Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keitä ahdistaa perinteiset mallit

Vierailija
01.07.2024 |

Onko muita joita ahdistaa joku naimisiin meno tai ylipäätään yhdessä asuminen miehen kanssa?

Voisin lopun ikää olla yksin. Tavata miehiä mut ei muuttaayhteen. Ikää koht 45 v

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ahdistaisi olla naisekkaassa roolissa, mutta työssäkäynnistä en luovu.

Sen sijaan en hyväksy perinteistä miehen mallia, joka on sama asia kuin sohvalla lorvimista töiden jälkeen naisen ajan ja viitseliäisyyden piikkiin. 

Eivätkö miehet vieläkään tajua, ettei vapaamatkustaminen parisuhteessa ole ok vuonna 2024?

Vierailija
22/23 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ahdista. Minua ahdistaa se, että perinteisistä arvoista on tehty intersektionaalien toimesta halveksuttavia. Tilalle on tarjolla nihilismiä ja narsismia.

Joku sanoi kylillä, että

KAIKKI INTERSEKTIONALISTIT PITÄÄ TAPPAA JA YLIOPISTOT PUHDISTAA VIHERVASEMMISTOLAISESTA SAASTASTA!

Enpä tiedä onko näin, mutta tällaista kuulin puhuttavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen anna kun mietin hetken. Se taisi olla 1960-lukua, äh en mä jaksa. 

En mäkään jaksa miettiä sen enempää, mutta on tainnut mennä aika monta vuosikymmentä kun sukupuolet eivät ole enää tarvinneet toisiaan tullakseen toimeen ja suhteet ovat voineet olla mitä monimuotoisempia. 

Mitään ydinperhettä ei ole koskaan ollut olemassakaan kuin kristillisdemokraattien esitteissä. Perhe, jossa on äiti, isä ja heidän biologiset lapsensa, ei ole ikinä ollut pysyvä yksikkö. 

Sehän on nimenomaan ollut maailmanhistorian pysyvin ja tärkein yksikkö niin biologian kuin sosiologiankin kannalta, jonka perustalle isommat yhteiskunnat on rakennettu. Puhut ihan puutaheinää, hyvin on mennyt seksuaalivähemmistöjen falski maailmankuva sinulle läpi pohjia myöten.

Jos kaikki olisimme jotain perseeseenpanijoita, niin olisimme luolissa vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän