Tissit
Onko kuinka yleistä että tissien jä nännien hyväily ja imeminen ei aiheuta naisella kiihottumista ollenkaan. Yksi tälläinen nainen on tullut vastaan
Kommentit (23)
Naisilla jotka ovat yli 40v lähes kaikki erogeeniset alueet ovat jo pitkälti sammuneet. Nännit ovat naisilla vahvasti erogeeniset puberteetista noin 25-30v ikään asti.
Minä taas en ole tavannut yhtäkään, jolla ei nännit olisi alkaneet kovettumaan kun niitä imee tai kielellä vähän lipoo. Useat vielä alkavat pullistamaan rintaansa ja alkavat hengittämään "raskaammin" jos vähänkään pidempään jatkaa. Yksi tyttö nuoruudessa sai lähes aina orgasmin jos rintojen hyväilyä, imemistä ja nuolemista jatkoi tarpeeksi kauan. Se oli kyllä ihanaa 🥰
Tämän hetkisellä naiselleni ei ole mitään seksuaalista yhteyttä omiin, tai muiden rintoihin! Hirmuinen sääli kun minulla taas on ja hänellä on valtavan kauniit ja kiihottavat rinnat! Eikä tee luontaisesti minun rintojen kanssa oikein mitään. Jos tekee, niin huomaan kuinka miellyttää vain minua ja se vähän latistaa fiilistä. Mut muuten hyvää seksiä, niin enpä viitti tuosta sen enempiä valittaa.
NN