Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välikausivaatteet näyttävät olevan nyt Reiman sivuilla

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaaleaa väriä kaikki, että varmasti lika näkyy helposti :(

Vierailija
2/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vauvojen Minitec-haalari ihmetytti, ihan oikeasti, ei kai kukaan osta maassa peuhaavalle pienokaiselle _valkoista_ kosteussuojahaalaria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen kokoisethan viihtyvät vielä vaunuissa/rattaissa :)

Vierailija
4/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekka-turkoosi-valkoinen

Ja on ihanan raikas yhdistelmä. Ei mitenkään liian vaalea 6v pojan käyttöön. Oli pojan päällä tosi hyvännäköinen. Täytyy vaan etsiä siihen sopivat asusteet vielä.

Vierailija
5/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut miks joku ostaisi rattaissa istuvalla Minitec-puvun?

Vierailija
6/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, ei sitä tosiaan voi ostaa kuin ihan vaunuissa vielä oleilevalle..

Minusta näytti oikein kivalta :). Nyt tarvitsee vielä arpoa, minkä neidille haluaisi ja mitä kokoa, huh.

Vierailija
7/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin saa ainakin juosta monessa kaupassa, että näkee kaikki mahdolliset haalarimallit ja värit. Eikä noita hitsin kuvia saa edes suurennettua. Esitteetkin olivat vielä talvipuvuista. No, kaipa tässä kerkiää. Mutta epiapi, jos olet innokas, niin lähettäisitkö meiliini kuvan teidän haalarista, niin näkisin tuon värityksen. Saman ajattelin ostaa meidän pikkupojalle =)

mymmeli@kotiportti.fi

Vierailija
8/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin plussaa nyt siitä, että väriyhdistelmät selviävät sivuilta.

Ensikatselun jälkeen minulle jäi päällimmäisenä mieleen se, että kyllä on monivärisiä yhdistelmiä. Ajattelin jo että esikoiselle sopiva voisi olla Okapi- takki (se kuvassa sininen, johon on sitten yhdistetty vaalean vihreät housut) mutta tekstistä sitten luin että on yksiväriseen takkiin menty lisäämään " sporttiset printtikuviot" No onhan sitä takkeja muillakin valmistajilla....

Sitten minulle tuli sellainen mielikuva, että poikavärisissä haalareissa on vain epäsymmetrisiä leikkauksia, joita vierastan, ja aina kolme väriä....

Cony -hattu näyttää oikein kivan malliselta.

Vierailija
9/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epiapi:

hiekka-turkoosi-valkoinen

Ja on ihanan raikas yhdistelmä. Ei mitenkään liian vaalea 6v pojan käyttöön. Oli pojan päällä tosi hyvännäköinen. Täytyy vaan etsiä siihen sopivat asusteet vielä.

Epiapi - onko tuo hiekka samantyylisen värinen kuin talvimalliston hailea " ruskea" ? Osoittautui nimittäin tosi toimivaksi väriksi alkutalvesta, kun haalari päällä rymyttiin lähinnä hiekassa ja mudassa.

Vierailija
10/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako Reimaa mistään nettikaupasta?

Vierailija
11/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pidin ihan kivana!Osassa oli tosin minun makuun liikaa värejä ja kummallisia leikkauksia mutta osa oli ihan kivoja.Värit on tosin melko vaaleita mutta keväällä ne aina alkavat kummasti miellyttää;)

Itse kyllä ostan varmaan molemmille pojille ainakin toiseksi asuksi Reimalta, saa tosin vielä nähdä mitä....

Vierailija
12/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekka väristä. On hyvin lähellä viime vuoden Savi-väriä ja siksi sen valitsin, tuo Savi oli tosi hyvä väri keväällä, suojaisa ja tarpeeksi vaalea minun makuun.

En osaa sanoa onko kuinka lähellä talven vaalea ruskeaa, meillä vain talvivaatteissa tummempaa ruskeaa ja sitä vaaleampi on reilusti.

Mutta tosiaan viime vuoden Savi väriin vain hienoinen sävy ero, tämän vuoden hiekka on aavistuksen tummempi.

Vierailija
13/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vaivannäöstä!

Vierailija
14/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin toi valkoinen väri. Jopas on käytännöllinen. =) Vaikka vauva olisi ihan pieni, näkyy tuossa varmaan kivasti kaikki porkkanapuklut ym. Enkä kyllä menisi itse välttämättä ostamaan vaunuissa olevalle pienokaiselle kunnon kosteussuojahaalaria. Tapansa kullakin, jotenka en enempää lähde arvostelemaan. =)

Vierailija
15/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nuo Reimatecin takit maksavat? Niissä ei näkynyt olevan hintoja laisinkaan. Housuissa oli ja noissa Casual Kidseissa. Onko kellään kokemuksia noista Casual Kidseistä? Ovatko tarkoitettu tosiaan vain kaupunkitakeiksi, vai ihan kunnon käyttöön? Kivalta näyttivät, eikä hintakaan ollut ihan mahdoton. Jonathaneja olin suunnitellut, mutta jos hinta sopii kukkarolle, niin miksei voisi kokeilla noita Reimojakin välillä.

Minä tykkäsin väreistä tosi paljon. Vaaleitahan nuo ovat, että varmaan lika näkyy, mutta kylläpä se näkyy tummassakin. Nuo vaaleat värit sopisivat hyvin meidän vaaleille lapsille! =)

Vierailija
16/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minusta siellä oli todella pieni valikoima pukuja ainakin talvella.

helmis-80:

saako Reimaa mistään nettikaupasta?

Vierailija
17/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille taitaa syksyksi tulla sittenkin Reimalta takki ja siihen ruskeat housut.. =)

Vierailija
18/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuollaisen poikien Bongo-takin voisin ruskea-turkoosina ostaa,jos se luonnossa on hyvän näköinen.

Vierailija
19/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista saa minkäänlaista käsitystä siitä, millaisia haalarit on. Ei luulisi olevan ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa laittaa kuvia kaikista väreistä. No ei auta kun kauppaan.

Vierailija
20/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gazelle-takki keltaisena himottais, mutta kun tyttö ei oikeesti tarviis takkia.

Onko kukaan nähnyt tuota takkia livenä? Onko selkeesti tyttöjen takki vai voisiko ajatella pojallekin? Väreistä päätellen tytöille suunnattu malli, mutta tuo keltainen sinänsä aika unisex-väri.

Toisaalta kyllä pojalle olis kiva tuo Wombat-takki turkoosina limein tehostein...jos siis luonnossakin on kiva.

Nuo haalarit ei kyllä ainakaan kuvissa vakuuttanut, tosin ei olut tarkoitus ostaakaan, joten hyvä vaan etteivät miellytä sen enempää :)

Tuo tosiaan harmittaa kun noita kuvia ei klikattua isommiksi että näkis tarkemmin noiden takkien mallit. Ja toinen mitä kaipaisi, olisi kyllä se että kaikista takeista/haalareista olisi nähtävillä kuvat kaikissa väreissä. Helpompi olis tehdä päätös mitä haluaa, ja vaikka " tilata" jonkun kaverin kautta mieleisensä sieltä mistä juuri se haluama sattuis löytymään.