Onko niin että mies ottaa yhteyttä jos kiinnostaa?
Kommentit (30)
Aivan varmasti. Tunkee ovista ja ikkunoista. Korjaa itse aitonsa, että pääsee.
Voi olla. Ellei se sit aattele, et kyllä nainen ottaa yhteyttä, jo sitä kiinnostaa.
m
Nainenkin ottaa yhteyttä jos kiinnostaa.
Kyl se näin yleensä on. Voi sitä kyllä itsekin ottaa yhteyttä. Mutta voi olla, ettei sitten tarvi sitä aloitteellisuutta jatkossakaan odottaa siltä mieheltä, jos ei alussakaan sellaista tee, jolloin kiinnostus on suurinta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. Tunkee ovista ja ikkunoista. Korjaa itse aitonsa, että pääsee.
Mun tapauksessa teki itse varaosan autoon, että pääsi luokse.
Vierailija kirjoitti:
Nainenkin ottaa yhteyttä jos kiinnostaa.
Voi toki ottaa, mutta etenkin vielä keski-ikäistenkin ihmisten tapakulttuurissa aika moni nainen on ns opetettu odottamaan miehen yhteydenottoa. Minä en ainakaan ottaisi yhteyttä itse - olen 50.
Ei välttämättä. Voi luulla ettei ole mahdollisuuksia. Luulee, että nainen on varattu ym. Myös nainen voi ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Voi luulla ettei ole mahdollisuuksia. Luulee, että nainen on varattu ym. Myös nainen voi ottaa yhteyttä.
Edes varattu ei haittaa, jos siltä tuntuu. Se on väliaikainen este.
Voi olla myös ujo ja pelätä pakkeja.
Kumpi vaan voi ottaa yhteyttä. Mä oon monet kerrat tehnyt niin.
N54
Ok, taidan unohtaa miehen. Jos vaikka ottaakin yhteyttä myöhemmin niin ei kiinnosta tarpeeksi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös ujo ja pelätä pakkeja.
Ujo mies ei naista saa. Pitää kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Ok, taidan unohtaa miehen. Jos vaikka ottaakin yhteyttä myöhemmin niin ei kiinnosta tarpeeksi
Ap
Joku toinen on innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes varattu ei haittaa, jos siltä tuntuu. Se on väliaikainen este.
On olemassa ihan herrasmiehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naurettava olet. Jos mies ajattelee ettei ole mahdollisuuksia? On paljon miehiä, joilla ei tule mieleenkään lähestyä naista, jis nainen ei ole antanut mitään merkkiä. Oletko itse näyttänyt kiinnostusta mitenkään?
Usein se kiinnostus herää, kun saa tietää että joku on kiinnostunut. Sinulla, ap ei ilmeisesti kiinnosta tarpeeksi kuitenkaan?
Kyllä.
Mies voi toki lähteä messiin pyydettäessä ja jopa suhteeseen asti, mutta heti kun mies oikeasti kiinnostuu naisesta, mies tekee aloitteen. Ja jäät lopulta lehdelle soittelemaan.
Ollaan siis nähty useamman kerran ja viimeksi eilen
Ap
Kyllä p*llunhimo ajaa miehen ottamaan yhteyttä, usko pois ap. Luonto tikanpojan puuhun ajaa.
En ota yhteyttä vaikka kiinnostaisi. Olkoot.
Kyllä.