masennusta ja olenkin kummallisessa limbossa sen vuoksi. Haluaisin olla kiva, rento ja jaksava, mutta sen sijaan olen apea, väsynyt ja innoton. En nauti oikein mistään, mikään ei naurata ja tai tunnu hyvältä. Kaikki tuntuu työltä. Tämä ei ole elämäni ensimmäinen masennus ja olenkin iän myötä huomannut, että ystäville ja läheisille pitää feikata, että menee hyvin, koska harva kestää tai ymmärtää masennusta. Olen muutaman kerran yrittänyt kertoa olevani masentunut, mutta se ohitetaan tai sitten aletaan ottaa etäisyyttä. Tiedän, että kelpaan muille vain iloisena ja hyväntuulisena. Se mitä kaipaisin on, että olisi edes joku yksi, joka sanoisi, että saan olla masentunut, se on okei ja olen ihana siitä huolimatta. Saisin halauksen ja joku olisi vieressä, vaikka ihan puhumatta. 

Vierailija
6/8 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi noin vittumainen kaveri kuin Ap, minäkin masentuisin, jo siitä, että "kaveri' spämmää minusta jatkuvasti aloituksia Vauvikselle.

Vierailija
7/8 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mielikuvituskaverisi rauhaan ja mene itse ulos reippailemaan, äläkä roiku täällä koko päivää.

Vierailija
8/8 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole ap:n kaltaista ystävää eikä edes tuttua. Itsekin vihaan aurinkoista säätä (vihasin siis jo ennen kuin olin masentunut) mutta tänään oli ihanaa käydä aamulenkillä. YKSIN! Ja vaikka sateesta tykkäänkin niin en minäkään tuolla tekemättömänä viitsisi olla kastumassa vaan mieluummin olen sisällä kun vihdoin on hieman viileämpää. Saatan tosin mennä parvekkeelle istumaan ja neulomaan, koska nyt alkaa ahdistaa ja masentamaan tämä palsta ap:n kaltaisine tyyppeineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi