Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 21-vuotias ja ulkonäköni koko harmittaa jatkuvasti

Vierailija
02.07.2024 |

Eritoten rintojen koko. Muutoin pidän ulkonäöstäni. Minulla on sopusuhtainen vartalo, sirot kasvonpiirteet ja kauniit silmät ja tuuheat hiukset. Rintani ovat kuitenkin häirinneet minua aina. Tuntuu ikävimmiltä etenkin kesäisin kun menee uimaan kavereiden kanssa. Vertaan omiani jatkuvasti. Sikäli tiedän tämän olevan niin turhaa ikäiselleni, koska rintani ovat keskikokoiset, ja tiedän vielä pienempiä. Lisäksi tiedostan että rinnat niinkun muukin vartalo muuttuu iän myötä.. Silti, se ei lohduta silloin kun epävarmuus iskee.

Miten te muut pärjäätte ulkonäkökompleksienne kanssa? 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit siis olla koko elämäsi onneton. Oma valinta.

Vierailija
2/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikunplastiikkakirurgillejasuurimmatpallotmitärahallasaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihata itseään kun voi rakastaakin? 

Vierailija
4/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on nuorena. Olet varmasti oikeasti todella nätti rintoinesi. Jos käytät paljon somea, jätä se vähemmälle. Keskity hyviin puoliisi ja muuhun mitä elämässä on kaunista ja hyvää.

Vierailija
5/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, ei isompi tarkoita parempaa. Kaiken kokoiset tissit on nättejä. Itsellä on aina ollut pienet ja tykkään niistä hirveästi, kun en arvota koon perusteella.

Vierailija
6/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua yhtään kiukuta että sinut on aivopesty median ja todennäköisesti somen takia tavoittelemaan kaikinpuolin täydellistä ulkonäköä? 

Vierailija
7/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä plastiikkakirurgille.

Tosin, voi olla etteivät suostu leikkaamaan.

Olosi ei välttämättä leikkauksella parane, vaikka suostuisivatkin. 

Miksi määrität itseäsi rintojen koon kautta?

Monet miehet eivät pidä suurista rinnoista. 

Vierailija
8/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli havittelet siis miessilmän mieluista naisvaraloa? Jos rintojen kuuluisi olla isot, kaikilla olisi isot rinnat. Ymmärrän että olet nuori ja epävarma niinkuin me kaikki joskus, mutta pienet rinnat ovat vielä niin ihanat hyvä tyttö! Nuori nainen. Nauti nuoruudestasi, rinnoistasi ja älä anna somen tai miesten hämätä ja latistaa! Terveisin N54😊

Vierailija
9/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikää tulee lisää ,kiittelet tissejäsi koska pienemmät pysyy terhakkaana.Isot tissit alkavat roikkuun varsinkin jos oot mukuloita tehnyt.Vaatteet istuu paremmin ja pienirintaset näyttää aina hoikemmalta.

Vierailija
10/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mikään koriste-trofee vaan funkkis ihminen, jolla on toimiva kroppa. 

Tai huumorin kautta ajatellen:

Ainakaan tissi ei mottaa sua naamaan juostessasi :D 

Vierailija
11/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ulkonäköni koko". Mitähän tämäkin tarkoittaa?

Vierailija
12/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat minulta 21-vuotiaana, ja olen varmasti pienempirintainen. Tuo ikä on hankala: tulee keskityttyä liikaa ulkoisiin asioihin, ja identiteetti voi olla pahastikin hakusessa.

Rinnat ovat edelleenkin inhokki osa kehoani, mutta näin kolmikymppisenä osaan keskittää huomioni paremmin siihen, mikä on elämässäni hyvin. Ja niitä asioita on paljon!

Tissit ovat vain tissit. Ja olet itse itsesi rankin kriitikko. Yritä harjoitella itsesi näkemistä toisten silmin. Sillä tavoin olen itse onnistunut tulemaan lempeämmäksi ja hyväksyvämmäksi itseäni kohtaan. Kohtele itseäsi kuin ystävää. <3

Pienissä rinnoissa on kyllä se hyvä puoli, että eivät ole tiellä.

Vierailija
13/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaleikkauksella menisit hoitamaan psykologista ongelmaa fysiologian muutoksella. Luultavasti seurauksena on se, että - koska fysiologian muutos ei paranna psykologista ongelmaa - mielesi havaitsee hetken kuluttua jonkin toisen asian, joka alkaa häiritsemään. Ja niin edelleen. Se on vähän kuin kiristäjälle maksaminen. Joka kerta kun maksat, luulet ja uskot, että se on viimeinen kerta, mutta mielesi sopukoissa tiedät, ettei se ole.

Paras, mitä voit tehdä, on pyrkiä löytämään se perimmäinen syy, miksi koet epävarmuutta. Siihen voi parhaimmillaan auttaa hyvän ystävän kanssa keskustelu asiasta ja vaikka deittailu, jossa saa muutaman kohteliaan faktan deittikumppanilta. Järeämpää kalustoa löytyy vaikka kirjastoista ja terapiasta, mikäli koet sellaisen auttavan. Netistä löytyy myös paljon hyvää - mutta siinä onkin oltava tarkkana, että osaa erottaa sen hyvän kaiken roskan joukosta.

Mitä tahansa teetkin, älä valehtele itsellesi, että plastiikkakirurgia auttaisi, koska kyseessä ei ole fyysinen ongelma. Rohkeutta matkaan! :)

Vierailija
14/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäisi silikonirinnat yhtä paljon kuin puujalka tai hammasproteesit. 

Vierailija
15/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viitsikö jostain rintaleikkauksista jauhaa. Keskikokoisia rintoja ei todellakaan millään leikkauksella paranneta.

Tisseistä tykkäävänä heteromiehenä mielestäni täytyy olla jo lähes olemattoman pienet rinnat, että ne silikonilla tuntumaltaan ja ulkonäöltään paranee ja silloinkin vain, mikäli leikkaus onnistuu täysin.

Muutenkin olen vahvasti sitä mieltä, että mikäli saisin valita naiselleni keskikokoista hieman pienemmät tai hieman isommat rinnat, ottaisin joka kerta ne hieman pienemmät. Silloin voi painella menemään liiveittä ilman, että se herättää huomiota. Myös ihan rintojen omistajallaan itsellään kaikenlainen liikunta on helpompaa, pystyy jopa nukkumaan  mahallaan yms.

Ei sillä, että mun mielipiteellä pitäisi olla mitään väliä. AP sun oma mielipiteesi on ainoa mikä ratkaisee ja sun kannattaa opetella rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet. Luultavasti viimeistään keski-ikäisenä kun katsot nuoruutesi kuvia, ymmärrät, että olet ollut hyvän näköinen ja ihmettelet sitä, miksi mollasit itseäsi.

Ongelma ei siis suinkaan ole rinnoissasi, vaan ajatuksissasi.

Vierailija
16/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat kyllä mielestäni maailman ihanimmat. Vielä yhdistettynä sellaiseen sirohkoon vartaloon ja iloiseen luonteeseen, aww. 

M38

Vierailija
17/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö on aina hölmö, kannattais elää!

Vierailija
18/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vikaa on keskikokoisissa rinnoissa? 

Vierailija
19/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vaan ajatella muuta ja tiedostaa se, että tuollaiset ajatukset on yleisiä eikä niitä pidä lähteä ruokkimaan eikä antaa niille valtaa. Keskityt enempi vaan elämiseen ja "oikeiden" asioiden miettimiseen, niin se jo tekee paljon. Eli ei vaan vietä niin paljoa aikaa itseään ja ulkonäköään miettien.

Ja lohdutuksen sana: kymmenen vuoden päästä luultavasti tykkäät niistä piirteistä itsessäsi, joita nyt "inhoat". 

Vierailija
20/38 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko vaan miten niitä käyttää!

Jos haluat irstailla ja iskeä menemään, niin helppo jättää rintsikat pois. Kivaa tyyppiä iskiessä riittää pieni etukumara ja rintojen tiivistys käsivarsien väliin. Mikään tuollainen kiva pieni ei onnistu näyttävämmällä rintavarustuksella 😏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä