Esimies ei myönnä virheitään
Alkaa aggressiivisesti puolustautua ja selitellä. Muutenkin melko outo tapaus. Jopa pelottava.
Kommentit (19)
Ja sinä tietysti ensimmäisenä siellä kertomassa, kuinka hän on väärässä. Toisille ei ole juuri itsesuojeluvaistoa suotu.
Semmoiset tilapäivitykset Pieksämäeltä sitten tällä kertaa
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tietysti ensimmäisenä siellä kertomassa, kuinka hän on väärässä. Toisille ei ole juuri itsesuojeluvaistoa suotu.
Tuottavuuden parantaminen edellyttää tätä. Jollei siihen pysty, olisi paras irtisanoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuottavuuden parantaminen edellyttää tätä. Jollei siihen pysty, olisi paras irtisanoutua.
Tuottavuuden parantaminen sinun mielestäsi.
Itse pääsin myös todistamaan muutamaa tällaista tapausta. Syytti mm. Harjoittelijaa itse tekemästään virheestä hyvin kiihtyneessä tilassa. Harjoittelija ei ollut onneksi edes talossa enää, olisi todella ahdistavaa joutua tuollaisen kohteeksi
Omasta silloisesta esimiehestäni en viitsi edes aloittaa, touhu oli niin asiatonta alusta loppuun. Tiuskimista, laittomuuksia, asiattomuuksia, negatiivista palautetta vaikka tein hyvää tulosta, syrjintää, aivan uskomatonta saissea kerta kaikkiaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se itse suojeltuu paremmin kun pääsee eroon myrkkypomosta, sen sijaan että kiltisti nielee jutut vuodesta toiseen. Siinä on kohta perhekin myrkytetty, kun sellaiselle pitkään töissä altistuu
Olen harkinnut irtisanoutumista. Yhtenä syynä tuo esimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuottavuuden parantaminen sinun mielestäsi.
Markkinatalouden kilpailussa väärää hommaa teettävä firma on pian konkurssissa. Täysin kenenkään mielipiteistä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin myös todistamaan muutamaa tällaista tapausta. Syytti mm. Harjoittelijaa itse tekemästään virheestä hyvin kiihtyneessä tilassa. Harjoittelija ei ollut onneksi edes talossa enää, olisi todella ahdistavaa joutua tuollaisen kohteeksi
Omasta silloisesta esimiehestäni en viitsi edes aloittaa, touhu oli niin asiatonta alusta loppuun. Tiuskimista, laittomuuksia, asiattomuuksia, negatiivista palautetta vaikka tein hyvää tulosta, syrjintää, aivan uskomatonta saissea kerta kaikkiaan
Joo sama melkein. Meillä on ihan hullu pomo osastonhoitajana. Ja vielä työvoimapula-ala, sote-ala. Paras oli, että palasin 2 päivän sairaslomalta (flunssa) ilmoittivat etteivät maksa palkkaa saikulta, että kuulemma työnantaja saa aina päättää haluaako maksaa sairasloman ajalta palkkaa. Sanoin, okei no asia lähtee sitten eteenpäin työtuomioistuimen. Maksavatkin.
Johtajakin voi saada potkut jos ei ole omistaja tai omistajan kalakaveri 👌
Kuvaa sen virheitä ja levitä somessa anonyymisti 🙂
Vierailija kirjoitti:
Johtajakin voi saada potkut jos ei ole omistaja tai omistajan kalakaveri 👌
Inhoan kalaa. En voi ymmärtää kuka voi syödä kalaa, hyi hlvetti. Ja kalastus, se on kalojen rääkkäämistä.
Miksi ihmeessä esihenkilön pitäisi myöntää virheitä alaisilleen, kun hän vastaa teoistaan yrityksenjohdolle/osakkeenomistajille.
Ja voihan olla, vaikka esihenkilö tekisi virheitä, hän tekee sen yritysjohdon/osakkeenomistajan pyynnöstä.
Varo ettet saa potkuja kuten minä kun huomauttelin virheistä. Sain kuitenkin 2 vuoden palkat oikeuden kautta potkujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut irtisanoutumista. Yhtenä syynä tuo esimies.
Kuulostaa ihan mun esimieheltä Loviisassa. Onneksi irtisanouduin.
Ap, mikset itse ole johtavassa asemassa kun kuvittelet olevasi niin fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä esihenkilön pitäisi myöntää virheitä alaisilleen, kun hän vastaa teoistaan yrityksenjohdolle/osakkeenomistajille.
Ja voihan olla, vaikka esihenkilö tekisi virheitä, hän tekee sen yritysjohdon/osakkeenomistajan pyynnöstä.
Häkämiehelle ja muille EK:n hörhöille voisi sitten kanssa valistaa, että tuottavuudesta on normityöntekijöille turha narista, kun johto on osamatonta, ja kykenemätöntä oppimaan.
Johtaja ei ole aina oikeassa, mutta hän on silti johtaja.