Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihomadot

Vierailija
01.02.2007 |

luin lääkkeistä ja erään tiedon mukaan vermoxia voisi ottaa jopa kerran viikossa. onko kukaan muu kuullut, että lääkkeitä voisi ottaa useamminkin kuin 10-14 vrk välein?tarviiko käydä lääkärin vastaanotolla saadakseen reseptin vermoxiin?



patjojen ja lelujen ulos viemisestä.

kauanko pitää olla pakkasessa? paljonko pakkasta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi