Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävelee liian nopeaa

Vierailija
03.07.2024 |

En pysy perässä, kun mies kävelee. Hän ei tajua hidastaa ja kävellö vierelläni ellen komenna häntä. Väliä tulee useampia metrejä. 

Kommentit (38)

Vierailija
22/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi tyhmä, ei tajua että ylimielisyyteen ei ole aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama ongelma. 

Se loppui kun lopetin seuraamisen. Jäin rauhassa katselemaan maisemia tai valitsin eri reitin kuin mies. 

Sama täällä. Ihan tahallista toimintaa. Nauroi vielä partaansa kun yritti sanoa ettei juhlakengissä pysy perässä. Ihme kilpakävelyvietti. 

Vierailija
24/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen katsahtaa ympärilleen: varmasti melkein kaikki mitä näkyy on miesten tekemää.

Siitä sitten miesten tekemällä laitteella kirjoittamaan kuinka miehet eivät osaa mitään!

Vaatii kyllä jo jonkinlaista tyhmyystasoa, ja ylimielisyyttäkin.

Miten tämä mielestäsi liittyy siihen, että toinen kävelee pari metriä edellä, eikä suostu hidastamaan. Jos pyytää hidastamaan, tulee selityksiä kuinka ei pysty tai että se on liian vaikeaa.

Vierailija
25/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama ongelma. 

Se loppui kun lopetin seuraamisen. Jäin rauhassa katselemaan maisemia tai valitsin eri reitin kuin mies. 

Mietin itsekin, että jos toinen harppoisi niin, että lopulta viilettää metritolkulla edelläni, niin kiireeni loppuisi siihen ja lähtisin rauhalliselle kävelylenkille eri suuntaan :D

Vierailija
26/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toisten kanssa voi koskaa kävellä tai lenkkeillä yhdessä. Aina jommalla kummalla nopeampi askel.

Kyllä voi. Mulla ja vaimolla oli ihan alussa vähän eri rytmit. Opittiin liikkumaan samaan tahtiin nopeasti. Se oli äärimmäisen helppoa ja nopeaa.

Mulla oli avovaimon kanssa eri rytmit myös. Minä olin kävellen nopeampi, hän juostessa. Jos hidastin omaa kävelytahtiani jalkani tulivat hetkessä kipeiksi siitä sipsutuksesta ja avokki ei voinut juoksuvauhtiaan hidastaa koska hyvä treeni olisi mennyt hukkaan. Päätettiin sitten että ei mennä yhdessä niin paljon paremmin onnistuu asiat, tehdää yhdessä jotain muuta.

Ette voi kävellä minnekään yhdessä?

Vierailija
27/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeutettua kysyä, miksi nainen kävelee niin hitaasti. On hermostuttavaa madella. Jos laittaisi kunnon kengät jalkaan, niin siitä olisi apua. 

Vierailija
28/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja lopeta persjalkaisuus

Miten lopetetaan persjalkaisuus (eli että rakenteellisesti jalat on suhteessa selkään lyhyet)?

Vierailija
29/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeutettua kysyä, miksi nainen kävelee niin hitaasti. On hermostuttavaa madella. Jos laittaisi kunnon kengät jalkaan, niin siitä olisi apua. 

Kerroppa, miten oikeanlaiset kengät auttaa siihen, että jalkani ovat noin 30cm lyhyemmät kuin miehellä, eli keskimääräinen askelpituus on minulla noin 50cm lyhyempi? Jos vetäidin spagaatiin joka askeleella? Mutta se hidastaisi lisää...

(Jalkani ovat paljon lyhyemmät kuin keskimäärin aikuisilla oletussukupuolesta riippumatta, olen 150cm ja pitkäselkäinen - kyllä, olen persjalkainen)

Vierailija
30/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies taas kävelee hitaasti. On oikeastl tosi ärsyttävä kävellä sen kanssa. 

Vierailija
31/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä  kulje edelläni, en tiedä, seuraanko sinua

älä kulje jäljessäni, en tiedä ,johdanko sinua

kulje vierelläni, ja ole ystäväni

Vierailija
32/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetaju puuttuu mieheltäsi. Jos molemmat haluavat kävellä yhdessä pitää sovittaa askeleet sen mukaan. Käsi kädessä onnistuu ehkä parhaiten. Pituusero vaikuttaa, jos toinen on 20 cm pitempi askelpituuskin on pitempi. Nainen ottaa kolme askelta ja mies kaksi.

Vierailija
33/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toisten kanssa voi koskaa kävellä tai lenkkeillä yhdessä. Aina jommalla kummalla nopeampi askel.

Kyllä voi. Mulla ja vaimolla oli ihan alussa vähän eri rytmit. Opittiin liikkumaan samaan tahtiin nopeasti. Se oli äärimmäisen helppoa ja nopeaa.

Minä tein kans tuon että aloin kävelemään hitaammin. Nyt on selkävaivoja ja polvet jaskana, ei mennyt kuin vähän reilu 10 vuotta.

Vierailija
34/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa, miten oikeanlaiset kengät auttaa siihen, että jalkani ovat noin 30cm lyhyemmät kuin miehellä, eli keskimääräinen askelpituus on minulla noin 50cm lyhyempi? Jos vetäidin spagaatiin joka askeleella? Mutta se hidastaisi lisää...

(Jalkani ovat paljon lyhyemmät kuin keskimäärin aikuisilla oletussukupuolesta riippumatta, olen 150cm ja pitkäselkäinen - kyllä, olen persjalkainen)

Tarkoitettiin puujalkoja, ei puukenkiä.

Vierailija
35/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, meillä taas kävelee ihan liian hitaasti. 

Vierailija
36/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli avovaimon kanssa eri rytmit myös. Minä olin kävellen nopeampi, hän juostessa. Jos hidastin omaa kävelytahtiani jalkani tulivat hetkessä kipeiksi siitä sipsutuksesta ja avokki ei voinut juoksuvauhtiaan hidastaa koska hyvä treeni olisi mennyt hukkaan. Päätettiin sitten että ei mennä yhdessä niin paljon paremmin onnistuu asiat, tehdää yhdessä jotain muuta.

Ette voi kävellä minnekään yhdessä?

Tietenkin voidaan muttei käydä kävelyillä yhdessä. Pitää olla jo jokin ongelma ymmärryksessä jos ei tajua tuota.

Vierailija
37/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvin voi olla että nainen kävelee liian hitaasti. Miehenä en heti usko väitettä liian nopeasta kävelystä.

M. 53

Vierailija
38/38 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän