Mitä sulla on päälläsi nyt?
Kommentit (21)
Harmaanmustat farkut, mustat biker-bootsit, harmaa ohut neule ja paitamekkotunika viritelmä, sellaqinen musta, siinä päällä. Kaulassa turkoosi huivi.
Tulin suihkusta noin puoli tuntia sitten enkä vieläkään ole saanut puettua päälleni.
ja iltavuoroon meno 40min päästä siis lähtö ajamaan sinne.
Mulla on vielä yöpaita ja pikkuhousut. Täytyy varmaan alkaa pukea, kun lähdetään ulos.
Ollaan kyllä jo käyty ihmisten ilmoilla, mut vaihdoin takas kivemmat vaatteet :)
Pyjama, jota en raaski heittää roskiin. Kaksi nappia jäljellä, todella " antava" kaula-aukko siis, housunperuksissa kämmenen kokoinen reikä, kuminauha pysyy muutamalla lankalenksulla enää kiinni.
Joo, ei ole miestä ja varmaan täytyy ostaa sexympi pyjama ennen kuin hankinkaan.
jotkut halpisalkkarit ja -rinrsikat, h&m:n äippäcollarit mustat, seppälän ikivanha valkoinen ohut kesätunika, reikäiset villasukat
mulla kulahtaneet verkkarit, ruma (lahjaksi saatu) yöpaita vielä sen päällä, kohta roskiin menevät sukat ja mammamallin tossut jalassa. Hiphei ja tykkään olla tämmösissä rutkuissa kotona kun kukaan ei näe :)
villasukat ja pyjaman yläosa.. Eli voiton puolella pukemisessa tänään..
Lapsen kanssa ollaan kotona kumpikin kipeinä joten vähänkös olen räjähtäneen näköinen :-)
Tätä on kestänyt jo puoli vuotta. Koskakohan jäämme kiinni?
Pörrösukat, aluspaita (joo, ihan oikea aluspaita) ja ruskea neule. Ruskeat äitiyshousut. Hyi hel...mä en edes pahemmin pidä ruskeasta...
mul on oikeesti TOPPAHOUSUT ja T-paita =D! Pitäisköhän jo vaihtaa...
Kirjotan opinnäytetyötä kotosalla.
vaaleenpunainen ohut paita ja musta pitkä villatakki. joo ja siniset villasukat ja alusvaatteet. ihan räjähtäneenä täälläkin;)
farkut, pitkähihainen t-paita, neule ja saapikkaat.
ja toppi.