Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä ilman lapsia on kamalaa

Vierailija
02.07.2024 |

Olen pakolla lapseton ja nyt kun ikää on +40, niin tajuan kuinka kamalaa on olla lapseton. Monella on tässä iässä jo teini-ikäisiä lapsia. Olisihan se kiva, että joku olisi kotona töiden jälkeen odottamassa.

Kommentit (229)

Vierailija
181/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat niitä seuralaisiksi itsellesi? Onpa itsekästä.

Eikö Wolt kuski kelpaa?

Joka päivä huutavat minulle

moi moi

puspus

päivää päivää

valitse sieltä isä lapsellesi

Vierailija
182/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinitkö kotona odottamassa?

😂😂 Niinpä. Onpa tyhmä provo. Teiniä ei voisi vähempää kiinnosta vanhempiensa seura.

No kyllä ne teinit aikuistuu, ja lähenee vanhempien kanssa ja tekee lapsenlapsia. 

Joo , ja sitten kun  tulee lastenlapsi, et osaakaan niitten kanssa oikein seurustella, ostat vääränlaisia vaatteitä, neuvot väärin,syötät väärin.  Ainahan se  ensimmäisen lapsen saanut nuori äiti  on viisaampi lastenhoidossa,kuin jo monta lasta  hoitanut (iso)vanhempi 

Näin olen täältä lukenut  useita kertoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan lapsia tee siksi, että niistä olisi seuraa ja ne hoitaisivat sinua kun olet vanha?

Kaikki tekee lapsia juuri näistä syistä. Ja yleensä niistä on seuraa, myös vanhana. Etenkin jos tekee monta lasta. 

Itsekästä mutta ainakin on rehellinen vastaus. Voit kuitenkin sanoa näin vain omasta puolestasi. Toivon lasten vuoksi, että tällainen ajattelu on harvinaisuus. Niillä lapsilla on oma elämänsä, eivät he mitään viihdytysjoukkoja ja palvelijoita ole.

Lasten hankkiminen ei ole itsekästä, se kuuluu ihmisoikeuksiin, eikä sitä tarvitse perustella ulkopuolisille. 

Vain pahimmat vasemmisto woket kehtaavat syyllistää ihmisen luonnollista toimintaa. Tämä johtuu tietenkin siitä että woket ym. perverssit on tä

Jeesus hyväksyy, päivi komppaa!!!

Vierailija
184/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂 Niinpä. Onpa tyhmä provo. Teiniä ei voisi vähempää kiinnosta vanhempiensa seura.

No kyllä ne teinit aikuistuu, ja lähenee vanhempien kanssa ja tekee lapsenlapsia. 

Joo , ja sitten kun  tulee lastenlapsi, et osaakaan niitten kanssa oikein seurustella, ostat vääränlaisia vaatteitä, neuvot väärin,syötät väärin.  Ainahan se  ensimmäisen lapsen saanut nuori äiti  on viisaampi lastenhoidossa,kuin jo monta lasta  hoitanut (iso)vanhempi 

Tosielämässä normaaleilla perheillä asiat on toisin. Täällä käy vaan ne häiriintyneimmät eläjät aiheesta riippumatta. 

Vierailija
185/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sinusta jokin ongelma? On sinulla mennyt oppi perille. Hahaha...olet liian helppoon elämään tottunutjos koet nuo ongelmaksi.

Lapsettomuus on ihmistä heikentävä ja paljastaa lapsettomien hedonismin vaikutukset onnellisuuden haurauteen.

Vierailija
186/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Ne on kotona odottamassa kun emäntä tulee kotiin

Vierailija
187/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan lapsia tee siksi, että niistä olisi seuraa ja ne hoitaisivat sinua kun olet vanha?

Kaikki tekee lapsia juuri näistä syistä. Ja yleensä niistä on seuraa, myös vanhana. Etenkin jos tekee monta lasta. 

