Tissit
Onko kuinka yleistä että tissien jä nännien hyväily ja imeminen ei aiheuta naisella kiihottumista ollenkaan. Yksi tälläinen nainen on tullut vastaan
Kommentit (16)
On niitä tosiaankin joille se ei aiheuta mitään kiihottumista. Sitten toinen ääripää on että kun pikkusen vaatteitten läpi puristelee tissejä niin nainen tuumaa että housut pois ja naimaan
Vierailija kirjoitti:
On niitä tosiaankin joille se ei aiheuta mitään kiihottumista. Sitten toinen ääripää on että kun pikkusen vaatteitten läpi puristelee tissejä niin nainen tuumaa että housut pois ja naimaan
Tuo onkin paljon parempi keino. Kädet tisseillä kun mies on ihana, tuntuu huimalta.. Ensin vaatteiden päällä, sitten alla. Miehen halun täytyy olla aistittavissa..
Ei tunnu miltään .ne on lasten imetystä varten . Rintojen imeminen ja nännien puristelu on vaarallista .en tykkää olenkaan että mies koskee rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan vaikuta mitenkään. Imeminen tuntuu itse asiassa pahalta.
Samoin. Ei sen kummempaa vaikutusta kun miehenkään rinnoilla .
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu miltään .ne on lasten imetystä varten . Rintojen imeminen ja nännien puristelu on vaarallista .en tykkää olenkaan että mies koskee rintoihin.
Mikä siitä tekee vaarallista?
En tiedä, ainakaan oma kosketus ei tunnu miltään. Tiedä sitten miltä jonkun muun kosketus tuntuisi, oma rakas odottaa vielä löytämistään... :)
Vierailija kirjoitti:
Huh. Onneksi on muunlaisiakin naisia....
Vierailija kirjoitti:
Monilla suomalaismiehillä on valtavat rinnat.
Pitääkö miehet, että niitä valtavia rintoja hyväillään ja imetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Ei sen kummempaa vaikutusta kun miehenkään rinnoilla .
Minua kiihottaa, kun vaimo imee tai hiplaa nänniä! Olen mies! Vaimokin pitää tissien hyväilystä!
Minun mies kiihottuu nänniensä imemisestä paljon enemmän kuin minä itse. En suosittelisi ketään myöskään PURISTELEMAAN rintoja vaan silittämään/hyväilemään (kauhea sana, Mutta tähän jotenkin sopii). Mutta saahan niitä vähän nuolla jos se miestä kiihottaa. Mikään ei ole varmaan naisen seksuaalisen kokemuksen kannalta niin tärkeää kuin sen kokeminen ja näkeminen että mies on hyvin hyvin kiihottunut ja halukas.
Mutta Siis esileikkivaiheessa jos tissit ei saa mitään huomiota niin se on kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Siis esileikkivaiheessa jos tissit ei saa mitään huomiota niin se on kummallista.
Juuri tämä.