Onko muita jotka etsii tavismiestä: koulutettu, yli 180cm, tulot jotain 5000, ei tarvii olla bodari mutta urheilullinen, sinkku ja ei kalju!
Kommentit (52)
Siis etsitkö tavismiestä vai jotain muuta? Nyt oli tekstissä pieni ristiriita...
Minulla ei ollut mitään kuvaamistasi vaatimuksista ja löysin sinkkuna ollessani miehiä alta aikayksikön. Olen 165 cm pitkä eli keskipituinen nainen. Miksi miehen pitäisi olla yli 180 cm? Tai ei kalju, kun iso osa kaljuuntuu myöhemmin joka tapauksessa? Koulutuksen ja tulojen suhteenkin oli vähän kriteereitä sinne päin, kun perheen perustaminen oli suunnitelmissa ja itsekin opiskelin yliopistossa, mutta mikään ei ollut ehdotonta. Fiksu putkimies olisi käynyt yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut mitään kuvaamistasi vaatimuksista ja löysin sinkkuna ollessani miehiä alta aikayksikön. Olen 165 cm pitkä eli keskipituinen nainen. Miksi miehen pitäisi olla yli 180 cm? Tai ei kalju, kun iso osa kaljuuntuu myöhemmin joka tapauksessa? Koulutuksen ja tulojen suhteenkin oli vähän kriteereitä sinne päin, kun perheen perustaminen oli suunnitelmissa ja itsekin opiskelin yliopistossa, mutta mikään ei ollut ehdotonta. Fiksu putkimies olisi käynyt yhtä hyvin.
Ei
Eli etsit minua viisi vuotta sitten, nykyään tienaan enempi.
Insinööri41
Siis etsitkö tavismiestä vai kuvailemaasi miestä? Tuo ei ollut tavista nähnytkään.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Kalju
Minulla on tuollainen tavismies kotona, paitsi ei tietenkään sinkku. 45v jo ja silti kaunis, paksu tukka hulmuaa hopeisena.
Aika outo tavismiehen määritelmä tuolla avaajavanhallapiialla?
Vierailija kirjoitti:
Onko munan pituuden suhteen vaatimuksia?
Pituuden ja munan pituuden suhde täytyy olla < 8.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vanhapiika, se on katkera M38, joka uskoo että naisettomuutensa johtuu noiden ominaisuuksien puutteesta, eikä suinkaan kehnosta luonteestaan.
Tavis on yleensä noin 175-179cm ja tienaa noin 2000-2700e/kk.
Jos on yli 180cm ja tienaa 5000, tuskin on sinkku, tai jos on niin harrastuksiin kuuluu instabeibet ja sinkkuna pysyminen.
Tämä yhtälö olisi nyt hyvä jokaisen naisen ymmärtää, koska logiikkaamme eivät selvästi kohtaa. t mies
Vierailija kirjoitti:
Kalju
Se on fakta että kaljut on älyllisesti muita edellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko munan pituuden suhteen vaatimuksia?
Ap on mies, samoin sinä. Eikä kummallakaan kokemusta seksistä ihmisen kanssa :D
Taviksen palkka on 3600/kk brutto. Tavis on kalju jhöa hänen munansa on erektiossa 12,5 cm.
Tilastokeskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju
Se on fakta että kaljut on älyllisesti muita edellä.
Hakkaraisen Teuvo on nero. Osti liian isot hampaatkin kun halvalla sai
No et, mutta olet väärässä paikassa. Grinder taitaa olla se paikka mistä miehet löytää miehiä. Älä pelkää, jos ei tuon suurempia speksejä niin kyllä löytää mainitse vielä ilmossa että top vai bottom.
Vierailija kirjoitti:
Hän on Pasi the incel.
Minulle on ihan sama miltä näyttää tai tienaa, kunhan ei ole sisältä tavis. En siis etsi tavismiestä vaan jotain jännämiestä. Mutta ei siinä perinteisestä jännämies-kategoriassa. Joku lievästi "kylähullu". Valitettavasti itse olen tavis.
Löytyykö bodaria joka hakee tyhmää naista?