Itsekästä mutta ainakin on rehellinen vastaus. Voit kuitenkin sanoa näin vain omasta puolestasi. Toivon lasten vuoksi, että tällainen ajattelu on harvinaisuus. Niillä lapsilla on oma elämänsä, eivät he mitään viihdytysjoukkoja ja palvelijoita ole.

Lasten hankkiminen ei ole itsekästä, se kuuluu ihmisoikeuksiin, eikä sitä tarvitse perustella ulkopuolisille. 

Vain pahimmat vasemmisto woket kehtaavat syyllistää ihmisen luonnollista toimintaa. Tämä johtu

Onko tämä tehty tosimielellä tehty, vai häiriöksi.

Vierailija
188/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi viettäneeni aikaa vanhempieni kanssa tuossa iässä, sillä enemmänkin lapsuus oli sitä, että me lapset leikimme keskenämme ja äiti on hoitanut kodin ja ruoan. En kuitenkaan pitänyt vanhempieni seuraa typeränä. Kyllä ainakin minä viihdyin tuonkin ikäisenä kotona. Tietysti sitä näki ystäviäkin, mutta en ollut todellakaan joka ilta menossa. Söimme myös perheenä aina yhdessä päivällistä.

Nuoria on erilaisia.

Vierailija
189/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi viettäneeni aikaa vanhempieni kanssa tuossa iässä, sillä enemmänkin lapsuus oli sitä, että me lapset leikimme keskenämme ja äiti on hoitanut kodin ja ruoan. En kuitenkaan pitänyt vanhempieni seuraa typeränä. Kyllä ainakin minä viihdyin tuonkin ikäisenä kotona. Tietysti sitä näki ystäviäkin, mutta en ollut todellakaan joka ilta menossa. Söimme myös perheenä aina yhdessä päivällistä.

Nuoria on erilaisia.

Jatkan: Ja nyt aikuisena pidämme paljon yhteyttä, kyläilemme toistemme luona ja teemme asioita yhdessä. 

Vierailija
190/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana ensimmäistä kertaa elämässäni eli olen saamassa ensimmäistä lastamme. Olen aina halunnut lapsia ja olen hyvin iloinen raskaudestani. Mielestäni elän kuitenkin jo nyt ihan hyvää elämää. Arkeni on vapaata ja voin käyttää aikaani kiinnostuksiini. Silti kuitenkin kaipaan lasta. Tällä hetkellä elämässäni tärkeintä on puolisoni ja lapsuuden perheeni. Uskon, että oma lapsi tuo vielä lisää rakkautta ja syvempää merkitystä elämälleni. Se ehkä myös antaa jonkinlaisen jatkumon elämälle ja uskoa tulevaisuuteen. 

Ajattelen kuitenkin, että kenties kaikille lapsiperhe-elämä ei sovi. Kuitenkin kun lapsi kasvaa ja aikuistuu, niin oman lapsen kanssa haluaisikin viettää aikaa. Toisaalta läheisiä ihmisiä saa muualtakin kuten juuri kumppani, ystävät, sukulaiset. 

Kenties tärkeintä on, että elämässä on tärkeitä ihmisiä ympärillä.

Vierailija
191/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt raskaana ensimmäistä kertaa elämässäni eli olen saamassa ensimmäistä lastamme. Olen aina halunnut lapsia ja olen hyvin iloinen raskaudestani. Mielestäni elän kuitenkin jo nyt ihan hyvää elämää. Arkeni on vapaata ja voin käyttää aikaani kiinnostuksiini. Silti kuitenkin kaipaan lasta. Tällä hetkellä elämässäni tärkeintä on puolisoni ja lapsuuden perheeni. Uskon, että oma lapsi tuo vielä lisää rakkautta ja syvempää merkitystä elämälleni. Se ehkä myös antaa jonkinlaisen jatkumon elämälle ja uskoa tulevaisuuteen. 

Ajattelen kuitenkin, että kenties kaikille lapsiperhe-elämä ei sovi. Kuitenkin kun lapsi kasvaa ja aikuistuu, niin oman lapsen kanssa haluaisikin viettää aikaa. Toisaalta läheisiä ihmisiä saa muualtakin kuten juuri kumppani, ystävät, sukulaiset. 

Kenties tärkeintä on, että elämässä on tärkeitä ihmisiä ympärillä.

Ei kaikki saa läheisiä ihmisiä mistään. Eikä ne muut ihmissuhteet kyllä lasta korvaa. Uskon, että kun olet lapsia halunnut, niin jos olisi käynyt ilmi, ettet niitä voikaan saada, ei arkesi tuntuisi nyt yhtään hyvältä. 

Vierailija
192/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itsekästä. Se on luonnollista ja suotavaa. Sinä olet luonnoton ja ilkeä ihminen. Et ole ansainnut yhtään empatiaa lapsettomuudestasi, koska olisit ilkeä myös lapsillesi.

Vierailija
193/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole vanhempiaan varten.

Lapset on vanhempiaan varten että olisi syy pariutua ja jakaa elämä yhteisten lasten kasvattamiseksi ja heidän hyvinvoinnin turvaamiseksi. 

Vierailija
194/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Entä jos lapsesi olisi

ke.hi.tys v. ammainen

adh /asberger ammainen

Olisiko se kamalaa?

Entä jos lapsesi

v.ihaisi sinua ap?

halvel.sisi sinua ap?

olisiko se kamalaa?

Vierailija
195/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Wolt kuski kelpaa?

Joka päivä huutavat minulle

moi moi

puspus

päivää päivää

valitse sieltä isä lapsellesi

Mieluummin jään lapsettomaksi kuin huolin  heitä, jotka työllistyvät ainoastaan Wolt kuskeiksi johtuen kielitaidottomuudesta. Samasta syystä en myöskään suostuisi siivousfirman, koska olen aivan tarpeeksi joutunut olemaan tulkkina tilanteissa joissa ei ole yhteistä kieltä. eri

Vierailija
196/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä lasten kanssa on kamalaa

Olen pakolla lapsellinen ja nyt kun ikää on +40, niin tajuan kuinka kamalaa on olla lapsia. Monella on tässä iässä jo omaisuutta ja seksielämä. Olisihan se kiva, että olisi oma koti ja seksiseuraa siellä töiden jälkeen odottamassa.

Lapsettomien esiintyminen lapsellisina on niin lapsellista. Tämä osoittaa että lapsettomat eivät olekaan onnellisia ja yrittävät hämätä lapsettomien onnea, kateudesta lapsista. 

Vierailija
197/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP Entä jos lapsesi olisi

ke.hi.tys v. ammainen

adh /asberger ammainen

Olisiko se kamalaa?

Entä jos lapsesi

v.ihaisi sinua ap?

halvel.sisi sinua ap?

olisiko se kamalaa?

Ei 

Ei

Ei

.

.

Elämä ei mene noin helposti pieleen. Oletko noin heikko? Itsekkyytesi on tehnyt sinusta heikon ja onnettoman.

Vierailija
198/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona odottamassa. Juuh aseen kanssa siinä vaiheessa kun alat osoittaa väsymisen merkkejä.

Nykynuoret on kamalia. Niille ei voi antaa asetta ollenkaan. 12-vuotiaat jo suunnittelee kouluampumisia. Tai sitten se on vaan meillä suvussa, mutta kuitenkin. Viimeinen elävä uhri tähtäimessä oli isoisä ja minä varmaan seuraava.

Vit tu sä olet sairas!

Vierailija
199/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on lapsia..ja on ihan v---n "hauskaa" maksaa elatusmaksuja hamaan tappiin asti..talous kuralla ja kaikki itselle tarpeellinen ja mukava jää hankkimatta..

Tyhmyydestä sakotetaan. Olisit käyttänyt kortsua. Olen lapseton nainen. Jos kortsu hajoaa. On jälki ehkäisy. Ihana tulla hiljaiseen kotiin. 

Vierailija
200/229 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne lapset siellä kotona sinua odota, kun tulet töistä.