Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä mekosta?

Vierailija
02.07.2024 |

https://www.ellos.fi/ellos-plus-collection/mekko-olga/7020363-01

Ja onko nuo koot millaisia, mietin tuota pienintä kokoa tuosta eli 42/44, että olisikohan millainen..olen 168cm/65kg.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus-koon mallistojen mekoissa mitoitus on sellainen, että voisin kuvitella sen pienimmänkin koon olevan AP:lle suuri. Normimallistossa voisi olla sopiva, tai sitten sekin suuri.

Ja tähän koon arviointiin auttanee mittataulukko

Tuolla ei näemmä olekaan kokotaulukossa kuin normaalimallistojen tai lyhyiden (petite) mallistojen kokotaulukot. Ei pluskokojen.

Esim. mä kerran kokeilin Zizzin S-kokoista mekkoa, kun olin vielä n. 68-kiloinen. Oli aivan valtava.

Onko koko 42 "pluskokoa"? Ihan normaali L-koko se on. Tai M. 

68 kg ei ole S-kokoa, ellei ole 180-senttinen, minkä mittaiselle taas S-koko ei sovi koskaan. 

38 on M, 42 on siis XL. 

Vierailija
22/32 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoinen on kiva! Nyt on kiva kun voi käyttää melko pitkiäkin mekkoja, tuo on sinulle melko pitkä. Onnea ostokseen, kerro sitten miten se sopi 👍.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm in love 😍🤩

Paketti tuli ja tiedättekö sen tunteen, kun jokin uusi vaate tuntuu/näyttää täydelliseltä sen päälle laitettuasi?

Kangas (puuvillaa) ja kuosi on aivan ihanat, mekon pituus on hyvä minulle, istuu tosi kivasti, myös rintojen kohdalta ja tuo kietaisumallinen edusta on just hyvä, helma hulmuaa sopivasti ja hihat on kauniit, siis olen niin niin niin tyytyväinen, aivan nappihankinta, en varmaan paljoa muuta loppukesän aikana käytäkään, en ainakaan malttaisi käyttää ja jos olisi eri kuoseja (tuo sinipunainen ei nappaa) niin tilaisin heti useamman 😁

Ap

Vierailija
24/32 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinimustavalkoinen.

Ap

Vierailija
25/32 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ihan ok on, itse en kyllä haluaisi.

En tykkää siitä että vyötärö?  no, tuo rypytys kumminkin on noin ylhäällä, rintojen alla?

Itselläni vuötärö on keskivartalolla, hieman navan yläpuolella, ja jos vyö tai rypytys  on, se on sillä kohdalla.

Tosin hyvin monella vartalo on sen mallinen että kapein kohta taitaa olla tuolla juuri tuolla ylhäällä.

Vyötärö se ei kuitenkaan ole.

Vierailija
26/32 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, mutta ap:n mitoille ihan liian iso. Olen itse 161/84 ja tuo elloksen plus koko 42/44 on todella iso. 

Vierailija
27/32 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, mutta ap:n mitoille ihan liian iso. Olen itse 161/84 ja tuo elloksen plus koko 42/44 on todella iso. 

Tämä on taas tätä, ei voi tietää mitä saa, kun ei ole kaupassa sovittamassa, itse tilannut useinkin tuota plusmalliston kokoa 42/44 Ellokselta ja ei mahdu minulle, mittani ovat 160cm/60kg. Seur koko passelimpi.

Vierailija
28/32 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I'm in love 😍🤩

Paketti tuli ja tiedättekö sen tunteen, kun jokin uusi vaate tuntuu/näyttää täydelliseltä sen päälle laitettuasi?

Kangas (puuvillaa) ja kuosi on aivan ihanat, mekon pituus on hyvä minulle, istuu tosi kivasti, myös rintojen kohdalta ja tuo kietaisumallinen edusta on just hyvä, helma hulmuaa sopivasti ja hihat on kauniit, siis olen niin niin niin tyytyväinen, aivan nappihankinta, en varmaan paljoa muuta loppukesän aikana käytäkään, en ainakaan malttaisi käyttää ja jos olisi eri kuoseja (tuo sinipunainen ei nappaa) niin tilaisin heti useamman 😁

Ap

🥰 Kuulostaa hyvälle!

Vierailija
29/32 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko ok, ja tuo malli saisi tulla vaikka vaimokseni.

Vierailija
30/32 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko ok, ja tuo malli saisi tulla vaikka vaimokseni.

😄

Vierailija
31/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, harmi ettei ollut kokoani😕

Vierailija
32/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tilasin sen ja muutaman päivän sisällä selviää miten tuo koko menee.

Ap

Liian iso sinulle. Sinun koko on M.

Ei mahdu M minulle, kiitos poveni.

Ap

Elloksen vaatteissa luultavasti mahtuu, ovat aika reilua mitoitusta. Käytän yleensä vaatteissa kokoa 36 ja Elloksen 34 roikkuu päällä.