Onko muita jotka etsii tavismiestä: koulutettu, yli 180cm, tulot jotain 5000, ei tarvii olla bodari mutta urheilullinen, sinkku ja ei kalju!
Kommentit (52)
Taviksia on Tinderissä ainakin hyvin vähän
Vierailija kirjoitti:
Eikös suomalaisten keskipalkka ollut jotain 3500€/kk luokkaa? Eli ei taida 5000€ liksaa nauttiva olla mikään tavis?
Saman verran tosin netto - olipa palkka sitten 3500€ tai 5000€.
oon tavismies ja tienaan kuussa 1200e 8e tuntipalkka. Miksi en kelpaa? Parempituloinen nainen olisi kiva, että saisin ostettua kaikkea tietokonejuttuja, kun omilla tuloilla en siihen kykene.
Minusta kaljut miehet on komeita.
Osun kriteereihisi, mutta avioliitossa olen. Aika tavallinen jamppa ja tiedän että provoilet. Ihan tavallinen. Vaimo ostaa perheen ostokset Lidlistä ja mulla ei satanen vieläkään nouse penkistä, kun tekniikka puuttuu. Mussa ja mun elämässä ei ole mitään mitä tarvisi kadehtia. Miespuoliset kaverit naljailee homoksi kun ajan Teslalla ja iän myötä (38) krapulat on niin kamalia ettei uskalla enää edes vetää viihteellä.
Mä tiedän tän olevan provo. Mutta kun provoilu liittyy teemaan, että ap pitää tavismiestä tuollaisena, niin mä voin sanoa että tavismies on tuollainen. Mukava ja mutkaton, mutta tuikitavallinen olen. Se siitä.
Hyvät miehet on naimisissa. Puoliso valitaan yliopistossa opiskellessa. Sen jälkeen on parhaat jo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet on naimisissa. Puoliso valitaan yliopistossa opiskellessa. Sen jälkeen on parhaat jo mennyt.
Tai viedään huonosta suhteesta suoraan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai viedään huonosta suhteesta suoraan
Viedään kuin pässiä narussa?
Ap on harhainen. Minä olen tavismies: 176 cm, palkka 3400€/kk, liikunnallinen, en bodari. Ihan ok näköinen, mutta en varsinaisesti komea.
Kaikki tuo täyttyy mun miehessäni!
- 30v:nä kun tavattiin runsaat hiukset (onneksi ajoi sängelle 40v:nä, paljon komeampi!)
- sinkku silloin, nyt 28v mun kanssani
- pituus yli 180cm (193cm edelleenkin)
- tulot min 5000e, raja ylittyi 45 vuotiaana. Nyt verokalenterissa jo vuosia
- koulutettu (tarpeeksi)
- urheilullinen. Oli nuorempana. Onneksi ei tuijota urheilua tv:stä!
Mitenkähän olisi käynyt jos mulla olisi ollut ap:n vaatimus tulotasosta 28v sitten?? Silloin taisi tienata 5000 markkaa/kk!
Tulot 5000?
Tarkoitatko päivässä?
Hehheh