Jos lähette reissuun ja pitäs hakea autoton ensin kaukaa, hakisitteko?
Eli hän pyysi että haetaan tulee ylimääräinen lenkki noin reilu puol tuntia. Muuten hän pääsee linkulla, ei ollut vaan kiinnostunut. Haetteko vai lähtöpisteestä lähetään?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä, paljonko kyseisestä ihmisestä pidän. En ole kynnysmatto enkä kuski.
Missä päin böndeä linja-autoa sanotaan "linkuksi"?
Hyi mitä ylimielisyyttä. Vai et ole kynnysmatto etkä kuski. Mikä vastenmielinen persoona, toivottavasti saat itse samanlaista kohtelua.
Oon hakenut ja mut on haettu pidemmältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähdetään reissuun, niin oletan että puhutaan useamman tunnin mittaisesta automatkasta. Ei puoli tuntia ole tuossa mittakaavassa yhtään mitään
Ja jos ollaan tosiaan reissuun lähdössä, oletetaan myös, että silloin on kantamuksia/matkatavaroita. Kyllä minäkin auttaisin kaveria ja hakisin puolen tunnin matkan päästä. Tavaroiden rahraaminen johonkin pysäkille on kuitenkin työlästä.
Kyllä mulla on ollut tapana kaveria pulassa auttaa, joten hakisin vaikka olisi tunninkin matka. Uskon elämän bumerangiin. Kaikki mitä maailmalle heittää, palaa aina takaisin, niin hyvä kuin huonokin ja vaikka se hyvä palautuu yleensä hitaammin niin aina sekin on perille löytänyt.
Ei haittaa. Haen kyllä. Ja heitän ystävät ja perheenjäsenet esim. ravintolasta lähtiessä kotiin.
Ja pääkaupunkiseudulla tuo 30 min on helposti yhteen suuntaan. Ei haittaa ollenkaan; päin vastoin. Kiva tietää, että pääsivät turvallisesti kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Et siis itse saa päätettyä asiasta?!
Saisin, mut äiti ei vastannu puhelimeen kun oisin hältä kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Haen kyllä. Ja heitän ystävät ja perheenjäsenet esim. ravintolasta lähtiessä kotiin.
Ja pääkaupunkiseudulla tuo 30 min on helposti yhteen suuntaan. Ei haittaa ollenkaan; päin vastoin. Kiva tietää, että pääsivät turvallisesti kotiin.
Hmph..🙊 sun ajotaidoilla en nyt olisi varma siitä turvallisesti pääsemisestä edes parkkiruudusta tai liikennevaloista, mutta..🙈🚏
Mä olen ehkä jotenkin outo, mutta en seuraa sen kummemmin löpön kulutusta. Tykkään ajamisesta, ja käyn tankilla kun kone ilmoittaa.
Ei tulisi mieleenkään kysyä mistään heittomatkoista vaivanpalkkaa. Matkakuluja jaetaan silloin, kun mennään porukalla Helsingistä Ouluun -tyyppisesti.
Ajattelen samoin kuin toinen tässä ketjussa: hyvä tulee aikanaan takaisin. Ja jos ei tule, niin olen ainakin itse tehnyt parhaani tässä elämässä.
Vttu mikä tissiposki . Mee ja hae se kaveris ja lopeta tuo kitinä. Jos se puolentunnin ajo tuntuu liian raskaalta ajaa yhteen putkeen niin jaksoita se matka kahteen osaan ja pidä pissatauko puolessa matkaa tai vetäise tenat housuun jo lähtiessä.
Et siis itse saa päätettyä asiasta?!