Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä vitaepro ym.

Vierailija
02.07.2024 |

Jos tuote olisi loistava, kannattaako mainoksia tosiaan jauhaa illasta toiseen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa pillereitten kautta nopean oikotien terveeseen ja onnelliseen elämään, joten totta kai kannattaa. 

Vierailija
2/17 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jo vuosikausia. Kai ne jotain laskelmia on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan pjaska

Vierailija
4/17 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos (mainosten perusteella) huippu-urheilija - joka todennäköisesti osaa muutenkin hoitaa kuntoaan ja terveyttään, riittäviä vitamiineja ja hivenaineita myöten - tarvitsee silti vitaeprota pysyäkseen kunnossa, niin miten ihmeessä ikääntyvä tavis ei kuole heti?

Vierailija
5/17 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla tehokas pilleri, kun niin moni tunnettu ex-huippu-urheilija sitä mainostaa. 

Vierailija
6/17 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla huono tuote, kun noin paljon täytyy mainostaa. Hyvä tuote myy ilman mainostamistakin.

Vierailija
7/17 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa niitä ihmisiä ketkä niitä mainostaa

Näyttääkö ne oikeasti terveiltä? :D Ei :D

Vierailija
8/17 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan Zeleznykin sitä mainosti 

Vierailija
9/17 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pillerit nostaa maksa-arvoja.

Vierailija
10/17 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni joutui sairaalaan vajaat 2 vuotta sitten ilmeiseti koronan jälkiseurausten vuoksi. Lääkri käski ehdottomasti lopettaa VitaEPron käyttämisen. Se vain pahensi hänen tilaansa ja oli mahdollisesti aiheuttanut koko sairaalaan joutumisen.

Vierailija
11/17 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on vielä valmiste, josta mm. taysin maksasairauksiin erikoistunut erikoislääkäri varoitti ihan erikseen. Silti heidän puhelinmarkkinointinsa väitti sen sopivan kaikille 🙄. Käskin tarkistaa faktat ennen kuin soittaa seuraavan puhelin.

Vierailija
12/17 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijauspilleri.

Vierailija
13/17 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat hivenaineet saa kaupasta purkissa, pointtihan on siinä että asiakas sitoutetaan tuotteen tilaajaksi kk-maksulla.

Vierailija
14/17 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin itse vitaeprota nivelvaivoihin pidemmän aikaa ja se kyllä auttoi. Aiheutti sit kuitenki vatsavaivoja (olen muutenkin herkkävatsainen), joten lopetin sen. Mieheni syö sitä ja on syönyt jo vuosia. Ja se auttaa oikeasti esim. polvikipuihin, jotka on varmaan seurausta nuoruuden lätkän peluusta ja vuosien maalarin työstä. Kannattaa kokeilla teidänkin, jos on vaikkapa nivelvaivoja. Vaikutus ei tietty ihan heti näy, ehkä 3 kk:n jälkeen. Maksa-ongelmia ei ainakaan meillä oo havaittu. 

Vierailija
15/17 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin, jos meillä olisi ihmelääkkeitä tai muita pillereitä niin olisimme täysin terveitä ja hyvinvoivia eikä meidän tarvitsisi koko ajan keksiä uusia vastaavia tai yrittää kehittää niitä.

Ei jatkoon nämä huijauslääkkeet.

Vierailija
16/17 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin kerran puhelinmyyjänä, mistä hän niin varmaksi tietää, että tuote sopii minulle, mistä tietää mun sairauksista tai muista lääkkeistä. Eipä tiennyt tietenkään.

Kaikki ravintolisät ehdottomasti apteekista, missä voidaan tarvittaessa tarkistaa, että ravintolisä on ylipäänsä turvallinen.

Vierailija
17/17 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käyttää vitaeprota, jotta se ehkäisee tulevia vaimoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme