Laitatteko itse tapailumiehelle ensin viestiä vai odotatteko että laittaa teille ensin?
Kommentit (6)
Tasa-arvo on parasta kun siitä voi uskotella voivansa ottaa itselleen parhaat palat. Olen liian tyhmä (mies), että ymmärtäisin, että miksi nainen tai mies jäisi vain odottamaan/ olemaan passiivinen, jos haluaa viestiä ja kertoa toiselle, että olen muuten kiinnistunut sinun seurastasi. - Tietysti, jos jatkuvasti huomaa, että toinen ei koskaan tee ensimmäistä aloitetta, vaan joutuu/ tai saa utse olla se, joka tekee aina aloitteen, niin vaikka 2. suostuisikin ja innostuisikin, niin voi nennä tylsäksi, ainakin jos haaveissa on vastavuoroinen suhde, jossa molemmat olisivat aktiivisia, mutta eivät kaikki sellaisesta edes haaveksi. Mutta en ainakaan itse syty ja kiinnostu kumppaniehdokkaasta, josta tulee mieleen, että häntä pitäisi vetää aina perässä. Tai vain toinen meistä olisi se, joka yksin määrittäisi suhteen tahdin ja suunnan.
Sinkkumies
Jos tunnen voimakasta vetoa häneen, laitan itse aktiivisesti viestiä, en siis jää odottamaan että mies lähettää viestiä.
Jos en ole super kiinnostunut, niin en laita.
Mä olen ollut pitkässä suhteessa ja nyt eronneena oon ihan pihalla kaikesta. Nuorena sitä laittoi miehelle aktiivisesti kaipaus viestejä jatkuvasti. Exälle siis. Nyt oon tapaillut yhtä miestä ja en vaan tiedä millaisia viestejä voin laittaa etten ole liian tyrkky. Eilen oltiin kävelemässä ja nyt kaipaan. Mutta en kait mä sellaista viestiä voi laittaa kun ei seurustella edes.
Ap
En laita. Mies vie ja jos ei vie, niin ei ole mies vaan mikkihiiri
Jos mies on sellainen, että "mulla on tää oma elämä ja harrastukset" ja ehdottaa seksitreffejä kerran kahteen viikkoon, niin arvaa mitä, sinä olet ilmaish*ora :D