Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen avomieheni ei osoittanut empatiaa eikä lohduttanut

Vierailija
02.07.2024 |

Tämä tapahtui yli kymmenen vuotta sitten. Nyt aloin ajatella että kuinkahan yleistä tällainen on. Olimme olleet yhdessä parisen vuotta kun jouduin onnettomuuteen ja sairaalaan. Ei tiedetty vielä tarvitsenko leikkausta ja olin melkein kaksi viikkoa osastolla. Olin yksinäinen ja peloissani. Iltaisin soitin sairaalan käytävältä avomiehelleni ja kerroin miltä tuntuu. Muistan miten pahalta tuntui ettei hän ikinä osoittanut mitään myötätuntoa tai lohduttanut. Sanoi vain "tsemppiä" tms. ja vaikutti että halusi lopettaa puhelun lyhyeen. Parannuin ja pääsin kotiin, erosimme muutaman kuukauden päästä. En missään vaiheessa ole haikaillut hänen peräänsä. En vain ymmärrä miksi hän oli sellainen. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole haikaillut perään mutta muistelet suhdetta kuitenkin vielä kymmenen vuoden jälkeenkin.

Vierailija
2/8 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita mulkkuja on joka paikassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun ymmärsit erota. Mitä sä sitä enää märehdit?

Vierailija
4/8 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan yleistä...

Silti usein nämä samat ovat vaatimassa, että heitä pitää ymmärtää kun heillä on niiin vaikeaa.

Tai muita palveluksia.

Vierailija
5/8 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun ex. Jos kerroin hänelle, että minulla on vaikka paha mieli ja hyvin epämukava oli, kun olin esim. Kipeä, hän kertoi että "älä stressaa". Ihan typerä.

Vierailija
6/8 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Ei mitään empatiaa tai ymmärrystä mieheltä herunut, jos sairastin tai kun sairastuin vakavasti. Ei edes auttanut vaan kaikki kaatui niskaani. En usko, että on kovin harvinaista.

Vierailija
7/8 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän pakollinen kilttimiehen ulina siitä miksei hän kelvannut....

Vierailija
8/8 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole haikaillut perään mutta muistelet suhdetta kuitenkin vielä kymmenen vuoden jälkeenkin.

Käsittelee kokemaansa huonoa kohtelua. Tuo sietääkin käydä läpi, ettei haksahda samanlaiseen uudestaan. Vähän eri asia kuin muistella suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi