Meillä isä ainakin yhtä hyvä hoitaja lapsille kuin äitikin, muita?
Niin usein törmää ajatuksiin ja tilanteisiin, jossa isän vanhemmuuteen ei luoteta siinä määrin kuin äidin, itseäni se häiritsee hirvittävästi, sillä pidän omaa puolisoani todella hyvänä vanhempana ja kasvattajana.
Kommentit (5)
Isä on yhtä hyvä kuin äitikin. En voisi kuvitella eläväni miehen kanssa, joka ei osallistuisi lastenkasvatukseen tasavertaisena.
kuin edellisillä. Täysjärkinen ihminen, joka haluaa ottaa osaa perhe-elämään pärjää myös lasten kanssa. Tekee joitain asioita eri tavalla kuin minä, mutta ei sen huonommin.
Ihan senkin takia että jos mulle jotain sattuis ni lapset olis silti asianmukaises hoidossa. Isä leikkii, syöttää siis kotiruokaa, laittaa oikeaan aikaan nukkumaan ja osaa pitää myös kuria. Joskus on jotain mistä saan huomauttaa ja samoin hän saattaa sanoa myös mulle.
lapseni isäksi huolinutkaan eli sellaista joka ei pärjäisi lapsen hoitamisessa
Viimeistään sinä aikana heillä saumautui yhteistyö. Nykyään toiset jutut (esim. unisatu, askartelu,leipominen yms) tehdään äidin kanssa ja toiset jutut (pulkkamäki, luistelu, hampaiden pesu) isän kassa.
Lapsen sairastaessa kotiin jää se vanhemmista, jonka työ sillä hetkellä sallii poissaolon. Lapselle kelpaa hoitajaksi kumpi vaan ;-)