Listataan tähän ketjuun laulajia, joiden suosio on kestänyt heidän kuolemansa jälkeenkin.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe.
Marilis Monrepos.
George Michael. Paras lauluääni hänellä miehistä, eikä hassumman näköinenkään ollut.
Juice Leskinen. Hänen kuolinpesänsä tienasi yli 10 000 euroa kuukaudessa vielä 10 vuotta kuoleman jälkeen.
Topi Sorsaa koski.
Kiitos! Mä keksin ton tänään aamulla. Se on naurattanut mua koko päivän ja vaan odottanut mihin mä voisin sen kirjoittaa. :D
Olavi Virta on kotimaisista laulajista edelleen kestosuosikki, vaikka hänen kuolemastaan on jo yli 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olavi Virta on kotimaisista laulajista edelleen kestosuosikki, vaikka hänen kuolemastaan on jo yli 50 vuotta.
Virta syntyi väärään maahan: jos hän olisi ollut amerikkalainen, hänestä olisi tullut maailmantähti.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Laila Kinnunen?
Jussi Hakulinen (etenkin Joutsenlaulu varmasti soi vielä vuosikymmentenkin päästä, ehkä kauemminkin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virta syntyi väärään maahan: jos hän olisi ollut amerikkalainen, hänestä olisi tullut maailmantähti.
Sillä lauluäänellä olsi kyllä menty minne vain. Kuin rasiallinen kaikkein parhaimpia konvehteja.
Marilyn Monroe.