Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lääkkeellisen keskeytyksen " naamioida" keskenmenoksi?

Vierailija
01.02.2007 |

miten se tapahtui, oliko vaikea ottaa läkkeet itse, milloin sikiö tuli ulos?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujärkytyksen jälkeen olen itseasiassa sopeutunut asiaan. Mieheni kanssa olen keskustellut ja hän on ryhdistäytynyt, ja jättää nyt turhat menonsa pois.

Minulla on vain aina tarve käydä kaikki vaihtoehdot läpi, niin nytkin. Mietin myös adoptoitavaksi antamista, mutta miksiköhän yhteiskuntamme tuomitsee lapsensa " hylkäävän" äidin pahemmin kuin lapsensa elämän keskeyttäjän?

Minusta suurempaa rakkautta ei olekaan kuin se että luopuu jostakin itselle niin rakkaasta sen vuoksi että hän saisi paremman elämän...

Mutta tämä uusi pikkuinen on siis oikein tervetullut meidän perheeseen, ja hänellä on jo paikka sydämissämme :)

Vierailija
2/31 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ei mulle ole ollut koskaan edes vaihtoehto, vaikka kaksi lasta ovat olleet ns. vahinkoja. Rakkaita ovat kaikki kolme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis jos meinaat, että huijaat ukkoas, niin ei se kenties mitään huomaa.

Vierailija
4/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä samalla päätohtorilla tai menkää parisuhdeterapiaan jos ette noin vakavasta asiasta voi keskustella ja tehsä yhteistä päätöstä.

Vierailija
5/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset ihmiset ne vaan raskautuun ja me jotka oikeasti haluaisimme ne lapset niin ei, ei sitten millään!

Vierailija
6/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelkään abortin vaikuttavan suhteeseen todella negatiivisesti. Ja sinulle joka valitit lapsettomuuttasi: Olemme käyttäneet ehkäisyä, joten ei ole mistään hutiloinnista kyse. Luonnonlaki vain on että jotkut tulevat raskaaksi, toiset ei.

Vierailija
7/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olemme käyttäneet ehkäisyä, joten ei ole mistään hutiloinnista kyse. Luonnonlaki vain on että jotkut tulevat raskaaksi, toiset ei.

Toivottavasti vaikuttaa teidän suhteeseen!

t. lapseton

Vierailija
8/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt ei kuitenkaan sulta ole pois jos jonkun elämään ei nyt mahdu lapsi!!!

ap:lle tsemppiä tilanteeseen.

ei-ap

Vierailija
9/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se niin helvetin väärin että TUOLLAISET ihmiset...

Ai niinkuin millaiset???? Olemme käyttäneet ehkäisyä, joten kyse ei ole hutiloinnista. Meillä on älyttömästi velkaa ja kaksi lasta ennestään, ja haluaisin niin mielelläni että lapsi tulisi sopivaan elämäntilanteeseen, mutta asiat nyt on niinkuin on.

Vierailija
10/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se nyt ei kuitenkaan sulta ole pois jos jonkun elämään ei nyt mahdu lapsi!!!

ap:lle tsemppiä tilanteeseen.

ei-ap

Vierailija
11/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei niiden elämäntilanteeseen mahdu, meille kun mahtuisi!

t. vihainen lapseton

Vierailija
12/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva katsella töissä kun täällä hiihtä jos jonkinmoista HIV-mammaa ja nehän vasta raskautuukin... Enkä nyt ap tarkoita että sinä olisit HIV-mamma mutta mietippäs jos et niitä kahta lastasi olisikaan saanut...

t. lapseton

Vierailija
13/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kiva katsella töissä kun täällä hiihtä jos jonkinmoista HIV-mammaa ja nehän vasta raskautuukin... Enkä nyt ap tarkoita että sinä olisit HIV-mamma mutta mietippäs jos et niitä kahta lastasi olisikaan saanut...

t. lapseton

Kehtaatkin. Kyllä meidän, joilla on vakavia sairauksia on näiden kanssa elettävä.

Vierailija
14/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy reilusti mitä mieltä hän on abortista. Sinulle itselle saattaa jäädä todella paha mieli jos teet tuon keskeytyksen miehesi tietämättä...

Voimia!

Vierailija
15/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia ei vaan ole tarkoitettu lisääntymään. Luonto tekee itse päätöksensä ja on sitä mieltä ettei teidän - jomman kumman - geeneillä ole suotavaa lisääntyä.

Asiat on otettava niinkuin ne on. Adobtoi lapsi äläkä lapsellisesti itke muiden raskauksien perään. Sä et ole mukana näiden ' tikkarien' jakelussa.

Vierailija
16/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia ei vaan ole tarkoitettu lisääntymään. Luonto tekee itse päätöksensä ja on sitä mieltä ettei teidän - jomman kumman - geeneillä ole suotavaa lisääntyä.

Asiat on otettava niinkuin ne on. Adobtoi lapsi äläkä lapsellisesti itke muiden raskauksien perään. Sä et ole mukana näiden ' tikkarien' jakelussa.

Vierailija
17/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jot teet lääkkeillä abortin jonka naamioit keskenmenoksi niin mites seuraavan neuvolakortin ko siihen tulee et abortti??

Mites sitten sen selität miehellesi??

Vierailija
18/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeissa sanottiin sillä kivut ekankin pillerin jälkeen voi olla kovat ja apu tarpeen. Ja riippuu muuten sairaalasta otetaanko ne seuraavat itse vai sairaalassa. Meidän sairaalassa piti ne toiset pillerit mennä ottamaan sairaalaan ja siellä olla tarkkailussa 4-6h ja sitten vasta kotiin kera saattajan ja vielä kolmas kerta sairaalaan parin viikon päästä ultraan että saa tuossa ukolle selitellä mitä menoja yhtäkkiä on kun on juuri keskenmenokin tullut. Niin ja siis itse en sitten pystynyt keskeytystä tekemään vaan peruin ajan edellisenä päivänä ja meillä vielä kamalampi tilanne sillä mies ei halunnut lasta. Ehkäisystä oli huolehdittu, velkaa on ja jo kolme lasta ennestään ja tilat jo nyt ihan liian ahtaat. Vaan kukin taaplaa tyylillään. Mutta suosittelen juttelemaan asiasta miehen kanssa. Teit minkä tahansa päätöksen niin valehtelu varmasti vaikuttaa kaikkein pahiten suhteeseenne. Abortti on kuitenkin niin iso juttu ja voi vaikuttaa sinun henkiseen tilaasi arvaamattomalla tavalla. Itselläni meni itkeskelyksi ja masennukseksi vaikka en ollut vielä edes koko toimenpiteessä ollut.

Vierailija
19/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jot teet lääkkeillä abortin jonka naamioit keskenmenoksi niin mites seuraavan neuvolakortin ko siihen tulee et abortti??

Mites sitten sen selität miehellesi??

Vierailija
20/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat on kyllä niin....

jokohan se yksi on hypännyt sinne junan alle?