Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla edessä yksinäinen vanhuus?

Vierailija
01.07.2024 |

Erosin pitkästä suhteesta ja nyt sinkkuna ollut kohta vuoden. Tapaillut miehiä mutta kukaan ei halua suhteeseen kanssani. Oon kiltti, ujo ja rauhallinen. Tosin en ole töissä. Mulla on jonkin verran varallisuutta. Olen lievästi ylipainoinen. Noin 10kg. Pidän kyllä muuten itsestäni huolta mutta tykkään hyvästä ruuasta. Mulla on amk koulutus ja olen ollut työelämässä etten mikään pummi ole. Ikää jo 47

Ja nää ketä oon tapaillut nyt sinkkuna on olleet kaikenlaisia. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hyvältä näytä kyllä. Melkein viiskymppinen ei oo sitä halutuinta tavaraa ja valtaenemmistö muista edes vähänkään kelpaavista on pariutuneet jo.

Vierailija
22/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota muutama vuosi.  Yli kuuskymppisille miehille kelpaa hyvin vain itseään 10 vuotta nuorempi nainen.  Olet just nyt iässä,  jossa flaksi ei oikein käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita joku vapaaehtoistyö, niin kyllä saat seuraa.

Ei kaikki saa. Mä olin parissakin eri vapaaehtoistoiminnassa ja yhdessä yhdistyksessä ja kaikki piti kohteliasta etäisyyttä vaikka itse yritti tutustua. Sama homma ollut kaikissa muissakin harrastuksissani, töissäni ja opiskeluissani. 

Olet synnynnäinen luuseri, siitä se vain johtuu...

Vierailija
24/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki saa. Mä olin parissakin eri vapaaehtoistoiminnassa ja yhdessä yhdistyksessä ja kaikki piti kohteliasta etäisyyttä vaikka itse yritti tutustua. Sama homma ollut kaikissa muissakin harrastuksissani, töissäni ja opiskeluissani. 

Olet synnynnäinen luuseri, siitä se vain johtuu...

Niin, no jotkut on. 

Vierailija
25/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä käsittämätöntä kuinka paljon ihmiset pelkäävät olla yksin. Ja ovat sen vuoksi valmiita uhraamaan noin suunnilleen kaiken.

Tämä. Toinen on se ettei kyetä nauttimaan hiljaisuudesta, koko ajan pitää olla jotain ääntä telkkarista, radiosta tai netistä.

Vierailija
26/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä käsittämätöntä kuinka paljon ihmiset pelkäävät olla yksin. Ja ovat sen vuoksi valmiita uhraamaan noin suunnilleen kaiken.

Tämä. Toinen on se ettei kyetä nauttimaan hiljaisuudesta, koko ajan pitää olla jotain ääntä telkkarista, radiosta tai netistä.

No menee siitä jatkuvasta hiljsisuudestakin hohto muutaman vuosikymmenen nauttimisen jälkeen.

Itse olen valitettavasti seurallinen ihminen jonka seuraa kukaan ei halua. 

Vierailija
27/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pessimisti ei pety. Yritä edes.

Vierailija
28/28 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin yksin asumisesta, olen melko sosiaalinen naapurien ja kaverien kanssa. Lapset käyvät satunnaisesti kun töiltään ehtivät, asuvat kauempana.    N 64v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä