Sitä tuntee ettei ole minkään arvoinen ihmisenä
Kun mies ei edes yritä löytää tähän mun hammasasiaan ratkaisua. Vaan käskee odottamaan julkisen puolen aikoja jotka menee syksylle.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja, maailman kovin yrittäjä. :D
Naura vaan. Hyvä kun edes sinulla on hauskaa. Minä olen väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet antanut päätäntävaltaa elämästäsi toiselle? Oma raha on ihan perusasia nykyaikana. Sellainen josta ei tarvitse tehdä tiliä toiselle. Hämmentäviä tälläiset, sitten itketään kun toinen alistaa.
Oma pankkitili kuin olisi jo!
On minulla oma pankkitili, mutta työni on sidottu mieheen. En ole saanut mitään muuta työtä vaikka olen vuosikymmeniä hakenut.
Tämä on sun suurimpia valheitasi. Et todellakaan ole hakenut yhtäkään työpaikkaa, kun et edes osaa tehdä työpaikkahakemusta, et edes lähettää sitä. Sellaiset tietotekniset taidot sulla. Et myöskään ole työvoimatoimiston asiakas, jollaisena voisit teoriassa työpaikkatarjouksia saadakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet antanut päätäntävaltaa elämästäsi toiselle? Oma raha on ihan perusasia nykyaikana. Sellainen josta ei tarvitse tehdä tiliä toiselle. Hämmentäviä tälläiset, sitten itketään kun toinen alistaa.
Oma pankkitili kuin olisi jo!
On minulla oma pankkitili, mutta työni on sidottu mieheen. En ole saanut mitään muuta työtä vaikka olen vuosikymmeniä hakenut.
Tämä on sun suurimpia valheitasi. Et todellakaan ole hakenut yhtäkään työpaikkaa, kun et edes osaa tehdä työpaikkahakemusta, et edes lähettää sitä. Sellaiset tietotekniset taidot sulla. Et myöskään ole työvoimatoimiston asiakas, jollaisena voisit teoriassa työpaikkatarjouksia saadakin.
Mistäs sinä kaikki muka tiedät?
Minä tiedän ja kaikki muutkin tätä palstaa pitkään lukeneet tietävät. Osaatko arvata, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän ja kaikki muutkin tätä palstaa pitkään lukeneet tietävät. Osaatko arvata, miksi?
No väärin joka tapauksessa tiedät.
Jaa että tämän vuoden syyskuussa pääsisit kuitenkin kunnalliselle? 3kk menee äkkiä. Jos lähdet asioille, ei kukaan yleensä vahtaa toisten hampaita. Voithan myös käyttää maskia.
Kerrot olevasi heikkolahjainen, mutta kirjoitat selkeitä lauseita. Ehkä oletkin ihan normaali mutta mies on saanut sinut tuntemaan itsesi heikoksi. Mieti että sinulla on oma tahto. Ja paitsi oikeus myös velvollisuus huolehtia itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että tämän vuoden syyskuussa pääsisit kuitenkin kunnalliselle? 3kk menee äkkiä. Jos lähdet asioille, ei kukaan yleensä vahtaa toisten hampaita. Voithan myös käyttää maskia.
Kerrot olevasi heikkolahjainen, mutta kirjoitat selkeitä lauseita. Ehkä oletkin ihan normaali mutta mies on saanut sinut tuntemaan itsesi heikoksi. Mieti että sinulla on oma tahto. Ja paitsi oikeus myös velvollisuus huolehtia itsestäsi.
Joo, syyskuulle sain ajan. Maskia olen asioilla käyttänytkin.
Mä taannoin ennustin, että Valiksen hampaista riittää tarinaa vuosiksi. Mutta mukavahan näitä käänteitä on lukea, vaikka ne samaa kaavaa noudattavatkin.
Minäkin tunsin aikoinaan noin ja sitten huomasin että niinhän se on todellisuudessakin. Kuunnelkaa sisintänne toverit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUOMESSA TAPETAA JOKA PÄIVÄ JOKU IHANASTI KOSKA OSUU KOHDALLE!!! PUUKKO KORVAN ALAPUOLETA SISÄÄN JA NOPEA VETO KESKIKOHTAA.
Useimmiten taitaa mies tappaa naisen ihan kuristamalla.
Varmaan sama tekniikka naisilla lapsiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää, että et halua asioiden oikeata laitaa täällä myöntää, nöyryyttäväähän se olisi. Mutta pystyisitkö olemaan rehellinen edes itsellesi? Mietipä, milloin viimeksi lähetit jonnekin työpaikkahakemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää, että et halua asioiden oikeata laitaa täällä myöntää, nöyryyttäväähän se olisi. Mutta pystyisitkö olemaan rehellinen edes itsellesi? Mietipä, milloin viimeksi lähetit jonnekin työpaikkahakemuksen.
Tiedätkö miksi en ole työkkärin listoilla? Et tiedä.
Ammattivalittaja, maailman kovin yrittäjä. :D