Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 21-vuotias ja ulkonäköni koko harmittaa jatkuvasti

Vierailija
02.07.2024 |

Eritoten rintojen koko. Muutoin pidän ulkonäöstäni. Minulla on sopusuhtainen vartalo, sirot kasvonpiirteet ja kauniit silmät ja tuuheat hiukset. Rintani ovat kuitenkin häirinneet minua aina. Tuntuu ikävimmiltä etenkin kesäisin kun menee uimaan kavereiden kanssa. Vertaan omiani jatkuvasti. Sikäli tiedän tämän olevan niin turhaa ikäiselleni, koska rintani ovat keskikokoiset, ja tiedän vielä pienempiä. Lisäksi tiedostan että rinnat niinkun muukin vartalo muuttuu iän myötä.. Silti, se ei lohduta silloin kun epävarmuus iskee.

Miten te muut pärjäätte ulkonäkökompleksienne kanssa? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi tissien miettimiseen vaan elä.

22/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua yhtään kiukuta että sinut on aivopesty median ja todennäköisesti somen takia tavoittelemaan kaikinpuolin täydellistä ulkonäköä? 

En usko, että kyseessä on varsinaisesti "aivopesu".

Ulkonäkö lienee aina ollut hyvin merkityksellinen asia yksilön elämän kannalta, ja on varmasti siten kiinnostanut ihmisiä ennenkin. Ulkonäkö lienee aina vahvasti määrittänyt sosiaalista statusta etenkin naisten kohdalla, jotka eivät monissakaan kulttuureissa ole esimerkiksi perinteisesti kouluttunut tai erikoistunut ammatteihin. Nykyaika ei siis varmaankaan tässä mielessä ole erityisen ulkonäkökeskeinen, eivätkä some tai muu media ole varsinaisesti tämän ulkonäkökeskeisyyden takana. 

Nykyaikana ihmiset kuitenkin ehkä pystyvät vaikuttamaan ulkonäköönsä entistä enemmän esimerkiksi kosmetiikka- ja plastiikkakirurgiateollisuuden ansiosta. Ihmisillä on myös enemmän mahdollisuuksia valita elämäntapansa. Nähdäkseni ulkonäkö on siis aina kiinnostanut ihmisiä, mutta tavallisten ihmiset mahdollisuudet vaikuttaa omaan ulkonäköönsä ovat vain ennen olleet rajallisemmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun ikää tulee lisää ,kiittelet tissejäsi koska pienemmät pysyy terhakkaana.Isot tissit alkavat roikkuun varsinkin jos oot mukuloita tehnyt.Vaatteet istuu paremmin ja pienirintaset näyttää aina hoikemmalta.

Tai sitten on pienet JA roikkuvat rinnat niin kuin mulla. Pelkkää venynyttä nahkaa b-kupin verran.

Vierailija
24/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan halunnut isoja rintoja, koska ne tuo olemukseen lisää massaa ja alkaa helposti näyttämään tukevalta. Jos tykkäät olla hoikka, voit ajatella asiaa tätä kautta.

Vierailija
25/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että koitat vaihtaa sitä miten päässäsi puhut itsellesi. IG-kuvat on käsiteltyjä ja niitä naisia mitä katsomme netissä ei ole edes oikeasti olemassa sellaisenaan. Siihen sitten vertaat itseäsi. Itse olen jo yli 40 ja valitettavasti sama itsekritiikki kiertää vieläkin päässäni. Koitan päästä siitä eroon. Mutta just tän takia suosittelisin että tee se muutos HETI äläkä odota 25 vuotta siihen...!

Vierailija
26/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri samalainen ongelma miehenä kuten ap:lla.

Tiedän miltä susta tuntuu bruh, kun peksit ei ole riittävät.

Vierailija
27/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjää. Olen vuosia säästänyt rahaa leikkauksiin. Olen käynyt vuosien ajan lukuisissa konsultaatioissa, mutta joko kirurgin kauneuskäsitys ei mene yksiin omani kanssa tai sitten sanovat, että teknisesti liian haastavaa tapaus leikattavaksi, että lopputuloksesta saisi kaunista. 

Olen nyt 28v ja vaipunut masennukseen, koska unelmani leikkauksista, kaunistumisesta ja itsetuntoni paranemisesta tuntuu mahdottomalta. Joinain päivinä en haluaisi poistua ovesta ulos ilman kasvomaskia. Onneksi voin tehdä etätöitä. 

Asiaa ei auta yhtään, että muut ihmiset ovat huomautelleet ikävästi minulle tästä kauneusvirheestäni 15v. Ja sitten sanotaan, että "Jos joku asia häiritsee sinua itsessäsi, mene korjaamaan se! "

En tiedä auttaako tähän koskaan mikään. 

Vierailija
28/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä toi on. Elämässä on niiiin paljon mielenkiintoisia juttuja, muuta kuin oman navan tuijottelu.

Vierailija
29/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyyttä toi on. Elämässä on niiiin paljon mielenkiintoisia juttuja, muuta kuin oman navan tuijottelu.

Todella. Ja erittäin huono merkki, jos on 21-vuotiaana vauvapalstalla miettimässä omaa ulkonäköä. 

Kaikkea parasta ap:lle todella toivon, ja että saa elämästä kiinni ja pääsee eroon haitallisista ulkonäköpakkomielteistään (kirjoitti miettivänsä jatkuvasti omaa ulkonäköään). 

Vierailija
30/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkönsä kanssa pärjää oikein hyvin kun repii päänsä ulos perseestään ja lakkaa katsomasta peiliin joka käänteessä. Maailma ei pyöri kenenkään tissien, perseen, naaman, leuan, nenän, korvien, kaljun, pituuden ja painon ympärillä.

Haloo, kukaan normaalijärkinen ei halua suurennuttaa normaalikokoisia rintojaan. Friikit tekevät sitä ja yrittävät sitten epätoivoisesti tienata nakukuvilla ja olemalla idioottimiesten runkkuikoneja esim. OnlyFansissa. Seksialaa sinänsä en todellakaan tuomitse, mutta se, että muokkaa itsensä runkkarien fetissejä muistuttavaksi, on yksinkertaisesti rahan heittämistä vessanpyttyyn.

Ole mukava ihminen. Älä spämmi tänne jatkuvasti typeriä aloituksia, joissa tekeydyt naiseksi, Pasi.

Vierailija
31/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan pojat vois tosiaan laitattaa itselleen tissit niin ehkä se typerehtiminen somessa loppuisi. Voisitte joutilaat päivänne vain hivellä itseänne ja kuvitella, että teillä on/te olette naisia.

Vierailija
32/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule ap, ole iloinen pienemmistä rinnoistasi. Luulen, että moni isorintainen nainen voisi luetella monen monta vaivaa ja harmia isoista tisseistä. Minä olen jo pitkälti yli 40-vuotias, imettänyt muutaman lapsen ja rinnat ovat edelleen kuin nuorena. Kotona en juurikaan käytä rintsikoita, mikä on tosi ihanaa. Kaikki pysyy paidan alla ojennuksessa ihan itsestään. 😊

Vierailija
33/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä, ei isompi tarkoita parempaa. Kaiken kokoiset tissit on nättejä. Itsellä on aina ollut pienet ja tykkään niistä hirveästi, kun en arvota koon perusteella.

Tissien kauneus ei riipu koosta vaan muodosta. 

Vierailija
34/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun ikää tulee lisää ,kiittelet tissejäsi koska pienemmät pysyy terhakkaana.Isot tissit alkavat roikkuun varsinkin jos oot mukuloita tehnyt.Vaatteet istuu paremmin ja pienirintaset näyttää aina hoikemmalta.

Ne voi vielä kasvaakin älyttömästi jos tulee vaikka raskaaksi. Ne nyt vain on mitä on ja kaikilla on hyvät.

Vierailija
35/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen iältäni 30-40 v. oleva nainen, jolla on ohut lättänä tukka, laatikkomaisen naaman keskellä tosi leveä nenä ja ihon on pilannut iäksi akne, joka jatkuu eikä mitkään hoidot auta. Syvät suupielet jotka menee vielä alaspäin.  Tissit on sentään hyvät, mutta mitäpä sellasilla tällänen tekee. Miltäpä kuulostaa? Uskon, että suurin osa kävelis minun asemassa junan alle.

Vierailija
36/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minkä itse itsestään muka huonona puolena huomaa, on usein jotain mitä joku toinen ei ollenkaan huomaa. Ihan menee hukkaan kaikki rintojen, nenän, suun, reiden ja ties minkä yksityiskohdan murehtiminen. Ja joskus jopa päinvastoin, se mistä ei itse pidä - onkin juuri se mistä joku toinen sinussa pitää. Tämä kannattaa muistaa.

Vierailija
37/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen ole tissi, tai joku muukaan yksi ruumiinosa - ihminen on kokonaisuus! Myös sinut nähdään ensin kokonaisuutena, josta tulee ensivaikutelma. Äärimmäisen harvoin joku näkee vain ja ainoastaan rintojen koon, kun katsoo toista ihmistä. Ja jos näkee, se on hänen oma häpeänsä.

Vierailija
38/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen ole tissi, tai joku muukaan yksi ruumiinosa - ihminen on kokonaisuus! Myös sinut nähdään ensin kokonaisuutena, josta tulee ensivaikutelma. Äärimmäisen harvoin joku näkee vain ja ainoastaan rintojen koon, kun katsoo toista ihmistä. Ja jos näkee, se on hänen oma häpeänsä.

Ylipainosena voin allekirjoittaa tämän. Kyllä se paino nähdään heti. Ihan turhaa murehtia jotain yksityiskohtaa, ei sitä näe kuin itte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme