Onko muita jotka etsii tavismiestä: koulutettu, yli 180cm, tulot jotain 5000, ei tarvii olla bodari mutta urheilullinen, sinkku ja ei kalju!
Kommentit (52)
EIkö yli 50% suomalaisista kaljuunnu. EIkö tavis kelpaa?
Onko munan pituuden suhteen vaatimuksia?
Millainen itse olet? Onko liian kovat vaatimukset tasoosi nähden?
Täällä tavis mutta oonko enemmän vai vähemmän tavis kuin mitä etit? Oon koulutettu, yli 200cm, tulot jotain 8000, bodari, monisuhteilija ja kalju!
Vierailija kirjoitti:
160cm pitkä, 175cm leveä, kouluttamaton, työtön ja aseksuaali. Tykkään matkustella.
Etsin rakkautta. Sori että se sattui löytymään tuollaisesta taviksesta. No okei, tulot taitaa olla tuplat. Ja kyllä ollaan molemmat ihan taviksia. Käydään töissä, harrastetaan, kasvatetaan lapsia, hoidetaan kotia, tavataan ystäviä ja sukulaisia, joskus matkustellaan. Ollaan tavallisuuden perikuvia.
Eikös suomalaisten keskipalkka ollut jotain 3500€/kk luokkaa? Eli ei taida 5000€ liksaa nauttiva olla mikään tavis?
Mä olen 173cm ja se saa luvan sulle riittää.
Eikös puolet ikäluokasta mene amikseen ja varmaan suurempi osa poikia. Suomalaisten keskipalkka on jossain 3500€ paikkeilla ja noin puolet miehistä kärsii kaljuuntumisesta. Siitä sitten voi päätellä taviksen.
Vierailija kirjoitti:
Tavisnainen hakee tavismiestä
Mun mies oli ruipelo ja varaton opiskelija kun mentiin naimisiin.
Nyt on tulot yli 7k€, treenattu kroppa, ei juo alkoholia, hyvä isä lapsille mutta pälvikaljua alkaa olla. Aivan yhden tekevää. Ihana ihminen ja minun miehenä pysyy :)
Tilastokeskuksen kokeellisen tulorekisterin palkat ja palkkiot -tilaston mukaan tammikuussa 2024 palkka- ja palkkiotulojen mediaani oli 3 160 euroa. Alin neljännes palkka- ja palkkiotuloja saaneista sai 2 199 euroa tai vähemmän. Ylin neljännes palkka- ja palkkiotuloja saaneista sai 4 409 euroa tai enemmän.8.3.2024.
https://stat.fi/tup/kokeelliset-tilastot/tulorekisterin_palkat_ja_palkk…
Et ole ainoa.
T:Vaseliini-Rane sukevalta.
Ei osunut kaikki, tulot alle viis tonnia muut kriteerit osu.
Käynkö minä? Täytän kriteerit muuten, mutta ajan pääni kaljuksi 2 viikon välein. Kokoomusta äänestelen.
Etsitkö itselle kumppania vai elättäjää? Vai miksi pitää olla tuollaiset tulot? Miehen rahojahan ne on.
Olisin sopiva mutta en etsi seksiseuraa
Tuollaisen minun tyttönikin otti. Tavallinen suomalainen mies on ihan kelpo kumppani suomalaiselle naiselle.
et, incel