Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Madden mies terve?

Vierailija
02.07.2024 |

Siis jos oikein ymmärsin niin C on vasta 50v. On väsyneen ja pöhöttyneen näköinen. Ei näytä terveeltä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... ehkä hän ei ehdi kuntoilla tai sitten hän juo paljon alkoholia. Hän ei ehkä ole suomimieheen verrattuna erityisen huonovointisen oloinen. Olemme kuitenkin tottuneet näkemään, etä bisnesmiehet maailmalta ovat aina virtaviivaisia ja jos ei ruokavalio muuten onnistu, laitetaan terapeutit tai elämäntapavalmentajat remppaamaan ja kokit raastamaan vihanneksia. 

No on 50-vuotiaaseen suomimieheen verrattuna huonovointisen oloinen. Hän ei kuitenkaan asu missään Itä-Karjalassa ja varaakin on normaalia enemmän pitää kunnosta huolta.

Vierailija
22/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap itse on 55v ja mies melkein 60v. Ja ei näytetä noin kulahtaneilta vaikka ei mitään terveysintoilijoita olla kumpikaan. Mutta perusterveitä olemme niin sillä pääsee jo pitkälle.    

Ap:n oman arvion mukaan. Mitä, jos ulkopuolinen arvioisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa viinaa, liikaa ruokaa ei siihen muuta tartte

Vierailija
24/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chrisin bisnekset on menneet pitkin honkia ja saamansa perintörahat alkaa olla hassattu huonoihin sijoituksiin. Nyt sitten alkaa Ruotsikin kelvata, kun appiukolla on katetta. 

Vierailija
25/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee arvostelu kun miehet on vähän "pöhöttyneitä". Jos nainen olis turvonnut, niin hirvee vinkuminen kun kehopositiivisten taholta et ei noin saa sanoa

Vähän? No ei ole tuo mitenkään vähän pöhöttynyttä vaan paljon.

Vierailija
26/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen ja viina maistuu

Vierailija
27/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridan jatkuva aurinko. Katsoin juuri lehden sivuilta kuvia heidän kauniista, entisestä kodistaan. Grilli, oleskeluryhmiä ja uima-allas. Paljon varmaan illanviettoja.

Vierailija
28/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kaljan juonnin lisäksi kova kiskomaan röökiä?

Vierailija
29/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lihava ja kulahtaneen näköinen, joten siitä voi päätellä, että tuskin erityisen terve. Madde itse näyttää myös todella kuluneelta ja ikäistään vanhemmalta, mutta lienee miestään kuitenkin terveempi. Ei ainakaan lihava. 

Ei näytä ikäistään vanhemmalta! Älä viitsi! Ei todellakaan. Missä todellisuudessa te elätte?

Madde on minua alle kymmenen vuotta vanhempi, mutta näyttää siltä, että voisi olla nuorehko tätini. Näyttää helposti 50-vuotiaalta. Ja tämä selvistä kauneusoperaatioista huolimatta, tai toisaalta voi olla, että näyttää juuri vanhemmalta noiden toimenpiteiden takia, kuten myös usein tapahtuu. 

Vierailija
30/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Maddehan ei ole enää luomu niin korostuu ikäero.

Minun mielestäni Madde näyttää vähintään saman ikäiseltä ellei vanhemmalta. Näyttää muuten terveemmältä, koska ei ole lihava, mutta ei kyllä yhtään nuoremmalta näytä kuin miehensä. 

Vierailija
31/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelupöhöä

Vierailija
32/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lihava ja kulahtaneen näköinen, joten siitä voi päätellä, että tuskin erityisen terve. Madde itse näyttää myös todella kuluneelta ja ikäistään vanhemmalta, mutta lienee miestään kuitenkin terveempi. Ei ainakaan lihava. 

Ei näytä ikäistään vanhemmalta! Älä viitsi! Ei todellakaan. Missä todellisuudessa te elätte?

Madde on minua alle kymmenen vuotta vanhempi, mutta näyttää siltä, että voisi olla nuorehko tätini. Näyttää helposti 50-vuotiaalta. Ja tämä selvistä kauneusoperaatioista huolimatta, tai toisaalta voi olla, että näyttää juuri vanhemmalta noiden toimenpiteiden takia, kuten myös usein tapahtuu. 

Aurinko ja tupakka vanhentavat. Katsokaapa sitä yhtä sukulaistätiä joka asuu Mallorcalla. Niin-pä.

Vierailija
33/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla huonot elintavat.

Vierailija
34/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oikeassa todellisuudessa. Mun mies on 55, ja näyttää 10 vuotta nuoremmalta ja 20 kiloa hoikemmalta kuin chrisu.

Vierailija
35/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla useampi todellisuus. Vähintään 10 vuotta vanhemmalta näyttää, ainakin jos minun piireihini verrataan. 

Vierailija
36/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja ruoka turvottaa 

Vierailija
37/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla miehillä on joskus todella huonot elämäntavat.

Katsokaa tätä tai vaikkapa Trumpia;

On varaa mässyttää...

Ja onhan näitä ollut aina, näkee jopa maalauksissa.

Vierailija
38/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut ällö, hyi olkoon!

Vierailija
39/39 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se ollut jo vuosia tiedossa, että Chrisillä on alkoholiongelma. Hän on jatkuvasti tympeänä krapulassa ja hymyilee vain jos on muutama bisse tasoittanut oloa. 

En ole ikinä kuullut, etkä varmaan sinäkään oikeasti. Kunhan provoilet ilkeästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan