Tekee mieli, pitäiskö etsiä kesäheila
Hirveesti tekee miestä mieli, katse harhailee sopivan ikäisissä miehissä kaupassa, lenkillä, rannalla, kirjastossa. Tällästäkö se on miehilläkin, kun panettaa?
Yritän silti katsoa vaivihkaa, muka huomaamatta. Ajatuksissa riipiä raavaalta mieheltä vaatteet pois ja nauttia kuumaa seksiä. Kesäpanetus on kova.
Kommentit (5)
Ajelin fillarilla pitkin Espoon rantaraittia ja voi gsus että panetti kun katseli niitä vastaan tulevia milffejä ja puumia. Nyt ei ole kolmeen kuukauteen saanut naista kun vaimon kanssa tuli ero, enkä osannut edes kuvitella minkälaista onkaan riutua ilman seksikaveria. Viimeksi olen ollut näin pitkään ilman seksiä joskun 2-kymppisenä intissä.
M51Espoo
Vierailija kirjoitti:
Ajelin fillarilla pitkin Espoon rantaraittia ja voi gsus että panetti kun katseli niitä vastaan tulevia milffejä ja puumia. Nyt ei ole kolmeen kuukauteen saanut naista kun vaimon kanssa tuli ero, enkä osannut edes kuvitella minkälaista onkaan riutua ilman seksikaveria. Viimeksi olen ollut näin pitkään ilman seksiä joskun 2-kymppisenä intissä.
M51Espoo
Mene panemaan hyvä mies!
Suominaista panettaa vain huomionsaanti pashtulta , jorubalta tai tamililta
Ei kiinnosta teidän fillariseksi rantapolulla Espoossa. On eräs Englishmän oolredi. Saatte ihan itseksenne kokeilla ja kestää mitä on olla yksin. Kait teillä on jotkut pään oliot apuna - vaikka ne jotkut eksät tai ties ketkä. Ja se ikä! Kuka nuorekas nainen on ikinä halunut jotain papparusinoita? Haaveilkaa te vaan!
En tiedä, mutta mun mies tekee tota samaa. Tosin sitä ei kiinnosta oman ikäset tai vähän nuoremmat, vaan itseään 25v nuoremmat. Väittää että keksin kaiken